Strona 3 z 3

Chip 110/132

: sob maja 31, 2014 01:58
autor: zgredd
Jak już walczyć o moc to minimum wtryski 216. Co to za różnica czy wyjdzie 135km czy 140km. Rożnicy praktycznie się nie odczuje. A wiadomo że przebieg momentu jest dużo lepszy na większych wtryskach nawet na tak małej sprężarce jak VNT15. Bez sensy żeby auto zostawiało czarny ślad na asfalcie więcej paliło i miało 5km więcej.

Chip 110/132

: sob maja 31, 2014 07:14
autor: flatron1984
toffic, wtryski chyba jeszcze nie taki szrot... przed montazem byly sprawdzane u pompiarza i nie leja, cisnienia lekko spadly 200/280 ale wiadomo lata i km robia swoje. Sprawdzalem jadac innym autem za moim i przy pelnym bucie praktycznie brak dymu. A jak jest mniejsza dawka to i KM bedzie mniej.
Piszesz ze mozna osiagnac ponad 140KM bez dymu, to po co kupowac 216 jak na nich bedzie tylko ok 10KM wiecej? Bo zeby bylo wiecej to wiadomo inne turbo, FMIC. Przed zrobieniem programu zrobilem male rozeznanie po tunerach i kazdy mowil ze bez dymu do 135KM. No mniejsza z tym, ja jestem zadowolony z programu :bigok:

Chip 110/132

: sob maja 31, 2014 17:10
autor: toffic
flatron1984 pisze:Piszesz ze mozna osiagnac ponad 140KM bez dymu, to po co kupowac 216 jak na nich bedzie tylko ok 10KM wiecej
Dlatego, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, za chwilę będzie ci mało i co, znów wtryski do zmiany??

Chip 110/132

: śr cze 18, 2014 18:20
autor: Dread
Ja niedawno w swoim AHF'ie wymieniałem turbo na ARL'a, potem chip i ostatnio wymiana sprzęgła na G60, w serii wyszło 120KM, w pierwszej wersji chipa wyszło chyba 155 albo 157KM ale straszną chmurę puszczał, teraz jest na bezdymnym sofcie 144KM i 310Nm, na początku fajnie bo mega poprawa a teraz chce się więcej i przydało by się wtryski wymienić, dochodzę do wniosku że lepiej wszystko za jednym razem zrobić żeby oszczędzić sobie korekty softu a kreski na pewno lepiej by wyszły z większymi wtryskami