Strona 3 z 3

Wymiana Turbiny na mocniejsza w Golfie IV

: pn wrz 18, 2017 20:25
autor: Andrey.powertech
U mnie turbina BRD zainstalowana na Passata z wtryskiwaczami AL. 1.5 bara na 2400 obrotów to bardzo późno. Jedyny plus - mocowanie P n P i mały moment chroni dwumass :grin: .
Teraz zajmujemy się instalacją GTB1756VK na passata znajomego z elektronicznym Nastawnikem turbiny. Co z tego wyjdzie - na razie nie wiem, ale myślę, że będzie bardzo dobra reakcja na wzrost ciśnienia

Wymiana Turbiny na mocniejsza w Golfie IV

: pn wrz 18, 2017 21:06
autor: KLICHO
Szczerze BRD przy dzisiejszych turbinach to jest nie opłacalną turbiną Caha/GTC lub GTB17/20/22

Re: Wymiana Turbiny na mocniejsza w Golfie IV

: pn wrz 18, 2017 21:12
autor: Andrey.powertech
KLICHO pisze:Szczerze BRD przy dzisiejszych turbinach to jest nie opłacalną turbiną Caha/GTC lub GTB17/20/22
GTD1752VRK z 190 hp BMW 2.0 diesel.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=467470" onclick="window.open(this.href);return false;

Wymiana Turbiny na mocniejsza w Golfie IV

: pn wrz 18, 2017 21:59
autor: KLICHO
Albo jak napisałeś GTD 17 /20 lecz te turbiny są w miare świeże i mało kto jeszcze się ich dobrze zrobienia podejmuje :) GTD 20 masz w nowszych 3.0 TDI

Wymiana Turbiny na mocniejsza w Golfie IV

: wt wrz 19, 2017 00:26
autor: wesol
Moze i nie taka zla. Troszke mam zastrzezenia czy nie za mala czesc goraca. Cos mi swita ze u tunera bylem to robil taka bawarke to z tuch 150 koni robi sie na tej turbinie 200 koni. Czy cos latwiejsza jest w przerobce? Tego nie wiem. Ja jestem zwolennikiem dzielonej turbiny. Zalozyc jakas loche razem z kolektorem to nie jest tak prosto jak jest razem z kolektorem.

Wymiana Turbiny na mocniejsza w Golfie IV

: wt wrz 19, 2017 09:19
autor: KLICHO
Jak GTD2060 jest wydajniejsza od GTB2260

Wymiana Turbiny na mocniejsza w Golfie IV

: wt wrz 19, 2017 11:41
autor: wesol
Mam tu na mysli gtd1752

Wymiana Turbiny na mocniejsza w Golfie IV

: wt wrz 19, 2017 21:47
autor: tomek08
Witam, to i ja wtrącę swoje trzy grosze. Mianowice, mam u siebie zamontowaną w tej chwili CAHA-e i wcale nie ma nie wiadomo jakich problemów, wystarczy w kolektorze wydechowym np. z AFNa rozpiłować jeden otwór i wywiercić drugi i nagwintować. Jednak kawałek wydechu od turbiny, trzeba troszkę przerobić lub przynajmniej samą flanszę.
Planuje montaż GTB2056 z volvo, więc za jakiś czas będzie na sprzedaż moja CAHA gotowa tylko do przykręcenia na samochód. :bigok:

Odkopałem temat w którym wrzuciłem fotki jak mam to zrobione.
CAHA
Pozdrawiam.