1Z większy IC ??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » wt lip 07, 2009 00:03

damcio151 pisze:
Pieterko pisze:AutoSeba
no tak, na programie nie powinno się oszczędzać ...
ja robilem u niego juz 3 auta i powiem że nie narzekam nie mialem zadnych problemow...

[ Dodano: Wto Lip 07, 2009 00:06 ]
Pieterko pisze: bo szczerze mowiac to ciagnie teraz mi dobrze odpiero od 2200obr/...
jak chcesz zeby lepiej ciagnelo z dolu to musisz miec turbine vnt...


Czarny turboklekocik

Pieterko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt sie 28, 2007 10:51
Lokalizacja: DW

Post autor: Pieterko » wt lip 07, 2009 00:40

turbo zostaje to, niestety...

ale program do poprawki pojdzie no i IC wiekszy xD

Jest teraz super naprawde, wtryski dały duzo, pomimo tej samej dawki paliwa xD



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 07, 2009 06:25

Adrian1980 pisze:ja robilem u niego juz 3 auta i powiem że nie narzekam nie mialem zadnych problemow...
tylko ciekaw jestem jaki wynik wyszedł u autoseby, a jaki wyszedłby np. po programie w dynosofcie , g-lab itd. :bajer:



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt lip 07, 2009 16:24

Adrian1980 pisze:Pieterko napisał/a:

bo szczerze mowiac to ciagnie teraz mi dobrze odpiero od 2200obr/...


jak chcesz zeby lepiej ciagnelo z dolu to musisz miec turbine vnt...
_________________
a tam, , maleńkie 1Z turbo odpowiednio wysterowane, ciągnie od samego dołu,
U mnie przy 1500obr jest ok 0,5 bara , a 1.0bar jest już przy ok 1900obr.

Szwagier ma A4 AWX-a, tata ARL-a , kolega w Leonie 110 zrobioną u Aliego na 148 , wszystki na turbo VNT ale żadne z tych aut nie ma takiego odejścia z niskich obrotów jak mój 1Z z WG.

Szwagiej jeździł moim autem i był pod wielkim wrażeniem jak zbiera się od samego dołu, tata mówił że ma bajeczną charakterystykę,
Pomijam tu wagę aut z których mk3 jest najlżejsze , ale chodzi mi o to że w 1Z da się wszystko ładnie wystroić,

Na takich gratach jak masz teraz, jak auto jest bez większych wad, tuner spokojnie ustawi je tak jak trzeba bez turbo dziury.

I ic nie ma nic do rzeczy, Ja na ori mam ciut ponad 300Nm, przy 2270obr
Z czego 200NM jest już przy 1500obr
Ostatnio zmieniony wt lip 07, 2009 17:45 przez mariachi, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » czw lip 16, 2009 08:52

Pieterko,


jak Ci poddymia w nie deszczową pogodę ale przestaje w momencie kiedy IC jest mokry tzn, że już czas na większy IC.
czym większy tym lepiej.
ja w swoim KM2 używam IC od VECRTY 2,2TDI.
jedyny minus to taki że może się okazać mało odporny na ciśnienia powyżej 1,7bara bo ja swojego już raz rozszczelniłem na 1,8bara plastik wyskoczył z łapek które mocują rdzeń do boczka.
poprawiłem to i narazie sie trzyma obecnie na ciśnieniu 1,8bara



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości