Ciekawa cena za 0.216

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mp1985 » pt paź 16, 2009 15:00

haki - miałeś te końcówki z kanady? co o nich powiesz?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 16, 2009 15:03

SToRM pisze:souler napisał/a:
maruda. postraszylem go troche, ale lejace wtryski potrafia uczynic cuda z tlokami. masiakre

Souler - z calym szacunkiem, błagam Cie :bigok:
Souler ma racje, lejący wtrysk moze spowodować pekniecie albo dziury w tłoku, i nie musi być wcale tuningowany samochód..

popytaj po warsztatach czy ktoś kiedyś widział dziury w tłoku AFN..

nie pisze tu o tym że niskie cisnienia rozpylania spowodują zniszczenia, ale jak wtrysk zacznie lać - np źle poskładany to takie rzeczy są możliwe

jesli chodzi o tuning to, źle wyregulowane cisnienia (przeważnie za niskie) powodują gorsze rozpylenie czyli mniej mocy i wiecej dymu i wieksze EGT



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt paź 16, 2009 17:33

cowboy pisze:jesli chodzi o tuning to, źle wyregulowane cisnienia (przeważnie za niskie) powodują gorsze rozpylenie czyli mniej mocy i wiecej dymu i wieksze EGT
Jeden sprawiedliwy :D
I tu sie zgadzam



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt paź 16, 2009 22:33

mp1985 pisze:haki - miałeś te końcówki z kanady? co o nich powiesz?
No właśnie nie miałem pytałem tylko kolegę Cowboya co o tym myśli i czy coś wie na ich temat...

Któryś z chłopaków zakupił i miał się pochwalić... ale przepadł :bajer:

Znalazłem temacik http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270739 eee On kupił z Alledrogo.. czyli nie są to Kanada itp... Myślę ,że to kupione same końcówki za 40 zł od sztuki...
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 22:37 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pt paź 16, 2009 23:11

Kolejny temat gdzie burdel się robi, jak zwykle są ludzie co wszystko wiedzą lepiej i nawet końcówki wtrysków wymienią za pomocą młotka i przecinaka a na koniec galletem+mapami za 149zł soft do tego poprawią...oczywiście znajdą się ludzie co tak zrobią ale to wyjątki potwierdzające regułę...tłoki od lejących wtrysków tez nie mogą się wypalić albo pogiąć...takie przypadki to oczywiście plotka gruby nićmi szyta....

:kac:
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 00:54 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 2 razy.


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt paź 16, 2009 23:52

TuneFORCE pisze:tłoki od lejących wtrysków tez nie mogą się wypalić albo pogiąć...ale oczywiście to plotka gruby nićmi szyta....
Taaa?? Poczekaj, jak ociec nie sprzedał na złom to zrobie fotki i się okaże czy się nie da :chytry:



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » sob paź 17, 2009 00:56

toffic pisze:
TuneFORCE pisze:tłoki od lejących wtrysków tez nie mogą się wypalić albo pogiąć...ale oczywiście to plotka gruby nićmi szyta....
Taaa?? Poczekaj, jak ociec nie sprzedał na złom to zrobie fotki i się okaże czy się nie da :chytry:
kolego aluzji nie zrozumiałeś :jezor:
edytowałem trochę wypowiedź żeby już jakiś niedomówień nie było :pub:


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: admin911 » sob paź 17, 2009 10:36

z tdiclub com npisali w Faqu

----
If you are starting with an A3 or B4 with Upsolute or Wetterauer chip, don't even think about 0.216 injectors unless you're prepared for internal engine work to lower compression, a slightly larger turbo (but not too much!) such as a VNT17, custom intercooler, upgraded clutch, upgraded final drive, extra oil cooling, probably custom ECU programming to deal with all the issues that will occur. This will cost thousands of dollars to get right. Long term durability under high load conditions is not likely to be very good. We know of one engine with a similar configuration, having about 150hp to the wheels (roughly double the stock figure!), which suffered cracked pistons after about 80,000 km of admittedly hard driving.

a to na pl

Jesli zaczoles z A3 lub B4 z Upsolute lub Wetterauer chipem, nie mysl nawet o 0,216 wtryskach do czasu
kiedy silnik wewnetrznie bedzie przygotowany do pracy na niskiej kompresji, lekko wieksze turbo ale nie za duze np VNT17, inny niz oryginalny intercooler, lepsze sprzegło, przekłądnie(chodzilo im chyba o przeguby :/) , dodatkowe chlodzenie diesla, prawdopodobnie zaprogramowanie ECU do wszystkich podzespolów.
To bedzie kosztowalo tysiace dolarow aby bylo w porzadku. Na dlugi czas i wytrzymalosc pod pełnym załadowaniem nie powinno byc bardzo dobre. Wiemy ze silnik przy podobnej konfiguracji, ma okolo 150 koni na kołach( podwojnie tyle co firmowo!), co doprowadzi po 80,000 km do polamanych tłoków, co prawda przy ciezkiej jezdzie.

Zaczerpniete z http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#e3



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob paź 17, 2009 18:47

admin911 pisze:z tdiclub com npisali w Faqu
Zgadza się kolego.. Przy ciężkim bucie - zajedziesz wszystko - nawet traktor.
Zauważ jednak ,że większość chłopaków z forum - robiąca swoje mody na silniczkach i większych 216 wtryskach - zmienia wszystko co tam opisali i śmigają i co najważniejsze nie kosztuje to tysięcy dolarów... :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pn paź 19, 2009 08:35

Ten tekst to tylko taki straszak, żeby ludzie wiedzieli że jednak ostre mody nie przechodzą bez echa dla silnika przy ,,butowaniu'' bez opamiętania, sam 100tyś zrobiłem pomodzonym AGRem - motor żyje i dalej śmiga i ma sie dobrze
....w sumie nie za bardzo wiem co te cytaty mają wspólnego z tematem dotyczącym 216ek..
admin911 większość ludzi zna angielski więc nie popisuje się tylko następnym razem wrzuć jakiś link a nie tekst nie wnoszący nic do tematu :jezor:


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » wt paź 20, 2009 15:01

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-TDI-I ... 4ceb81aef6

tu jakieś no-name - 96$ z przesyłką za 4 sztuki


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 20, 2009 16:33

CrocodileReggae pisze:http://cgi.ebay.com/ebaym...=item4ceb81aef6

tu jakieś no-name - 96$ z przesyłką za 4 sztuki
ludzie.... 216 Fratelli Bosio jest za 650 PLN od ręki - po co kombinowac z jakąś chińszczyzną ?

dodam że nawet w FB jest około 5% lejących końcówek !!! po prosty nie wytwarzają odpowiednich cisnień ...
nie wyobrażam sobie że ktoś zakłada na pałe bez sprawdzenia... wtedy wtrysk leje a nie rozpyla i rzeczywiście dziura w tłoku pewna :)

BTW: w Boschu na kilkaset koncówek ZERO problemów

nawet jak koncówka bedzie dobra to jest sznasa że po kilkunastu tys km moze juz nie być idealna i co wtedy ?

nie mówię że nie, ale Bogdan z Nadarzyna mówi - tylko BOSCH a chłop wie co mówi..

Do Bosio nie był przekonany bo miał jakies doświadczenia sprzed kilku lat że się iglice wyklepywały - być moze teraz Bosio poprawiło materiały... ewntualnie włoski FIRAD (tyle ze nie robią 216) tez w miare daje rade..



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » wt paź 20, 2009 19:41

cowboy do niektórych ludzi nawet jak będziesz dużymi literami pisał to tego ne zrozumieją :hehe:


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » wt paź 20, 2009 23:24

TuneFORCE, kolejny OT...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości