Strona 3 z 3

: pt sty 15, 2010 21:35
autor: ewaldino
To u mnie w takim razie będzie okey, bo nawet jak go butuje to ciężko w lusterku zobaczyć przykopcenie. Dzisiaj go przegoniłem 80km po A4-ce z prędkością 160-210km/h i ani razu nie złapał zonka, moze mu oddało :grin: pojezdze troche i zobacze czy sytuacja będzie sie powtarzała.

: pt sty 15, 2010 22:47
autor: miazga
chlopaki powiedzcie czy kierownice moga byc zapieczone a jednoczesnie turbo nie przeladowywac? U mnie wystepuje przerazliwy gwizd na lekkim doladowaniu rzedu okolo 0,5 bara, a jak go dzis przegonilem po autostradzie to sie uspokoilo - niestety tylko na kilka km. Kurde wszystko wskazuje na te pieprzone kierownice:[ Jest zima i nie ma go gdzie pocisnac:/

: sob sty 16, 2010 00:31
autor: arwam
miazga, poszukaj nieszczelności. auto nie kopci?
jeśli nie to powiedz jaki ton ma ten gwizd; niski czy wysoki?

: sob sty 16, 2010 10:33
autor: miazga
Ton wysoki - 99% ze to nie jest nieszczelnosc stawiam. Mam wskaznik doladowania i gwizda tylko w okreslonym przedziale... Przy mocnym dodaniu gazu doladowanie osiaga 1,9 bara ale szybko jest zbijane do 1,65. Ale tez niewiem czy mozna do konca ufac temu wskaznikowi jest to auto gauge juz ten na silniczku z ceremonia otwarcia.... Sztanga chodzi ciezko ale palcami idzie nia poruszac.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=244695 - tutaj jest dokladnie opisane ale nikt sie neichce zainteresowac :smoke:

: pn sty 18, 2010 11:53
autor: Dario84
miazga pisze:Sztanga chodzi ciezko ale palcami idzie nia poruszac.
Tu masz odpowiedz, powinna chodzic lekko, powinienes czuc tylko opor sprezyny, zaden inny.

: pn sty 18, 2010 15:40
autor: miazga
Turbina wlasnie sie czysci - mam nadzieje ze wszystko wroci do normy.