1Z po chipie dlaczego tak malo KM?? Wykres z Hamowni!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jarucki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
Lokalizacja: LPU

Post autor: jarucki » czw cze 18, 2009 19:10

Kolega Zoltar, zapewne się nie myli.


[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw cze 18, 2009 20:36

A ja mam program+216 i 288Nm
A 320Nm i wiecej jest do zrobienia, na inercji :green_fuck:
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 20:37 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw cze 18, 2009 22:14

Co do pomiarów mocy vagiem,a raczej Kpowerem,to tylko charakterystyki krzywych są zbliżone do realiów.
Same wartości odbiegają nieco od rzeczywistości.
Przykład mojego pomiaru.Co prawda nie wiem ile obecnie jest,bo miała miejsce mała korekta softu,a na hamowni nie byłem,ale niutków na bank tylu niema.
Natomiast koni powinno być więcej.

Obrazek

Jak będę miał wykres z Kpowera z pomiaru przed korektą softu,to wkleję dla porównania z tym,co wypluła maha.
Dodam tylko,że pomiar miał miejsce po długiej walce z turbina,która przeładowywała z racji tego,że dłuższy czas jej nie goniłem.
Ale jakoś się w końcu udało zakręcić do 4400 bez not laufa.
Później już dmuchała swoje.
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 22:18 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Post autor: jaaano » pt cze 19, 2009 15:16

Adamm-świstak siedzi bo sreberka były kradzione,postaram sie wkleić wykres jak najszybciej



bobo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 13:14
Lokalizacja: białystok

Post autor: bobo » sob cze 20, 2009 20:32

jaaano pisze:Adamm-świstak siedzi bo sreberka były kradzione,postaram sie wkleić wykres jak najszybciej
Jakiś magik pisał soft do tego auta :) Reszta tunerów w PL to leszcze przy nim, z mało którego auta potrafią na wtryskach od 110 i ecu 16 bit z mapem 1.5 bara wyciągnąć bezpieczne 300nm . Zdrowy 1z i 300 niutona i pewnie pali kapcia na 3 :dol:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob cze 20, 2009 20:41

bobaskgb pisze:pewnie pali kapcia na 3
na dojazdowkach :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

bobo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 13:14
Lokalizacja: białystok

Post autor: bobo » ndz cze 21, 2009 00:35

Adamm pisze:
bobaskgb pisze:pewnie pali kapcia na 3
na dojazdowkach :D
:pub: na oponkach od BMXa



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Post autor: jaaano » ndz cze 21, 2009 07:38

Obrazek
No to teraz sie zacznie że brakuje 7 Nm
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 07:54 przez jaaano, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz cze 21, 2009 10:28

Nieźle.Przy 110ciu koniach prawie 300 niutów.
Takie wyniki,to tylko na inercji. :grin:


AFN 165,5@380,8

_Chudy_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 09:25
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: _Chudy_ » ndz cze 21, 2009 11:25

Tu raczej nie chodzi o inercję tylko o to w jakim przedziale obrotów jest to prawie 300nm. Widac po wykresie, że po przekroczeniu 2,5 tys. obr. moment już wyraźnie spada. Mój golf był mierzony na tej samej hamowni i w moim 1Z'ecie po programie, wtryskach od AFN'a i z FMIC wyszło 124/278. Dla porównania max moment miałem przy 2450obr. a nie tak jak tutaj przed 2000obr. u mnie przy 3700obr było jeszcze 240nm a tutaj przy tej samej wartości obrotów jest już tylko 200nm.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz cze 21, 2009 11:36

sagon pisze:Takie wyniki,to tylko na inercji. :grin:
:helm:
_Chudy_ pisze:Mój golf był mierzony na tej samej hamowni i w moim 1Z'ecie po programie, wtryskach od AFN'a i z FMIC wyszło 124/278. Dla porównania max moment miałem przy 2450obr. a nie tak jak tutaj przed 2000obr. u mnie przy 3700obr było jeszcze 240nm a tutaj przy tej samej wartości obrotów jest już tylko 200nm.
Masz wykres? Bo bym popatrzyl. Albo powiedz od ilu obrotow zaczyna Ci sie przedzial w ktorym masz przekroczone 120KM. Od ilu do ilu.
288Nm mam przy 2,2tys, przy 3tys ok 270 a 200Nm dopiero przy 4,4.

Nie sztuka jest podlac koks z dolu, a potem moment leci leb na szyje. Sztuka jest moment utrzymac na wynalazku jakim jest malutkie turbo na wg. Btw. to bylo na maha a nie inercji :>


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

_Chudy_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 09:25
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: _Chudy_ » ndz cze 21, 2009 11:42

Obrazek



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz cze 21, 2009 11:59

Zdobyłem wykres z Kpowera,z przed korekty programu.Wyglądało to tak.

Obrazek

Dla porównania papier z maha

Obrazek

Widać,że wartości są zbliżone.Same krzywe tez niewiele się od siebie różniżą.
Tak więc ten program do mierzenia mocy jest w miarę prawdomówny.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz cze 21, 2009 12:01

Dzieki. Wyszlo bardzo podobnie ale moj setup 216+program a tu 205+program+fmic :)
Ciekawe czy mam teraz jakies +2KM bo wyczyscilem przeplywomierz i w koncu nie ucina dawek w wysokiej partii obrotow. Efekt placebo musi byc :mlotek:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości