Strona 3 z 4

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: czw gru 23, 2010 13:49
autor: Dario84
Jeszcze sprawa wydechu, na ori układzie wydechowym z katalizatorem da się zrobić okolice 200KM, ale do bigT potrzebny jest już układ przelotowy o większej średnicy.

Sprzęgło ori 240mm da radę przy mocy rzędu 220KM, ale tylko z rozsądnie poprowadzonym momentem.

Są już dostępne turbiny które są dużo lepsze, wydajniejsze i dużo lepiej wstają, reagują na pedał gazu niż gt22v, takie turbo wstaje przy ok 1600obr, pełny boost ma ok 2200-2500obr w zależności od ustawień.

Są ludzie co na tych turbinach uzyskują ok 2 bary przy 2k obr ale to już trochę za dużo dla układu przeniesienia napędu, turbo jak innych podzespołów.

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: czw gru 23, 2010 15:57
autor: Fahoo
monopolowy, ja wkładałem do asz brd w octavi i wczoraj do btb
akcja jest prosta p&p tylko spływ asz nie pasuje trzeba od awx a dp mieliśmy zrobiony pod awx i pasuje


Dario84, no oczywista oczywistosc ze nie pasuje złącze cisnieniowe od zimnej str skoro w asz jest na szybkozłącze a w brd zwykły waż

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: czw gru 23, 2010 19:36
autor: caro86wlkp
Dario84 pisze:Są już dostępne turbiny które są dużo lepsze, wydajniejsze i dużo lepiej wstają, reagują na pedał gazu niż gt22v, takie turbo wstaje przy ok 1600obr, pełny boost ma ok 2200-2500obr w zależności od ustawień.
co to za turbiny?

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: czw gru 23, 2010 22:33
autor: Fahoo
zabba88, co to jest dasz jakies info?
czy standard flansza tak jak pod gt 22 z cdi?

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: pt gru 24, 2010 00:32
autor: mrozoo
seria gtb posiada juz lozyska kulkowe. Ma poprawiona zmienna geometrie przez co te turbinki wstaja naprawde szybko (gtb1756vk w moim AVF'ie robilo surge na postoju :bajer: ). Mozna obracac rdzeniem tak aby nam odpowiadal doplyw oleju bez obawy o zabawe z pierscieniem od kierownic;P

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: pt gru 24, 2010 08:28
autor: monopolowy
zabba88, opisz montaż tej turbiny, jak widzę gtb2260vk to jest turbo od 3.0TDI z A4, jak montaż by wyszedł bez grubej rzeźby to by była dobra konkurencja dla brd i gt22

mrozoo, jaką wydajność ma Twoja turbawka?

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: pt gru 24, 2010 12:01
autor: mrozoo
Sam jeszcze nie sprawdzalem jej wydajnosci, poki co chodzi na ori sofcie u mnie. Siada na ori kolektorze od avf po malym podpilowaniu;)
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=244177" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dieselpower.cz/tdiclub/users/bod ... a_golf.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: pt gru 24, 2010 12:22
autor: Fahoo
mrozoo, a co z elektronika turbiny zrobiłes?

Re: ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: pt gru 24, 2010 12:48
autor: mrozoo
to co wszyscy :) Zaadaptowalem klasyczna vacu gruche ;) A sterowanie elektroniczne lezy sobie w garazu:)

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: pt gru 24, 2010 13:28
autor: Fahoo
mrozoo, z tego co widze to chyba trzeba wykrecic nowy otwor zeby pasowało na kolektor afn awx

Re: ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: pt gru 24, 2010 14:18
autor: mrozoo
Obrazek

Dokladnie, i nie trzeba stosowac wtedy zadnej flanszy. Ale do gtb2260vk trzeba juz rzezbic...

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: pn gru 27, 2010 14:57
autor: aw69
jakby co to niema też problemu z wykonaniem takiego kolektora wydechowego do 1,9 tdi, pod turbine z 3,0 tdi,

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: pn gru 27, 2010 19:51
autor: caro86wlkp
aw69, możesz rozwinąć temat