Strona 3 z 4

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: czw sie 05, 2010 22:50
autor: Adamm
yanosho pisze:Tylko w 1Z łączy się to z roztoczeniem łapy i przeróbką elektryki
niekoniecznie ;)

mozna wlozyc bebechy z pompy od mk4 w korpus od mk3 i bedzie git malinka, zostawiajac przy tym nastawnik z mk3 nie przerabia sie nic :D

kolega Luzur jezdzi na takiej pompie zrobionej przeze mnie :D

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: pt sie 06, 2010 10:12
autor: arturkw
Adamm pisze:kolega Luzur jezdzi na takiej pompie zrobionej przeze mnie :D
i z serią tdi jedzie równo :P :bigok:
żadna pompa "przerabiana" nie da takiego efektu jak ori 10 czy 11.

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: pt sie 06, 2010 21:21
autor: Fahoo
juz pisałem tyle co rozrząd +ok 100zł

Re: 1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: pn sie 09, 2010 09:51
autor: luzur
arturkw pisze:
Adamm pisze:kolega Luzur jezdzi na takiej pompie zrobionej przeze mnie :D
i z serią tdi jedzie równo :P :bigok:
żadna pompa "przerabiana" nie da takiego efektu jak ori 10 czy 11.
Skąd takie info ?

Z serią 2.0 TDI CR 140 KM w Passacie B6 idę równo, faktycznie...

A co do:
"żadna pompa "przerabiana" nie da takiego efektu jak ori 10 czy 11"

to wszyscy tak twierdzą na podstawie wróżenia z fusów.

Pozdr.

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: pn sie 09, 2010 10:40
autor: arturkw
luzur pisze:A co do:
"żadna pompa "przerabiana" nie da takiego efektu jak ori 10 czy 11"

to wszyscy tak twierdzą na podstawie wróżenia z fusów.
nie z z fusów tylko na podstawie użytkowników np AW69. i kolega w AHF tez nie mogl pewnej mocy przeskoczyc bo miał przerabiana 11.a jak wlozyl ori 11 moc wzrosła:)

Re: 1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: pn sie 09, 2010 10:53
autor: cowboy
arturkw pisze:
luzur pisze:A co do:
"żadna pompa "przerabiana" nie da takiego efektu jak ori 10 czy 11"

to wszyscy tak twierdzą na podstawie wróżenia z fusów.
nie z z fusów tylko na podstawie użytkowników np AW69. i kolega w AHF tez nie mogl pewnej mocy przeskoczyc bo miał przerabiana 11.a jak wlozyl ori 11 moc wzrosła:)
to zalezy jak przerabiana i jaka ori

zdarzają się ori na którym nie mozna zrobić 180KM

jesli przeróbka polega na wymianie tłokorozdzielacza oraz fali to uzyskujemy pełnowartościową 11-stke

niestety taka operacja nie jest tania, np u Bogdana wymiana tłoczka na 11 z PEŁNYM przeglądem pompy, wymianą uszczelek, czyszczeniem nastawnika itd itp to coś koło 1000 PLN, ale fala zostaje stara, czyli niższa z 10-tki
nie wiadomo na ile taka pompa styknie ale pewnie 200KM sie na niej zrobi

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: pn sie 09, 2010 11:27
autor: arturkw
cowboy pisze:to zalezy jak przerabiana i jaka ori

zdarzają się ori na którym nie mozna zrobić 180KM

jesli przeróbka polega na wymianie tłokorozdzielacza oraz fali to uzyskujemy pełnowartościową 11-stke

niestety taka operacja nie jest tania, np u Bogdana wymiana tłoczka na 11 z PEŁNYM przeglądem pompy, wymianą uszczelek, czyszczeniem nastawnika itd itp to coś koło 1000 PLN, ale fala zostaje stara, czyli niższa z 10-tki
nie wiadomo na ile taka pompa styknie ale pewnie 200KM sie na niej zrobi
no dokladnie wszystko zalezy od stanu. ale wiekszosc przerobek mi sie wydaje ze polega na wymianie tłoczka na wiekszy. dlatego w sumie chyba bardzij opłacalne i tańsze jest poszukanie ori 11 z w miare pewnego żródła :chytry:

Re: 1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: pn sie 09, 2010 11:49
autor: luzur
arturkw pisze:
cowboy pisze:to zalezy jak przerabiana i jaka ori

zdarzają się ori na którym nie mozna zrobić 180KM

jesli przeróbka polega na wymianie tłokorozdzielacza oraz fali to uzyskujemy pełnowartościową 11-stke

niestety taka operacja nie jest tania, np u Bogdana wymiana tłoczka na 11 z PEŁNYM przeglądem pompy, wymianą uszczelek, czyszczeniem nastawnika itd itp to coś koło 1000 PLN, ale fala zostaje stara, czyli niższa z 10-tki
nie wiadomo na ile taka pompa styknie ale pewnie 200KM sie na niej zrobi
no dokladnie wszystko zalezy od stanu. ale wiekszosc przerobek mi sie wydaje ze polega na wymianie tłoczka na wiekszy. dlatego w sumie chyba bardzij opłacalne i tańsze jest poszukanie ori 11 z w miare pewnego żródła :chytry:
To nie jest przerobiona pompa tylko jakiś przeszczep.

Przeróbka w Nadarzynie to 500 zł za robotę (uszczelki, coś tam się szlifuje żeby pompa wstępna miała odpowiednią wydajność no i regulacja na maszynie), około 650 za tłoko-rozdzielacz NOWY i około 200 zł za falę odpowiednią), czyli zrobienie 100% jedenastki jest dość drogie :hmm:

Samo założenie tłoka to pompa 10,5 a nie 11 :jezor:

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: pn sie 09, 2010 12:18
autor: cowboy
luzur, no widzisz to nawet drożej... ja sie o to pytałem dawno, jak miałem golfa jeszcze..

tłok z pompy Reanult DTI (ori 11stka) po regeneracji

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: pn sie 09, 2010 19:23
autor: arturkw
gra nie warta świeczki :). ja zdam relacje jak bedzie sie autko zachowywalo na pompie z afna:) kolega yanshoo juz mi ja wysłał :) a powiedzcie mi zeby nie zakladac kolejnego tematu jak sie ustawi kat wtrysku to jakas deweczke ustawic? zeby bylo przyjemne z pożytecznym?

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: pn sie 09, 2010 20:00
autor: bradley
3

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: pn sie 09, 2010 20:01
autor: arturkw
bradley pisze:3
hehe bez przesady :) na 216 to moze byc niezły batory. myslałem cos o 4-4.5 bo teraz jak sie nie myle mam 5.5 i 111 koni i nie powiem ze sie ladnie zwija a dymek jak w serii :)

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: ndz sie 15, 2010 13:42
autor: arturkw
a więc pompa z afna wrzucona:) jak na kat wtrysku 12 i dawka 8 :) to jest różnica:) napewno moment podskoczył i konikow kilka przybylo. na dniach ustawie kat wtrysku i dawke ustawie w okolicach 5-6 zeby za dużego hardcoru nie było i zdam relacje:)

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: czw wrz 02, 2010 20:02
autor: siwyzubr
witam:) czy pompa z AHF bedzie lepsza od AGR? moze mi ktoś to wytłumaczyć?