Strona 3 z 3

: śr wrz 30, 2009 22:39
autor: aw69
z ta fabrycznie nowa sprezarka to bym polemizowal :) no ale moze akurat

: śr wrz 30, 2009 23:33
autor: Borys
aw69 pisze:no ale moze akurat
ale i tak rewelacji z tego nie bedzie,

: czw paź 01, 2009 08:17
autor: Grabek1985
Rewelacji nie oczekuję ponad miarę, ale swoje chcę osiągnąć.
A turbo ma być napewno nowe..

: czw paź 01, 2009 08:25
autor: mikew_86
Życzę powodzenia i czekam na rezultaty. :D W ASZ'cie też można taki mod zastosować bez wymiany innych elementów ?

: czw paź 01, 2009 08:46
autor: Borys
Grabek1985 pisze:ale swoje chcę osiągnąć
czyli co?

: czw paź 01, 2009 09:02
autor: Grabek1985
220 KM i ok. 415-20 Nm po wystrojeniu auta.

: czw paź 01, 2009 09:21
autor: Borys
Grabek1985 pisze:220 KM i ok. 415-20 Nm po wystrojeniu auta.
spoko, to jak najbardziej realnie na tych gratach

: czw paź 01, 2009 09:24
autor: majkitdi
ciekaw jestem czy seryjny cooler od ARL zda egzamin.
zycze powodzenia w projekcie

: czw paź 01, 2009 09:48
autor: Grabek1985
Powinien wystarczyć.
Takie info dostałem i w MR Motors i u Grabowskiego.
Wyjdzie w praktyce...

: czw paź 01, 2009 10:42
autor: Borys
Grabek1985 pisze:Powinien wystarczyć.
Takie info dostałem i w MR Motors i u Grabowskiego.
Wyjdzie w praktyce...
dad rade, tesowane na GT2260V

: czw paź 01, 2009 12:51
autor: Grabek1985
Po rozmowie z Grabowskim, dał mi do zrozumienia, ze zamiast GT2256V można zamontować inne turbo, żeby pociągnąć do ok 240 KM, ma dac mi znać jak się zastanowi jakie.

: pt paź 02, 2009 03:48
autor: tjwasiak
2260 na przykład :grin: Albo 2359... A może 2556? Możliwości jest wiele, wcale to nie musi być Garrett. A z bardziej rzadkich GT2563VK.

EDIT:
240KM na IC'u od ARL'a? Dyno queen będzie, ale tylko na inercji :grin: A w lato poczujesz jak niutony idą w pole...
mikew_86 pisze:Życzę powodzenia i czekam na rezultaty. :D W ASZ'cie też można taki mod zastosować bez wymiany innych elementów ?
Teoretycznie tak... Praktycznie nie - IC mały, wydech restrykcyjny, rury trochę nie pasują.