Strona 3 z 4
dobry pomysł???GT20,230,11
: ndz paź 03, 2010 14:28
autor: Byku21
a teraz pytanie z innej beczki...auto prawie zrobione tylko nie ma czasu za bardzo,bo inne zajęcia są i moje,i kierownika...jak mogę w dół zaingerować,żeby chociaż troszkę go wzmocnić jako seryjnego VP?????
dobry pomysł???GT20,230,11
: ndz paź 03, 2010 14:33
autor: Byku21
jakiś sportowy wałek do tego????jaki koszt i tak dalej...
dobry pomysł???GT20,230,11
: ndz paź 03, 2010 15:17
autor: Adamm
Byku21, dol do PD naljepiej od ARLa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale to juz nie z glowica od AFNa czy 1Z a ALH, ASV
dobry pomysł???GT20,230,11
: ndz paź 03, 2010 16:32
autor: Byku21
to wiem,że dół od PD...To na tym mody w sumie mogą być zakończone czy jednak coś jeszcze???A jak ztym wałkiem sportowym????Korby i wałek od ARL w dół do VP podejdzie???Jak to by się spisywało????
dobry pomysł???GT20,230,11
: ndz paź 03, 2010 17:03
autor: Adamm
Byku21, ja planuje przez zime zrobic na cacy dol od ARLa do tego glowice na mocniejszych zaworach, mocna uszczelke (albo jakas dorabiana na zamowienie) mocne sruby glowicy i na razie seryjny walek
do tego 260 + 11 i jakies wieksze trubo , mysle ze jakies 230 -240 koni do wyjecia ze sporym momentem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
dobry pomysł???GT20,230,11
: ndz paź 03, 2010 17:09
autor: Byku21
i sprzęgło dorabiane na zamówienie:)
dobry pomysł???GT20,230,11
: ndz paź 03, 2010 17:41
autor: Adamm
Byku21, ot maly szczegol
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
dobry pomysł???GT20,230,11
: ndz paź 03, 2010 19:31
autor: Byku21
Byku21, ot maly szczegol
a co możesz powiedzieć na ten temat?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=357453" onclick="window.open(this.href);return false;
dobry pomysł???GT20,230,11
: ndz paź 03, 2010 20:07
autor: Adamm
Byku21, bedzie sypalo bledami i bedzie mrugac konrolka swiec , poza tym nie powinno sie chyba nic dziac,
czujnik pedalu sprzegla jest generalnie wg mnie do tempomatu ( ja dopiero jak zainstalowalem tempomat to zobaczylem ze czujnik byl tak zamotowany ze pedal go nie rozlaczal i caly czas jakbym na wcisnietym sprzegle wg kompa jezdzil i nic sie nie dzialo)
jesli chodzi o czujnik pedalu hamulca to jednen ( jesli sa dwupinowe)obsluguje swiatla drugi daje sygnal do kompa
ten co daje sygnal do kompa niepozwala na hamowanie z jednoczesnym dodawaniem gazu, ale nie wiem czym poza kontrolka swiec bedzie skutkowal jego brak
dobry pomysł???GT20,230,11
: ndz paź 03, 2010 22:11
autor: Byku21
a co powiesz jeżeli teraz tak się dzieje,że jak delikatnie dodaje gazu to dochodzą obroty max 1200 i później można pedał w podłogę i nic,dopiero jak puszczę i ponownie wcisnę to idą normalnie,jak szybko wciskam go do końca to działa,ale jak delikatnie to jest tak jak opisałem...
dobry pomysł???GT20,230,11
: pn paź 04, 2010 12:48
autor: Adamm
Byku21, moze problem z potencjometrem gazu
dobry pomysł???GT20,230,11
: pn paź 04, 2010 19:33
autor: arwam
Adamm,
problem rozwiązany z pedałem gazu trzeba było zapiąć czujnik pedału hamulca ponieważ nie ma miejsca na niego po zbadaniu jego działania miernikiem stwierdziłem że najprościej i najlepiej jest zmostkować te przewody.
efekt jest taki że gaz już działa za każdym razem.
pozostał jeszcze problem ze złączem diagnostycznym.
VAG nie łączy się z ECU.
dobry pomysł???GT20,230,11
: pn paź 04, 2010 20:16
autor: Adamm
arwam, wszystkie kable odpowiednio wpiete? jesli tak i nadal cos nie tak to trzeba zobaczyc ktory pin w ecu odpowiada za diagnostyke i wpiac sie przy ECU bezposrednio a + i - wziac bezposrednio z aku
dobry pomysł???GT20,230,11
: pn paź 04, 2010 23:11
autor: arwam
Adamm,
myślę że przyczyna może być w interface bo komp nie za każdym razem go wykrywa