Różnice w 1.9TDI MK5 BRU a BKC

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » sob paź 10, 2009 10:45

TuneFORCE pisze:Od kiedy ,,świstak siedzi'' jest obraźliwą sekwencją?
ale co miala ta sekwencja oznaczac? wydaje mi sie ze takie stwierdzenie oznacza cos fikcyjnego, przekolorowanego - co takiego bylo w moich slowach? napsalem gdzies nieprawde?


vw > all

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » sob paź 10, 2009 11:09

aw69 pisze:...a co to qrwa cziptuning to jakas kuracja ultra ochronna dla silnika i dająca w ******* mocy bez ryzyka ? Ludzie co wy z choinki sie urwaliscie przeciez sie z kosmosu nic nie bierze. Jest ryzyko jest zabawa !
nie wiem, czy dłubiesz w sofcie usługowo, czy jeszcze hobbistycznie...

Ale wierz mi, że od pytań "czy to nie zaszkodzi silnikowi" "czy daje pan gwarancję na silnik" "czy nie wpłynie to na trwałość silnika" " czy nie zużyje to nadmiernie podzespołów" "czy nie wykryją mi tego w aso" ... i najgorsze z pytań którego wręcz nienawidzę ""czy moje auto będzie więcej spalać" ... albo podówjnie złe "czy spadnie spalanie po chiptuningu tak jak piszą to na forach"
potrafi człowiekowi się robić nie dobrze.
Ale ...klient płaci klient pyta. Takie ma prawo. I mało go obchodzą moje problemy żołądkowe.

Dlatego na prawdę trzeba dmuchać na zimne. Bo nigdy tak naprawdę nie wiesz/ nie wiem z kim tańczę.
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 11:11 przez goodhope, łącznie zmieniany 3 razy.



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » sob paź 10, 2009 12:27

zabawne jest że ludzie wierzą w coś takiego jak GWARANCJA o tunera, przecież przyjeżdżając 5 czy 10 letnim sztruclem NIKT nie da gwarancji że zaraz turbina nie padnie, czy pompa, czy sprzęgło, czy cokolwiek innego, nawet gdyby auto nie miało softu zmienionego to przecież żadna firma ubezpieczeniowa, nie ubezpieczy takiego auta od awarii za te około 1000pln, bo takowa może się zdarzyć sama z siebie,
a ludzie przyjeżdżają starymi trupami i potem po programie, jak im turbo padnie bo się zajarali że czipa mają i katują tuż po przekręceniu kluczyka, i jeżdżą 200km/h po autostradach, i zdziwko, że turbina padła albo przeguby, albo sprzęgło.
no ale ludzie mają fantazję i oczekują że jak zapłacą 100pln za program to automatycznie cały ich samochód się naprawi, i będzie jeździł bezawaryjnie przez parę lat
no bo przecież- czip miał być bezpieczny, :green_fuck: :helm:
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 14:52 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob paź 10, 2009 14:16

Ale ...klient płaci klient pyta. Takie ma prawo. I mało go obchodzą moje problemy żołądkowe.

Dlatego na prawdę trzeba dmuchać na zimne. Bo nigdy tak naprawdę nie wiesz/ nie wiem z kim tańczę.
I dlatego nawijasz im makaron na uszy ? :) Zajefajnie :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » sob paź 10, 2009 15:33

czyli jednak hobbystycznie

Sądzisz, że twój lekarz rodzinny kocha słuchać historii i obaw swoich pacjentów ? A mimo to leczy.... dziwak ?

Kiedyś jeszcze nie raz, usłyszysz od klienta litanię na temat rzeczy których nie chciałby by mu się po modzie stały ...
Kiedy już go cierpliwie wysłuchasz, na koniec wyjedzie ci z czyimś wydrukiem wykresu z internetu, który opisany jako seria graty, bezdymny "light" na poziomie plus 50% serii spalanie minus 1 litr ...sugerując że dokładnie tak by chciał. Auta którego nigdy na oczy nie widział, właściciela którego nigdy nie poznał. Ale w internecie przecież napisali...

...zrozumiesz.

EOT


p.s.
grzegorzp... dzięki za powyższe słowa, czuję się jak bym samego siebie czytał.
Niestety tacy ludzie są, co gorsza, im starsze auto tym pewniejsze że klient będzie jednym z nich. Jak się zabezpieczyć ? ... ustawić psa w bramie, czy robić umiarkowany soft ?
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 15:39 przez goodhope, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz paź 11, 2009 08:34

majkitdi pisze:RobertGTI, moze zapytaj uzytkownika marcinvvv - w dziale projektow widze, ze ma golfa zrobionego na 180PS . ewentualnie aligatora z dynosoft - wg opisu to on zajmowal sie modyfikacja auta.
tak, tyle że on te 171 a nie 180 ps nie osiągnął samym softem, a dokładnie " turbina od wersji 150 konnej , przerobiony uklad wydechowy, zmieniony program. Moc : 171 ps. 17'' felgi , brak oznaczen ,wydech ulter."

ps. a tak na marginesie zapytam gdzie jest moderator w tym temacie.....



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn paź 12, 2009 16:50

Goodhope nie zadowolisz wszystkich - to zadanie dla agencji towarzyskich :) I co jak trafiasz na takiego klienta to co brniesz w zaparte i na sile probujesz go reformowac ?
Ja zawsze mowie tak jak jest, czarne jest czarne a biale jest biale, lepiej takiego klienta sobie ze tak powiem olać/odpuscic niz na siłe modyfikowac mu auto, bo przyjedzie ci po 2 latach z licznikiem + 100tys. km i niesprawnym autem i co wytlumaczysz mu ze to nie wina softu ? Czy moze jestes dobrym wujkiem i na swoj koszt bedziesz mu naprawial mu auto ?
I nie mow mi czy hobbystycznie czy nie, bo klientow mialem roznych, ale nigdy ale to nigdy nie nawijalem makaronu na uszy ludziom :)

P.S. Softów nie robie ani zarobkowo ani hobbystycznie, chodz bardzo dobrze je rozumiem i wiem co w nich mozna a co nie :) za to z mechanika radze sobie całkeim nieźle :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości