Adrian1980 pisze:Pieterko napisał/a:
bo szczerze mowiac to ciagnie teraz mi dobrze odpiero od 2200obr/...
jak chcesz zeby lepiej ciagnelo z dolu to musisz miec turbine vnt...
_________________
a tam, , maleńkie 1Z turbo odpowiednio wysterowane, ciągnie od samego dołu,
U mnie przy 1500obr jest ok 0,5 bara , a 1.0bar jest już przy ok 1900obr.
Szwagier ma A4 AWX-a, tata ARL-a , kolega w Leonie 110 zrobioną u Aliego na 148 , wszystki na turbo VNT ale żadne z tych aut nie ma takiego odejścia z niskich obrotów jak mój 1Z z WG.
Szwagiej jeździł moim autem i był pod wielkim wrażeniem jak zbiera się od samego dołu, tata mówił że ma bajeczną charakterystykę,
Pomijam tu wagę aut z których mk3 jest najlżejsze , ale chodzi mi o to że w 1Z da się wszystko ładnie wystroić,
Na takich gratach jak masz teraz, jak auto jest bez większych wad, tuner spokojnie ustawi je tak jak trzeba bez turbo dziury.
I ic nie ma nic do rzeczy, Ja na ori mam ciut ponad 300Nm, przy 2270obr
Z czego 200NM jest już przy 1500obr