podtlenek azotu mokry do diesla??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » śr lis 18, 2009 16:32

toffic pisze:lolo_golf piszesz o benzynie
lolo_golf napisał/a:
Bo zobacz ile lat już benzyny śmigają na podtlenku a jakoś jeszcze nikt takiego modułu nie zrobił.
więc odpowiadam :bigok:
Chodziło mi że długo już nitro smiga w benzynie, a dieslu to jest mało rozwięte. Czytaj cały temat to bedziesz wiedział, anie wyrywasz zdania z kontekstu.

Z reszta skończmy ten temat bo widzę ze sami specjaliści jak zwykle także szkoda gadać.

Moduły już dawno jeżdzą w benzynach u chłopaków z rsservice ktore maja po 400-500KM.
W dieslu też już zaczynają montować i wszystko jest na etapie testów w celu wdrożenia i sprzedazy do NX.

Być może założę taka instalacje do siebie to porobie foty i opisze wrażenia jak to się zachowuje.
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 16:34 przez lolo_golf, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lis 18, 2009 16:35

lolo_golf pisze:Czytaj cały temat to bedziesz wiedział, anie wyrywasz zdania z kontekstu.
Ja wyrywam?? pisz wyraźnie, żeby można było to zrozumieć
lolo_golf pisze:Moduły już dawno jeżdzą w benzynach u chłopaków z rsservice ktore maja po 400-500KM.
dawno tzn ile??
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 16:35 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » śr lis 18, 2009 17:05

toffic pisze:lolo_golf napisał/a:
Moduły już dawno jeżdzą w benzynach u chłopaków z rsservice ktore maja po 400-500KM.
dawno tzn ile??
Jak pisałem wyżej- nadzwyczaj skrupulatnych odsyłam do źródła tzn. www.rs-service.eu

Tutaj filmik S2 zrobionej przez nich
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 17:08 przez lolo_golf, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr lis 18, 2009 17:21

lolo_golf pisze:Tutaj filmik S2 zrobionej przez nich
w dieslu prosze :helm:



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » śr lis 18, 2009 19:56

morfeusz86r, to sobie znajdź ;) albo napisz do nich i poproś o filmik ;)

lolo_golf, napisał tylko pare słów o tym że taki a taki system i moduł istnieje, i dał nazwe kto to rozprowadza/produkuje, a wszyscy rzucili się na Niego... napisał co wiedział, i wyraził swoje zdanie (że system podawania podtlentu działa tak a tak, i że Jego zdaniem to dobry sposób).



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr lis 18, 2009 20:46



[ Dodano: 18 Lis 2009 19:55 ]

może właściciel tego auta sie wypowie

[ Dodano: 18 Lis 2009 19:59 ]
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 47055&st=0



Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » śr lis 18, 2009 21:00

WOW według tej stronki NSX ma 13,8s na ćwiarę

http://www.totalmotorcycle.com/download ... harts1.htm

więc nieżle golfik zapina ......

Po za tym takie strzały 100-150 KM to już raczej Turbo LPG a nie Diesel :grin: ropa w tym silniku pełni jedynie funkcję świecy zapłonowej :grin:
zresztą podobny system można zrobić samemu , wystarczy wysilić trochę turbosprężarkę raczej nie seryjną , która będzie pełnić rolę wtrysku azotu , która jednak obciążać będzie układ korbowy w przeciwieństwie do nitro , i zapodać wtrysk LPG który podleje każdą nadwyżkę powietrza której wtryski diesla nie dadzą rady ( nie ma dymienia a jest moc )
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 21:53 przez Tobi80, łącznie zmieniany 1 raz.


AFN+ 137/305 & 1.8t

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw lis 19, 2009 00:39

Shmatan pisze:morfeusz86r, to sobie znajdź ;) albo napisz do nich i poproś o filmik ;)

lolo_golf, napisał tylko pare słów o tym że taki a taki system i moduł istnieje, i dał nazwe kto to rozprowadza/produkuje, a wszyscy rzucili się na Niego... napisał co wiedział, i wyraził swoje zdanie (że system podawania podtlentu działa tak a tak, i że Jego zdaniem to dobry sposób).

No niestety niektorzy tego nie rozumieją.

A fajnie jakby sie temat rozwinął.



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » pn gru 14, 2009 22:05

co do nitro nikt ci nie pomoze piter taki kraj polaczkowanie jest w modzie kazdy bawi sie w firme tuningowa i jak cos to zasada jest prosta przyjedz zapłać zrobimy



co do moich informacji niestety muszą być 2 programy jeden lajtowy a drugi bardzo mocno podlany ropa i do tego wtryskujesz gaz


instalacja może być od benzyny tylko wtedy zaślepiasz miejsca od benzyny i wtryskujesz samo nitro


i konieczny jest progresywny kontroler strzału żeby motoru nie zgubić na drodze


ja bede montowac nitro ale na moje wyniki trzeba będzie sporo poczekać......


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości