Strona 3 z 3

: wt sty 12, 2010 23:43
autor: yanosho
ZbyszekGolf pisze:mozna załozyć inne wtryski większą turbinę z wesji 1.9tdi arl 150km
popieram ZbyszekGolf, to najlepszy wybór dobry ori ARL a nie jakieś śmieszne hybrydy="wielki wypadek" ale w pracy pewnego producenta takich hybryd :green_fuck:

[ Dodano: 12 Sty 2010 22:46 ]
a wtryski zapodawał bym od razu 0,230 :bigok:

: śr sty 13, 2010 00:34
autor: KonradzikIV
ZbyszekGolf pisze:Witam mozna załozyć inne wtryski większą turbinę z wesji 1.9tdi arl 150km
co ten post wnosi do tematu ALH ??

: śr sty 13, 2010 14:33
autor: Castillo
Witam chciałbym dołączyć się do tematu, również mam Mk4 ALH z 2000 roku, aktualnie mam 130 km i 310 NM (zrobiony chiptuning, wtryski 216, sprzęgło g60) i chciałbym zwiększyć moc na 150 km. Czy ktoś może mi poradzić co zarobić żeby nie wydać dużo siana. Jak to jest z tym katallizatorem , co to daje ? Może pojechać ponownie na chiptuning żeby podnieśli na 150 bo poprzedni był robiony nim doszły wtryski i sprzęgło. Też jestem z Wrocka ale zawsze myślałem że Dynosoft mają zawyżone ceny i kupę siana trzeba u nich wydać :)

: śr sty 13, 2010 14:55
autor: ZULUS 28
po 216 trzeba zrobić korekte programu najlepiej tam gdzie byłeś

: śr sty 27, 2010 20:20
autor: krzysiek12488
castillo20

rób korekte, bedzie różnica odrazu

: pn kwie 12, 2010 19:55
autor: konstant
Hej,

pytanie do posiadaczy/obeznanych w temacie ALH:

chcialbym zrobic sobie 0.216 + soft, ale mam watpliwosci czy silnik nie bedzie sie za bardzo grzal...
Jak to jest? Na FMIC obecnie nie starczy mi funduszy.

Druga sprawa to sprzeglo - warto pchac sie w zestaw jednomasowy Valeo ? Czy wsadzic G60/VR6 ? (ciezsza sprawa z kupnem tego drugiego).

: pn kwie 12, 2010 20:22
autor: QCHARZ
ja mam u siebie G60, bardzo jestem z niego zadowolony (G60 wszystko opisane na forum)
FMIC by się przydał ale da rady i na seryjnym

: pn kwie 12, 2010 20:22
autor: sheriffg
[quote="konstant"]pytanie do posiadaczy/obeznanych w temacie ALH:

chcialbym zrobic sobie 0.216 + soft, ale mam watpliwosci czy silnik nie bedzie sie za bardzo grzal...
Jak to jest? Na FMIC obecnie nie starczy mi funduszy.

Druga sprawa to sprzeglo - warto pchac sie w zestaw jednomasowy Valeo ? Czy wsadzic G60/VR6 ? (ciezsza sprawa z kupnem tego drugiego).[/quoten]

Nie zdziw się jak moderator zamknie temat bo było już setki postów na temat tego co napisałeś, nic się nie grzeje i nie poci, sprzęgło rób G60 nic trudnego dostać, bez dużego Fmica też się obejdzie tylko trzeba się inaczej obchodzić

: pn kwie 12, 2010 23:18
autor: Castillo
Panowie czy turbo z ASZ wystarczy, żeby ALH zrobić na 170-180 km , oczywiście z całym osprzętem wtryski, fmic, pompa 11 sprzęgło itp ktoś wcześniej pisał ale nie mogę znaleźć tematu i chciałem się upewnić

: wt kwie 13, 2010 09:41
autor: Deft-on
Przeglądałem troche wykresów bo sam planuje większe turbo i ASZ w ALH to raczej okolice 165 km , 170-180 km to bym Ci radził ARL'a ładowac od razu