turbo dziuuura 1.6td

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
psioter5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: pt lut 19, 2010 17:29
Lokalizacja: Polska

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: psioter5 » śr gru 22, 2010 21:02

klamkami? w żadnym razie !!! ona się podpiera antenką z dachu, buja się jak łajba. i dla tego wystawiłem zabaweczke na allegro, fajna jest ale chce paska b3.
http://allegro.pl/felicia-1-6-turbo-die ... 91580.html" onclick="window.open(this.href);return false;


brak podpisu.

Awatar użytkownika
psioter5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: pt lut 19, 2010 17:29
Lokalizacja: Polska

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: psioter5 » ndz sty 30, 2011 22:14

skodzianka nie poszła na Alle-zło więc mody postępują.


brak podpisu.

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Re: turbo dziuuura 1.6td

Post autor: bvw08 » wt lut 01, 2011 14:51

coś masz pokopane popraw to, k14 to mała turbinka powinna szybko wstawać, ja miałem t2 na przelocie i od 2 tyś obr ładowała 1bar przy 2,2-2,3 tyś obr ładowała 1.4b ale gry go kupiłem to była klapka uszkodzona w turbo do 3.8 tyś obr ładowała 0,2b powyżej wstawała i do 4200 obr 0,7b przyjemność z jazdy była minimalna


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
psioter5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: pt lut 19, 2010 17:29
Lokalizacja: Polska

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: psioter5 » śr mar 23, 2011 19:31

jak założę obrotomierz to dokładnie będę wiedział jak nie miałem jeszcze icka to 1.7bara wycisnąłem przy max prędkości teraz z ickiem da się jakieś 1.4-5bara.


brak podpisu.

Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: Mk2Wro » pn mar 28, 2011 00:40

Witam podepne sie pod temat :) Mianowicie mam golfa z silnikiem AAZ jedno turbo padlo i okazyjnie kupilem drugie takie samo (k14) i to turbo na wskazniku laduje 1.5 bara i gdy dobije do 1.5 bara i auto zaczyna "Żyć" to cisnienie spadac do 0,5 - 1,0 roznie i tak trzyma musze odpuscic gazu by doladowanie spadlo do zera i wtedy znow moge cisnąć ale znow jest to samo ;/ turbo zachowuje sie jak turbiny VNT lapie tak jakby Overbosta ale przeciez to jest turbo WG wiec juz sam niewiem o co moze chodzic ;/ moze ktoś pomóc ?



Awatar użytkownika
psioter5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: pt lut 19, 2010 17:29
Lokalizacja: Polska

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: psioter5 » wt mar 29, 2011 09:27

przebadaj ten zawór na turbie.


brak podpisu.

Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: Mk2Wro » wt mar 29, 2011 12:03

psioter5, Ktory zawór ? ten metalowy wężyk czy ten przy tej gruszce ?



Awatar użytkownika
psioter5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: pt lut 19, 2010 17:29
Lokalizacja: Polska

turbo dziuuura 1.6td

Post autor: psioter5 » wt mar 29, 2011 13:09

chodzi o całą gruszkę i to co pod nią jest


brak podpisu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości