Zamiana martwego ASZ na BLT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RUMBA
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 174
Rejestracja: pt sty 09, 2009 18:34
Lokalizacja: POLSKA
Kontakt:

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: RUMBA » pt kwie 15, 2011 10:45

No fakt, masz rację kolego, łapy to oczywista sprawa :jezor: Ale jeśli chodzi o osłonę rozrządu to coś tam musiało przeszkadzać bo była ok, a jednak musieli ją zmienić :hmm: A jeśli chodzi o nierówną pracę silnika to w zupełności się z Tobą zgodzę, bo komp został oryginalny i pompki w silniku też nie były zmieniane bo w tych z ASZ'a jedna nie pracowała prawidłowo :kac: Także podsumowując swap na BLT wychodzi na to, że konieczna jest zmiana pompek na te z ASZ'a lub korekta programu :pub:



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: xander_88 » pt kwie 15, 2011 18:55

cos mi sie nie chce wierzyć z tymi pompkami :/, przecież to jeden ch*** (ciut mniej wydajne) ale żeby nie równo chodził, może po prostu ktoś przy nich grzebał jak wyciągali silnik i były źle ustawione. Może cowboy znawca tematu, potwierdzi :)


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
RUMBA
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 174
Rejestracja: pt sty 09, 2009 18:34
Lokalizacja: POLSKA
Kontakt:

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: RUMBA » pt kwie 15, 2011 19:56

No szczerze mówiąc też się nad tym zastanawiałem, ale w końcu doszedłem do wniosku, że raczej by tam nie pchali palców skoro wybebeszyli kompletny silnik tak jak siedział w komorze i byle pierdoły nie zabrali nawet tylko cały komplet sprzedali w całości :jezor: Ale sam już nie wiem, wszystko możliwe, co najwyżej tak jak mówisz prawdziwie zorientowany honorowy gość to potwierdzi :helm:



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: Detektor » pt kwie 15, 2011 21:27

xander_88 pisze:cos mi sie nie chce wierzyć z tymi pompkami :/, przecież to jeden ch*** (ciut mniej wydajne)
xander_88 właśnie to nie jest jeden ch*** i to ciut inaczej robi dużą różnicę bo gdyby nie robiło to inaczej
nie zależało by znacznej liczbie osób która przechodziła swap taki jak u mnie na tym żeby w ich BLT siedziały AL-ki.
xander_88 pisze:ale żeby nie równo chodził,
powiem Ci że i mnie to bardzo zdziwiło choć nie upierałbym się przy tym że tak nie może być
...wracając jeszcze do różnicy między pompkami BA i AL, to właśnie dlatego że pompki BA są słabsze od AL-ek a siedzą
w tym samym motorze które rozwijają tą samą moc to musieli fabrycznie napisać inny program pod te pomki żeby silnik
miał podobną charakterystykę jak jego poprzednik.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: xander_88 » sob kwie 16, 2011 01:14

Detektor, ludzia zależy na Alkach bo jak wiadomo idzie wiecej na nich zrobic ale chyba masz racje. Ostatnio czytalem temat slonika (mk3+PD+GT22) i on zmienial pompki na Alki bez żadnej korekty softu i jedyny skutek uboczny to - padlo sprzeglo :D ponoc podlaly koxu w jakims tam zakresie obrotow same z siebie :). Pisalem dzis z nim i ma kompa od ARLa :) pewnie dlatego bylo wszystko ok, bez ponownego strojenia.
pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: Fahoo » sob kwie 16, 2011 01:30

xander_88, do Ba jest inny soft niż do AL -"bip-y"
Może cowboy znawca tematu, potwierdzi
raczej.....lepiej zapytać Masters-a


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: Detektor » sob kwie 16, 2011 10:35

xander_88 pisze:ludzia zależy na Alkach bo jak wiadomo idzie wiecej na nich zrobic
wszystko się zgadza ale jest jeszcze inny aspekt tego tematu, mało kto decyduje się na zakup kompletnego silnika z osprzętem a prawie wszystkie oferowane na sprzedaż gołe słupki mają już wcześniej wymontowane pompki, więc
jeżeli ktoś tak jak ja ma zdrowe AL-ki ze swojego starego silnika nie ładuje się w dodatkowe koszta i nie kupuje do niego
pompek BA tylko dlatego że jego nowy BLT wcześniej na takich pracował i to jest pierwsza część tego tematu
Fahoo pisze:xander_88, do Ba jest inny soft niż do AL -"bip-y"
a to jeszcze przed swapem potwierdził mi kolega evolution dlatego chciałem w BLT swoje stare AL-ki
bo korekta programu to są dodatkowe koszta przy swapie które uważam za niepotrzebne i między innymi dlatego
ludziom zależy przy takich swapach na swoich AL-kach nawet jeżeli kupili silnik z pompkami BA które pózniej
można sprzedać w razie czego.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: Fahoo » sob kwie 16, 2011 17:28

Detektor, nom tak masz racje co do zakupów


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: evolution » pn kwie 18, 2011 22:28

Detektor, xander_88, macie racje obydwoje widze, dla mocy wiadomo iz al sa niebo lepsze niz ba, lecz na jednym sofcie ( niewazne pod jakie pompki) bedziesz mogl spokojnie przejezdzic i na al i na ba pompkach bez widocznych negatywnych skutkow poza widoczna roznica w mocy i ilosci dymu oraz spalania do czasu wykonania korekty, na dluzsza mete szkoda motoru


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: xander_88 » czw kwie 21, 2011 00:50

hmm.. reasumując, jak bym wrzucał do siebie BLT (obecnie AJM) [chcialbym zakupic goly slupek z pompkami (dzieki waszej pomocy wiem, ze + podstawa filtra i prawdopodbnie oslona :)) i w poznieszym czasie oddac je do cowboya/Bogdana na.. wiadomo co] , zeby na start bylo ok lepiej kupic kompa od BLT czy jakis tam mechanik moze mi wgrac "gotowca" od BLT do starego kompa? ( pewnie powiecie, ze kalecze ale nie usmiecha mi sie placic 900-1XXX za program, zeby tylko jezdzic na innych pompkach ;), a po ogarnieciu wszystkiego placic za korekte ( o ile by przeszlo to jako korekta :D).


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: Detektor » czw kwie 21, 2011 05:10

xander_88 straszna rzeżba by z tego wyszła, po pierwsze po co Ci słupek z pompkami za dużo masz kasy ?
skoro i tak byś oddawał je do cowboya to ja na twoim miejscu kupił bym słupek bez pompek a uderzył do niego z pompkami od AJM, ile kasy byś zaoszczędził a po drugie na lini pompki-program (taki "gotowiec") pewnie pojawił by się gdzieś problem. Po co Ci jakiś gotowiec z BLT, jak chcesz zaoszczędzić kase na programie to ja bym już wolał kupić cały sterownik od ASZ albo ARL


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: xander_88 » czw kwie 21, 2011 21:19

Detektor, nie chce sie rozpisywac (robic Ci tu smietnika ;) ) chodzi o to, ze nie chce oszczdzac na programie, tylko jak auto bedzie zaraz po swapie, chce nim jeździć ( nie wiem czy zrobie na raz IC,turbo, sprzeglo itp), a wiesz jakie sa terminy u tunerów :smoke: .. wiec w inna strone , slupek BLT i caly osprzet z AJM (turbo,pompki) będzie to jeździło jakos:/ ?


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: Fahoo » czw kwie 21, 2011 22:31

xander_88, koszty nie warte efektu i czasu a czas jest cenny
dozbieraj 1500 do pompek al-wgraj serie z asz to ci nie urwie turbo z ajm


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Zamiana martwego ASZ na BLT

Post autor: xander_88 » czw kwie 21, 2011 23:47

Fahoo, AL nie wchodzą za bardzo w grę (to by dopiero byl zbedny wydatek ;) ) po 1 : nie kupie ich w ciemno na allegro (takie po 200k przebiegu mam ;)) tylko w takiej cenie jak napisałeś od kogoś "zaufanego" po 2: .. ahhh ten metanol ;)
No nic pomyslimy jak juz sie cos ruszy . Dzieki wielkie wszystkim za pomoc
pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości