Strona 3 z 3

: pt mar 19, 2010 22:02
autor: bradley
AHU to ten sam kibel co 1Z. Zvaguj to sie sprawdzi jakie ma parametry i czy ktos nie grzebal w sofcie. Chyba, ze kolega podpial mu oporniczka ;P

: pt mar 19, 2010 22:06
autor: FRIKO
nie oporniczka nie ma czepalem juz wszystko pod maska czy nei ma cos kombinowane, ale mysle czy nie sprawdzic z tym opornikiem czy cos poprawi :)
Vaga mam bawie sie czesto nim, ale niemam pojecia jaki tam ori soft powinien byc lub inne tego typu sprawy.
a co do kolegi to on raczej nie wzialby sie za zmiane kola a co dopiero krecenie auta

: pt mar 19, 2010 22:13
autor: homsky
FRIKO pisze:Vaga mam bawie sie czesto nim, ale niemam pojecia jaki tam ori soft powinien byc lub inne tego typu sprawy.
Zrób log dynamiczny kanałów 008+011 to zobaczymy czy coś jest zmodyfikowane w sofcie

: sob mar 20, 2010 00:22
autor: FRIKO
kurde powiem ci ze teraz specialnie wyszedlem do auta by to sprawdzic ale nie umiem znalezc czegos takiego :/ moze nie ten program mam
mam VAGA PL i kabel obd2

: sob mar 20, 2010 10:06
autor: bradley
grupa silnikowa tam sa kanaly 08 i 11, ale na polskim vagu sa jakies smieszne wykresy i nie ma tabel "z wynikami".

: sob maja 15, 2010 18:17
autor: los_super_ktos41
witam zrobiłem sobie ten tunnig i jestem zadowolony wyszło ok 115-117 KM i ok 260 Nm (różnice miedzy pomiarami) nie chciał komputer więcej puścić powyżej tych wartości zaczynał kopcić i tak elektronik miał problemy z kościami, z tego co gadał to nie każdy komp chce dać sie modzić ale jest ok autko maszeruje PIĘKNIE ,mały pocisk , pozdro i najlepszego

: pn maja 17, 2010 22:48
autor: cybul
mam vento z silnikiem 1z. w bielawie hamowalem go i na serii wyszlo 98KM i 212Nm a na oporniczku 115KM i 270Nm:) wiec polecam, ale slabo z jezdzeniem non stop na tym bo duzo pali i faluje troche na wolnych obrotach, ale po wlaczeniu klimy juz jest elegancko:)