Strona 3 z 10

: wt lut 23, 2010 20:38
autor: Fahoo
bvw08, to faktycznie masz problem :grin:

uwolniłem pewnego AGR kat out od turbo do belki przelot a na koncu seryjny tłumik tdi bez przegród
....turbo szybciej wstaje szybciej sie wkreca motor na obroty lekko stał sie głosniejszy :bigok:

: wt lut 23, 2010 21:19
autor: sebcio_T4
t0mal pisze:wydech w TDI podobno starcza do niemal 200KM
Wiecej nie przewiduje :wink:
Nie chce zeby bylo za glosno, acz milo by bylo uslyszec turbinke :P

: wt lut 23, 2010 21:55
autor: t0mal
To musiałbyś zrobić pustą rurę bez tłumików, albo z jakimiś tylko pustymi puszkami po drodze.

: czw lut 25, 2010 15:49
autor: jacekPlacekkk
Wybaczcie że się wtrącam :jezor:


ale powinienem wywalic kata w mym Ahu 90kuca? czy jest to zdrowę i ozywi auto????


:kac: Przepraszam za spam :kac:

[ Dodano: 25 Lut 2010 14:59 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=264774


ha mam odpowiedz :gora: sory

: ndz lut 28, 2010 02:20
autor: Wilk90
Witam!
Mam nierdzewke prosto z silnika do tłumika Końcowego tzn jakis tam niby sportowy. czyli wszystko powycinane nic nie dymi i do tego mam odciążoną turbinke i ładnie śwista na obrotach:P smigam tak od sierpnia i wszystko w jak najlepszym porządku.
Pozdrawiam :helm:

: śr mar 10, 2010 02:49
autor: t0mal
Steinway pisze:Ja w swoim 1Y mam przelot
Kolego strach się bać, wątpię, żeby policjanci się nad tobą zlitowali podczas kontroli.
Przelot w turbo dieslu to inna sprawa - większość energii niesionej przez spaliny jest pochłaniana przez sprężarkę, dlatego silniki z turbo nawet bez wydechu są stosunkowo mało hałaśliwe.

Pamiętaj, że w silniku wolnossącym modyfikacje dolotu są około 4 razy skuteczniejsze od modyfikacji wydechu (chyba że ten jest celowo skonstruowany tak aby zdławić silnik)

Najpierw, zrób govmoda, poszerz zakres wyprzedzenia kąta wtrysku, załóż pompę z dużym tłokiem, a wtedy będziesz się zajmował takimi rzeczami jak wydech.

: ndz kwie 04, 2010 00:40
autor: Adriano_Amigo
Panowie, sorry za odgrzanie, ale wydech mi sie kończy i musze coś pokombinować i zastanawiam się nad takim rozwiązaniem tzn.
pipa-out
kat-out
srodkowy-out
czyli od silnika do końcowego tylko rura np 2,5''
koncowy zalożyć od tdi-bo taki mi zalega w garażu
no i pytanie czy bedzie duzo glośniejszy na niskich czy wysokich obrotach przy garrcie T2?

: ndz kwie 04, 2010 09:49
autor: arwam
Adriano_Amigo,

będzie praktycznie jak na seryjnym wydechu jeśli zostawisz jaki kolwiek tłumik

: ndz kwie 04, 2010 12:50
autor: Adriano_Amigo
arwam
dzięki, ale powiedz, bedzie porównywalnie głośno, ale turbo bedzie miało łatwiej? nawet jak bedzie ten ostatni tłumik?
Bo chce coś pomodzić i jak już akurat mam robić wydech to chciałbym tak żeby, dało rade na przyszłość :bigok:

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pn wrz 13, 2010 15:46
autor: jacekPlacekkk
ja pozbyłem się tylko kata, wiadomo temat jest na forum długiiii.... no i chyba wywale środkowy bo i tak zardzewiały, a zapodam rure :)

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pn wrz 13, 2010 23:48
autor: paja
dla wszystkich ciekawych, tach brzmiało moje 1,6 TD troszkę pomodzone, beż żadnego tłumika [youtube][/youtube]

Re: Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: wt wrz 14, 2010 10:25
autor: jacekPlacekkk
Batory!

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: ndz wrz 26, 2010 00:08
autor: t0mal
Brzmi jak diesel, czarnuchu :helm:

Co do dymu to jeszcze nie ma tragedii :)