hehe mowisz... i co trzyma ten patent? czyli mozna powiedziec ze ori dolot z 1Z z filtra podchodzi p&p do brd z malym nakladem "silnej dłoni " hehe?yanosho pisze:nie metodą silnej dłoni
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
rozmawiamy o wylocie a nie dolocie nie myl faktówarturkw pisze:yanosho, napisz jak mozesz jak przerobić druga kabalize to co dmucha do IC.
o rozwiązaniu dolotu już są co najmniej dwie opcje w tym temaciearturkw pisze:czyli mozna powiedziec ze ori dolot z 1Z z filtra podchodzi p&p do brd z malym nakladem "silnej dłoni " hehe?
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
kurde to mi sie cos powaliło. opcej sa do dolotu z filtra powietrza czyli kolanka 90 stopni hybryda co napisales i mi chodzi czy to tutaj naciągneles ori zlaczke na dolot filtr powietrza do turbo. a teraz mi chodzi tak jak mowisz o wylot czyli ta rura ktora dmucha turbo do IC i to tutaj udalo ci sie naciagnac ori złączke?
Ostatnio zmieniony wt lis 02, 2010 23:18 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
sorki za zamieszanie:)
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
arturkw, musisz wiedzieć,że do tak wydajnej turbiny jak ta z brd,ori dolot od afn-a będzie po prostu do d..y.
Tu,dla lepszego efektu trzeba zrobić tak,jak na fotce,którą załączył kolega yanosho,
Jestem autorem tego dolotu i powiem ci,że na seryjnej vnt 15 po zmianie tylko dolnej części dolotu,czyli tego,co na zdjęciu,co z resztą może potwierdzić yanosho, czuć dużą różnicę w dynamice silnika w całym zakresie obrotów.
Zdecydowana poprawa,a to dlatego,że nie masz już tego zwężenia tuż przed turbiną,a ta znacznie ogranicza napełnienie jej powietrzem.
Dla lepszego efektu trzeba jeszcze pozbyć się oryginalnego kolana,którym filtr w afn-ie zasysa powietrze i zastąpić chociażby czymś takim.
Niby takie pierdoły,ale uwierz dają one same wymierne korzyści.
Tu,dla lepszego efektu trzeba zrobić tak,jak na fotce,którą załączył kolega yanosho,
Jestem autorem tego dolotu i powiem ci,że na seryjnej vnt 15 po zmianie tylko dolnej części dolotu,czyli tego,co na zdjęciu,co z resztą może potwierdzić yanosho, czuć dużą różnicę w dynamice silnika w całym zakresie obrotów.
Zdecydowana poprawa,a to dlatego,że nie masz już tego zwężenia tuż przed turbiną,a ta znacznie ogranicza napełnienie jej powietrzem.
Dla lepszego efektu trzeba jeszcze pozbyć się oryginalnego kolana,którym filtr w afn-ie zasysa powietrze i zastąpić chociażby czymś takim.
Niby takie pierdoły,ale uwierz dają one same wymierne korzyści.
Ostatnio zmieniony śr lis 10, 2010 10:37 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
arturkw, Ja przy ostatnim projekcie"skoda octavia asz" do podłączenia filtr-str ssąca użyłem ori gumy/redukcji asz-brd basuje idealnie
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
to wychodzi na to zeby poprawić turbinkę nawet ta z 1Z żeby lepiej sie napełniała to cos takiego mozna zrobić. zawsze moze cos poprawi co wy na to? dac silikonowe kolanko 90 stopni te zwężenie obciąć i opaskami połączyć górne kolano z kolankiem 90 stopni i flow poprawiony
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
Tylko musisz wiedzieć,że kolano,którego potrzebujesz musi mieć u góry około 70mm,a na dole 46.
Po pierwsze,trudno z takimi,a jeżeli już gdzieś jakimś cudem je dorwiesz,to i tak na bank będzie za krótkie.
Druga sprawa,tam nie może być kolano 90 stopni.
Zwróć uwagę na to,jak wygląda ori dolot,popatrz na kąty i zwróć uwagę na modyfikowany.
Jeżeli dasz kolano 90tkę,to nie wyjdziesz po 1sze w przypadku auta z klimą obok przewodów klimy.
Będą przeszkadzały,sprawdzane.
Widać to dokładnie na poniższej fotce.
Nawet jak nie masz klimy,to stosując kolano 90kę,nie połączysz się z oryginalną górną częścią dolotu.
Miną się o kilka dobrych centyli.
Musiałbyś odgiąć górną część dolotu w lewo,ale dzięki temu,że znajduje się tuż przy kielichu cofnąć się go nie da.
Przerabiałem już każdą ewentualność i najlepszym rozwiązaniem,czyli takim,które nie wymaga żadnych kombinacji jest zastosowanie części układów dolotowych z golfa V i gumowej rury harmonijki z passata 101,115to konnego.
Dolot od 130tki będzie za gruby.
Poniżej masz fotkę z dwoma rodzajami rur dolotowych w passatach,potrzebujemy tej mniejszej.
Dodatkowo potrzebna będzie jeszcze tylko rura dolotu od golfa V 1.9 tdi i kilka opasek.
Ja dodatkowo przerobiłem jeszcze 1szą cześć dolotu.
Po pierwsze,trudno z takimi,a jeżeli już gdzieś jakimś cudem je dorwiesz,to i tak na bank będzie za krótkie.
Druga sprawa,tam nie może być kolano 90 stopni.
Zwróć uwagę na to,jak wygląda ori dolot,popatrz na kąty i zwróć uwagę na modyfikowany.
Jeżeli dasz kolano 90tkę,to nie wyjdziesz po 1sze w przypadku auta z klimą obok przewodów klimy.
Będą przeszkadzały,sprawdzane.
Widać to dokładnie na poniższej fotce.
Nawet jak nie masz klimy,to stosując kolano 90kę,nie połączysz się z oryginalną górną częścią dolotu.
Miną się o kilka dobrych centyli.
Musiałbyś odgiąć górną część dolotu w lewo,ale dzięki temu,że znajduje się tuż przy kielichu cofnąć się go nie da.
Przerabiałem już każdą ewentualność i najlepszym rozwiązaniem,czyli takim,które nie wymaga żadnych kombinacji jest zastosowanie części układów dolotowych z golfa V i gumowej rury harmonijki z passata 101,115to konnego.
Dolot od 130tki będzie za gruby.
Poniżej masz fotkę z dwoma rodzajami rur dolotowych w passatach,potrzebujemy tej mniejszej.
Dodatkowo potrzebna będzie jeszcze tylko rura dolotu od golfa V 1.9 tdi i kilka opasek.
Ja dodatkowo przerobiłem jeszcze 1szą cześć dolotu.
Ostatnio zmieniony wt lis 09, 2010 22:42 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
To prawda jest deczko za gruby da się go spasować ale po zamontowaniu nie wygląda to już tak estetycznie jak dolot od 105/115sagon pisze:Dolot od 130tki będzie za gruby.
Re: Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
sagon no piękna robota,powiedz od czego i jakiej średnicy jest ten odcinek metalowej rury pomiędzy filtrem a turbulum?
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
Dokładnie.Fahoo pisze: pewnie rura z nor auto od jacky- iego
Łącznik antywibracyjny 67.5mm,kolano 90tka i 120tka o tej samej średnicy i 3 odcinki rury 70tki,dwa po 100mm i jeden 200mm.
Wszystko do nabycia na allegro.
Tę długą wykorzystasz do połączenia łącznika,czyli tej harmonijki z 1szym kolanem 120tką,trzeba tylko zmierzyć dokładną długość.
Jedną 100tką też po odpowiednim obcięciu połączysz kolano 120tke z 90tką.
Drugą kolano 90tkę z obciętą rura dolotu od passata 101ki,115tki.
Najlepiej jednak kupic jeden odcinek rury 70tki o długości 50ciu cm.
Teraz są już takie w sprzedaży.
http://moto.allegro.pl/rura-nierdzewka- ... 57380.html
To co zostanie możesz wykorzystać poprawiając dolot do puszki filtra.Tylko będziesz musiał dokupić dodatkowe kolano 90tkę.
Potrzebny będzie też ori łącznik dolotu z przewodem odmy od passata,ale te są zazwyczaj w komplecie z rurą,co widać na fotce w poście powyżej.
Przyda się do podłączenia odmy.
Do wywiercenia otworu w kolanie użyłem płaskiego wiertła do drewna.Nie pamiętam już tylko jakiej średnicy,albo 20tki,albo 22ki.
Trzeba tylko zmierzyć fi łącznika w najwęższym miejscu,czyli między garbami i dobrać takie wiertło.
Ja trochę obciąłem ten łącznik z jednej strony i tę krótszą część wsadziłem w kolano dolotu.
AFN 165,5@380,8
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
ok panowie sprawa doloty Filtr<->turbo rozwiązana, sprawa wylotu do IC tez rozwiązana, teraz powiedzcie mi jak to jest z dopływem i odpływem oleju, jako do dopływ mozna podobno nagiąć z ori 1z\afn, to jak to sie ma ze spływem oleju?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
podepnę sie pod temat. jak w afn-ie wygląda spływ oleju? chodzi mi o samą część przykręcaną do bloku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości