Ciekawa cena za 0.216
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Souler ma racje, lejący wtrysk moze spowodować pekniecie albo dziury w tłoku, i nie musi być wcale tuningowany samochód..SToRM pisze:souler napisał/a:
maruda. postraszylem go troche, ale lejace wtryski potrafia uczynic cuda z tlokami. masiakre
Souler - z calym szacunkiem, błagam Cie
popytaj po warsztatach czy ktoś kiedyś widział dziury w tłoku AFN..
nie pisze tu o tym że niskie cisnienia rozpylania spowodują zniszczenia, ale jak wtrysk zacznie lać - np źle poskładany to takie rzeczy są możliwe
jesli chodzi o tuning to, źle wyregulowane cisnienia (przeważnie za niskie) powodują gorsze rozpylenie czyli mniej mocy i wiecej dymu i wieksze EGT
No właśnie nie miałem pytałem tylko kolegę Cowboya co o tym myśli i czy coś wie na ich temat...mp1985 pisze:haki - miałeś te końcówki z kanady? co o nich powiesz?
Któryś z chłopaków zakupił i miał się pochwalić... ale przepadł
Znalazłem temacik http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270739 eee On kupił z Alledrogo.. czyli nie są to Kanada itp... Myślę ,że to kupione same końcówki za 40 zł od sztuki...
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 22:37 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kolejny temat gdzie burdel się robi, jak zwykle są ludzie co wszystko wiedzą lepiej i nawet końcówki wtrysków wymienią za pomocą młotka i przecinaka a na koniec galletem+mapami za 149zł soft do tego poprawią...oczywiście znajdą się ludzie co tak zrobią ale to wyjątki potwierdzające regułę...tłoki od lejących wtrysków tez nie mogą się wypalić albo pogiąć...takie przypadki to oczywiście plotka gruby nićmi szyta....
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 00:54 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 2 razy.
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
kolego aluzji nie zrozumiałeśtoffic pisze:Taaa?? Poczekaj, jak ociec nie sprzedał na złom to zrobie fotki i się okaże czy się nie daTuneFORCE pisze:tłoki od lejących wtrysków tez nie mogą się wypalić albo pogiąć...ale oczywiście to plotka gruby nićmi szyta....
edytowałem trochę wypowiedź żeby już jakiś niedomówień nie było
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
z tdiclub com npisali w Faqu
----
If you are starting with an A3 or B4 with Upsolute or Wetterauer chip, don't even think about 0.216 injectors unless you're prepared for internal engine work to lower compression, a slightly larger turbo (but not too much!) such as a VNT17, custom intercooler, upgraded clutch, upgraded final drive, extra oil cooling, probably custom ECU programming to deal with all the issues that will occur. This will cost thousands of dollars to get right. Long term durability under high load conditions is not likely to be very good. We know of one engine with a similar configuration, having about 150hp to the wheels (roughly double the stock figure!), which suffered cracked pistons after about 80,000 km of admittedly hard driving.
a to na pl
Jesli zaczoles z A3 lub B4 z Upsolute lub Wetterauer chipem, nie mysl nawet o 0,216 wtryskach do czasu
kiedy silnik wewnetrznie bedzie przygotowany do pracy na niskiej kompresji, lekko wieksze turbo ale nie za duze np VNT17, inny niz oryginalny intercooler, lepsze sprzegło, przekłądnie(chodzilo im chyba o przeguby :/) , dodatkowe chlodzenie diesla, prawdopodobnie zaprogramowanie ECU do wszystkich podzespolów.
To bedzie kosztowalo tysiace dolarow aby bylo w porzadku. Na dlugi czas i wytrzymalosc pod pełnym załadowaniem nie powinno byc bardzo dobre. Wiemy ze silnik przy podobnej konfiguracji, ma okolo 150 koni na kołach( podwojnie tyle co firmowo!), co doprowadzi po 80,000 km do polamanych tłoków, co prawda przy ciezkiej jezdzie.
Zaczerpniete z http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#e3
----
If you are starting with an A3 or B4 with Upsolute or Wetterauer chip, don't even think about 0.216 injectors unless you're prepared for internal engine work to lower compression, a slightly larger turbo (but not too much!) such as a VNT17, custom intercooler, upgraded clutch, upgraded final drive, extra oil cooling, probably custom ECU programming to deal with all the issues that will occur. This will cost thousands of dollars to get right. Long term durability under high load conditions is not likely to be very good. We know of one engine with a similar configuration, having about 150hp to the wheels (roughly double the stock figure!), which suffered cracked pistons after about 80,000 km of admittedly hard driving.
a to na pl
Jesli zaczoles z A3 lub B4 z Upsolute lub Wetterauer chipem, nie mysl nawet o 0,216 wtryskach do czasu
kiedy silnik wewnetrznie bedzie przygotowany do pracy na niskiej kompresji, lekko wieksze turbo ale nie za duze np VNT17, inny niz oryginalny intercooler, lepsze sprzegło, przekłądnie(chodzilo im chyba o przeguby :/) , dodatkowe chlodzenie diesla, prawdopodobnie zaprogramowanie ECU do wszystkich podzespolów.
To bedzie kosztowalo tysiace dolarow aby bylo w porzadku. Na dlugi czas i wytrzymalosc pod pełnym załadowaniem nie powinno byc bardzo dobre. Wiemy ze silnik przy podobnej konfiguracji, ma okolo 150 koni na kołach( podwojnie tyle co firmowo!), co doprowadzi po 80,000 km do polamanych tłoków, co prawda przy ciezkiej jezdzie.
Zaczerpniete z http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#e3
Zgadza się kolego.. Przy ciężkim bucie - zajedziesz wszystko - nawet traktor.admin911 pisze:z tdiclub com npisali w Faqu
Zauważ jednak ,że większość chłopaków z forum - robiąca swoje mody na silniczkach i większych 216 wtryskach - zmienia wszystko co tam opisali i śmigają i co najważniejsze nie kosztuje to tysięcy dolarów...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Ten tekst to tylko taki straszak, żeby ludzie wiedzieli że jednak ostre mody nie przechodzą bez echa dla silnika przy ,,butowaniu'' bez opamiętania, sam 100tyś zrobiłem pomodzonym AGRem - motor żyje i dalej śmiga i ma sie dobrze
....w sumie nie za bardzo wiem co te cytaty mają wspólnego z tematem dotyczącym 216ek..
admin911 większość ludzi zna angielski więc nie popisuje się tylko następnym razem wrzuć jakiś link a nie tekst nie wnoszący nic do tematu
....w sumie nie za bardzo wiem co te cytaty mają wspólnego z tematem dotyczącym 216ek..
admin911 większość ludzi zna angielski więc nie popisuje się tylko następnym razem wrzuć jakiś link a nie tekst nie wnoszący nic do tematu
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-TDI-I ... 4ceb81aef6
tu jakieś no-name - 96$ z przesyłką za 4 sztuki
tu jakieś no-name - 96$ z przesyłką za 4 sztuki
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
ludzie.... 216 Fratelli Bosio jest za 650 PLN od ręki - po co kombinowac z jakąś chińszczyzną ?CrocodileReggae pisze:http://cgi.ebay.com/ebaym...=item4ceb81aef6
tu jakieś no-name - 96$ z przesyłką za 4 sztuki
dodam że nawet w FB jest około 5% lejących końcówek !!! po prosty nie wytwarzają odpowiednich cisnień ...
nie wyobrażam sobie że ktoś zakłada na pałe bez sprawdzenia... wtedy wtrysk leje a nie rozpyla i rzeczywiście dziura w tłoku pewna
BTW: w Boschu na kilkaset koncówek ZERO problemów
nawet jak koncówka bedzie dobra to jest sznasa że po kilkunastu tys km moze juz nie być idealna i co wtedy ?
nie mówię że nie, ale Bogdan z Nadarzyna mówi - tylko BOSCH a chłop wie co mówi..
Do Bosio nie był przekonany bo miał jakies doświadczenia sprzed kilku lat że się iglice wyklepywały - być moze teraz Bosio poprawiło materiały... ewntualnie włoski FIRAD (tyle ze nie robią 216) tez w miare daje rade..
cowboy do niektórych ludzi nawet jak będziesz dużymi literami pisał to tego ne zrozumieją
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości