Strona 3 z 3

Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?

: ndz maja 15, 2011 21:43
autor: twromek
Po ponad czterech miesiącach przejechanych z turbem, mogę coś powiedzieć. Wszystko chodzi wzorcowo, jest odpowiednia różnica w mocy, lag był duży, zrobiliśmy z kolegą przelot 2,2 cala, (prędzej były ori dwa tłumiki i 1,6 cala). Teraz dużo przyjemniej to zabiera, ostatnio zamontowałem wtryski 265 i turbo podkręciłem na 1,1 bara, jest ok :)

Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?

: sob cze 25, 2011 20:14
autor: twromek
Lekki odkop :jezor:
Okazało się, że jest to 1,5(CK), a nie 1,6.

Gadali, że hamownia z dupy, no ale:
Obrazek

Wtedy pomiar na małej dawce i trochę większej, 1,4 bara. Trzeba coś zmodzić, żeby kąt przyspieszało w wyższych obrotach bo trochę nisko ta moc jest.
Na dzień dzisiejszy jest 1,7 bara, dawka lekko zwiększona, cały czas ori pompa z 1,5D. Sesja się powoli kończy, więc się biorę za IC i pompę z LDA.