Strona 3 z 4

: śr wrz 23, 2009 14:55
autor: Krzysiek W.
zaprzal pisze:Krzysiek W., Krzychu na tych gratach ja mialem okolo 127km wiec da sie lepiej, pozdrawiam
Tak, ale przelot i ic (choć seryjny - ale był) też.

: śr wrz 23, 2009 15:36
autor: zaprzal
Krzysiek W. pisze:
zaprzal pisze:Krzysiek W., Krzychu na tych gratach ja mialem okolo 127km wiec da sie lepiej, pozdrawiam
Tak, ale przelot i ic (choć seryjny - ale był) też.
przy pomiarze nie mialem zadnego IC
Byl zrobiony wydech i downpipe (to wazne)

: śr wrz 23, 2009 15:41
autor: Krzysiek W.
zaprzal pisze:przy pomiarze nie mialem zadnego IC
Moja pomyłka. :roll:

: śr wrz 23, 2009 17:24
autor: Awo_marek
podpowiedzcie mi jeszcze jaką turbinę wsadzić do niego...

: śr wrz 23, 2009 18:29
autor: t0mal
Krzysiek W., co do wykresu to na doupohamowni nie daja, to były raczjej moje subiektywne odczucia z jazdy paroma autami, jak i porównywania ich z moim.
Sprężarka jak jest sprawna to nie trzeba nic mieszać, myślę że jakiejbyś nie miał to będzie Cię w stanie pozytywnie zaskoczyć, modyfikacje to jak wymieniłem, no i jak zaprzal napisał, jeśli chodzi o wydech najważniejsze jest pozbycie się tego odcinka co wychodzi za sprężarką i złącza elastycznego z klamrami w kształcie litery C i zastąpienie go odpowiednio giętą rurą o śr 60mm, a zamiast złącza wstawienie plecionki.

: śr wrz 23, 2009 18:33
autor: Awo_marek
no tak ale słyszałem coś że turbiny kk...??? można jeszcze podkręcić a zwykłej nie

: śr wrz 23, 2009 19:04
autor: t0mal
Każdą można :)

: śr wrz 23, 2009 19:12
autor: Awo_marek
no właśnie nie jest jakiś model oryginalny co niestety się nie da

[ Dodano: 23 Wrz 2009 19:15 ]
to jest garret http://www.allegro.pl/item726419029_tur ... 1_6td.html -jej się nie da wg fachowców podkręcić da się tylko kk

: śr wrz 23, 2009 19:20
autor: jarekkoval
ja tez zaczalem modzic troche 1V
na poczatku zostal wywalony kat i autko odzylo
potem zalozylem pompe po regeneracji od SB i zdziwienie male bo byl ogien w szopie
po kupnie wskaznika okazalo sie ze turbo(k14) ciskalo 1,5 bara co bylo zabojcze dla uszczelki pod glowice
wiec zawitala od 1,9td i do teraz jest spokoj, po drodze takze IC od SB(ale juz go nie ma-polecam zalozyc IC bo daje wyrazna roznica w osiagach zwlaszcza przy wysokich temp)
teraz jezdzi na 0,8bar ale na zime chce zalozyc IC tylko nei weim jeszcze od czego zeby w miare podpasil :)
Pozdro

: śr wrz 23, 2009 19:55
autor: t0mal
Awo_marek, to jest oryginalna sprężarka z 1.6 td - Garrett T2 doładowanie możesz zwiększyć skracając lub wydłużając( nie pamiętam w którą stronę) cięgno idące od gruszki do zaworu, bądź wstawiając zawór mbc i podłączając go zamiast gumowego wężyka przy gruszce.

[ Dodano: 23 Wrz 2009 19:56 ]
jarekkoval, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729 myślę że coś tu znajdziesz.

: śr wrz 23, 2009 22:02
autor: jarekkoval
t0mal, dzieki za temacik
zaraz go zaczne wertowac :)

: pt wrz 25, 2009 21:47
autor: Awo_marek
brykę oddaję w poniedziałek dostanie zregenerowaną turbinę i zobaczę co jest w środku

: sob wrz 26, 2009 09:05
autor: jarekkoval
Awo_marek,
jesli bedziesz chcial cos pogrzebac w silniku to podsylam ci kilka linkow z poruszanymi tematami:

zwiekszanie dawki powietrza
pompa 10mm
gov mod
gov mod(inny temat)
zwiekszanie dawki paliwa
temat o szybkim dieselku :)
mody 1v

: sob wrz 26, 2009 13:20
autor: Awo_marek
jarekkoval
dzięki za link śledzę od rana im dłużej czytam tym bardziej nic z tego nie wiem