Strona 3 z 100

: wt sie 18, 2009 20:49
autor: Rafalek114
dobrze ze zaopatrzyles sie w docisk z vr bo jezeli chodzi o caly zestaw do g60 to nie ma rewelacji wczoraj wlasnie pierwszy raz w moim sprzeglo nie przenioslo po zmianie z pierwszego na drugi bieg i zaluje na maksa ze nie wlozylem calego kpl z vr6 ,ale trudno , bedzie nauczka na przyszlosc ,a mam jak narazie smieszna mocn bo tylko 186km i ok 250nm , fakt faktem ze w benzynie wyglada to troche inaczej ,ale sam zestaw tylko z g60 nie jest taki genialny

: wt sie 18, 2009 21:31
autor: korfanty
Rafalek114 pisze:dobrze ze zaopatrzyles sie w docisk z vr bo jezeli chodzi o caly zestaw do g60 to nie ma rewelacji wczoraj wlasnie pierwszy raz w moim sprzeglo nie przenioslo po zmianie z pierwszego na drugi bieg i zaluje na maksa ze nie wlozylem calego kpl z vr6 ,ale trudno , bedzie nauczka na przyszlosc ,a mam jak narazie smieszna mocn bo tylko 186km i ok 250nm , fakt faktem ze w benzynie wyglada to troche inaczej ,ale sam zestaw tylko z g60 nie jest taki genialny

Z tego co wiem tj wg katalogu SACHSA zestaw sprzegła od VR6 i G60 różni się tylko tarczą - przynajmiej katalog tak pokazuje - dociski są takie same.

: wt sie 18, 2009 22:37
autor: czajaa22
Wiec co zestqw od G60 nie przneiesie 390 Nm i 190 Ps? Ja czytalem ze wlasnie ten zestaw starcza do 400 Nm i to gdzies na forum juz nie pamietam a ktos chce wiecej od od VR6. Jak t osie ma co komfortu powiedzcie mi bo podobno od G60 chodz iwysmienicie i lzej niz seria a od VR6 juz ciezko trzeba dusic noga????

: wt sie 18, 2009 23:37
autor: Rafalek114
no dociski niby sa te same ... ale jak jest naprawde to nie wiem ... jezeli zdarzy mi sie to jeszcze raz to bede musial albo spieka zalozyc ,albo wlozyc jakis docisk z t4 bo podobno byly jakies co pasowaly i byly bardzo mocne ...

moj swap zrobil 10tys km i wszystko bylo ok ale wczoraj pierwszy raz sprzeglo nie dalo rady .. a co bedzie dalej kiedy auto dostanie planowana moc.. chyba bez spieka sie nie obejdzie -niestety

: śr sie 19, 2009 13:24
autor: kielu
korfanty pisze: (...)

Z tego co wiem tj wg katalogu SACHSA zestaw sprzegła od VR6 i G60 różni się tylko tarczą - przynajmiej katalog tak pokazuje - dociski są takie same.
Wg katalogu intercarsu (w kat. sachsa nie patrzyłem) sprzęgła w 1Z, ABF, G60 (syncro też) i we wszystkich 2.0 8V (115KM) nie różnią się niczym. Nr kompletnego sprzęgła: 3000 332 001 :) Dopiero VR6 jest inne.

: śr sie 19, 2009 16:25
autor: sheriffg
kielu pisze:Wg katalogu intercarsu (w kat. sachsa nie patrzyłem) sprzęgła w 1Z, ABF, G60 (syncro też) i we wszystkich 2.0 8V (115KM) nie różnią się niczym. Nr kompletnego sprzęgła: 3000 332 001 Dopiero VR6 jest inne.
dokładnie tylko tarcza jest inna bo ma 6 springów chyba reszta identyko

: śr sie 19, 2009 18:18
autor: SToRM
Czyli majac pod reka (a mam w piwnicy) kolo z ABF'a to moge dokupic do tego cale spzreglo z ABF'a i bedzie mi wszystko pasowac do ALH?
Nie musze kupowac kola z VR'a tudiez z 1zet np?

: śr sie 19, 2009 18:42
autor: sheriffg
a kiego ci komplet z abf -a jak od g60 jest to samo i taniej :bigok:

: śr sie 19, 2009 18:56
autor: SToRM
sheriffg pisze:a kiego ci komplet z abf -a jak od g60 jest to samo i taniej :bigok:
Czyli kolo z ABF'a + komplet spzreglo z G60, tak? :D

: śr sie 19, 2009 19:02
autor: johnson
ja mam sprzeglo g60, 170 km i 370Nm i zero problemow, zrobilem tak kolo 14 tys km i sprzeglo trzyma jak trzeba, mi program robil rogal wiec niuton rozklada sie jak po linijce wiec moze w tym kwestia, chociaz na seryjnym dwumasie po 200tys kkm i tej samej mocy nic sie nie slizgalo, auto zrywa przyczepnosc przy zmianie 1/2 i jeszcze nie widzialem poslizgu sprzegla,

: śr sie 19, 2009 19:05
autor: sheriffg
tak koło abf plus g 60 pasi tak jak kolega jonson napisał :bigok: prawie 400nm i daje rade :grin:

: śr sie 19, 2009 19:57
autor: czajaa22
Czyli g60 da rade sadze przy 190 i 400 nitow, no ale nie odpowiedzieliscie mi o komforcie jak z wciskaniem sprzegla po zmianie w ktorym przypadku gorzej? bo to tez sie liczy.

: śr sie 19, 2009 20:52
autor: sheriffg
czytaj temat, napisałem że jak w masło

: śr sie 19, 2009 21:18
autor: SToRM
Czytam ze w AGR tez jest ten sam jednomas co w G60? :o
228 mm

Teraz mam serie (157KM@320Nm) i nie ma problemu, tlyko dwumas juz pwoli niedomaga. Ale uslizgow brak