Strona 3 z 4

: pn sie 17, 2009 20:35
autor: Passat944
Pieterko pisze:ale z kad, takie zdziwienie??
Widzę softa robił Ci tuner "Autoseba" i pewnie nagadał takie głupoty o 2 barach ? Map sensor odczytuje wartość doładowania z ciśnieniem atmosferycznym więc dlatego pokazuje zadane "2,083bara"

Co do samych dźwięków to mam dwa trzy przykłady TDI-ków na przelotach:

1. Toledo AHF 170/390 bez kata i jednym malutkim tłumikiem przelotowym:



... annel_page

2. Golf Mk4 AHF seria plus rezystor bez kata i tłumików :



3. Passat AFN 172/344 z jedynie środkowym tłumikiem:


: pn sie 17, 2009 22:15
autor: moment
to mam sensor bys musiał miec większy i jak by dawał 2bary to by było lepiej niz 200ps

: pn sie 17, 2009 23:13
autor: Pieterko
No dokladnie, ja napisalem o wartosciach z kompa i myslalem, ze to wlasnie sa te wartosci wzgledne...
no dokladnie nie kumam tego az tak, amator ze mnie ;p

Autoseba robił tylko program, ale pomiary i diagnostyke pozniej robilem u znajomego Diagnosty i z nim latalem podpiety pod kompa i to u niego na kompie byly te wartosci, wiec prosze nie wyprzedzac faktow i nie pisac jak sie nie wie do konca, a co do Autoseby to juz slyszalem na jego temat negatywy, wiec ten byl zbedny :P

: ndz wrz 13, 2009 21:15
autor: Niemiec
więc jak z tym w końcu jest? Powiedzmy w takim ARLu warto jest zrobic przelotowy wydech? Niby dzwięk bedzie "lepszy", ale jak to sie odnosi do reszty podzespołów? Kiedys czytałem ze jednak wydech powinien być dobrany (czyli posiadac pewne opory przepływu) a nie zwykla prosta rura

: ndz wrz 13, 2009 21:50
autor: To_mas
Niemiec pisze:Kiedys czytałem ze jednak wydech powinien być dobrany (czyli posiadac pewne opory przepływu) a nie zwykla prosta rura
można powiedzieć ze to co czytałeś to TD ani TDI sie nie tyczy :)

: ndz wrz 13, 2009 21:56
autor: Niemiec
czyli co?? Najlepiej uciąć zaraz za turbo wydech i wyprowadzić z boku?? :)

: ndz wrz 13, 2009 22:04
autor: Passat944
Niemiec pisze:czyli co?? Najlepiej uciąć zaraz za turbo wydech i wyprowadzić z boku?? :)
Po co z boku ? W Doładowanym aucie jak TDI robi się jak najluźniejszy wydech czyli w naszym przypadku 2.5 cala starcza już do wysokich mocy. Taką średnicę daje się od turbo do końca i z głowy :) Jak komuś za głośno to robi wydech na 1 lub 2 tłumikach przelotowych i z głowy.

: pn wrz 14, 2009 10:01
autor: lolo_golf
Dokładnie. Im prosciej i 2.5" by sie przydalo.

Co do dzwieku to tez mi sie zawsze wydawalo ze co tam TDI. I tak bedzie cicho. ALe wlasnie jestem na etapie robienia wydechu z nierdzewki i na razie jest zalozony tylko koncowy tlumik przelotowy 2.5" a reszta seria i powyzej 3tyś obr juz go troszke slychac :grin:

: pn wrz 14, 2009 15:31
autor: jarucki
2.5Cala od początku do końca, a DP jest wywalany?

: pn wrz 14, 2009 21:40
autor: Passat944
jarucki pisze:a DP jest wywalany?
DP spawasz również z 2.5 calowych kolanek plus złącze elastyczne i już :D

: wt wrz 15, 2009 10:05
autor: jarucki
Passat944 pisze:
jarucki pisze:a DP jest wywalany?
DP spawasz również z 2.5 calowych kolanek plus złącze elastyczne i już :D
No to DP, już nie jest DP :helm:
po za tym flansza do turbo powinna być o wiele większa od oryginalnej :)

: wt wrz 15, 2009 15:33
autor: lolo_golf
jarucki pisze:po za tym flansza do turbo powinna być o wiele większa od oryginalnej
Jasne. Flansze tez przerabiasz. Potem zlacze elastyczne i prosta rura z tlumikiem przelotowym na koncu. Chyba ze za glosno to jeszcze jeden tlumik przelotowy na wysokości hamulca ręcznego.

: wt wrz 15, 2009 18:18
autor: jarucki
To ja wiem że Flanszę należy przerobić a najlepiej zrobić ją od podstaw :D
Co więcej po mojemu trzeba dać jeszcze zwężenie czyli najpierw wspawać rurę 2.25Cala potem zrobić przejście na 2.5Cala tak aby później można było całość przykręcić :)

: czw wrz 17, 2009 16:15
autor: vilmord
Pieterko, mozesz mi przeslac numery tego turbo, podejdzie ono do mk4