Strona 3 z 3

: pn kwie 20, 2009 08:24
autor: zaprzal
GMS pisze:musi albo nie musi wszystko przez pompe vp44
w usa vp44 nie przeszkadza zeby robic kilkaset koni w cumminsach...
poczekajcie, nie wiem czy poludniowi sasiedzi nie szykuja jakiegos grubszego projektu na bazie wlasnie 2.5 24v

ps. to ze ktos czegos u nas nie zrobil to nie znaczy, ze sie nie da

: pn kwie 20, 2009 08:42
autor: cowboy
zaprzal pisze:to ze ktos czegos u nas nie zrobil to nie znaczy, ze sie nie da
pewnie że się da ale za worek dukatów...

ja bym wolał dłubać jakieś AEL-a starego kupić po taniości i zobaczyć ile to wytrzyma.. bo już nowsze R5 2.5 TDI typu AXG lub AXE to juz w ogóle mają fajny potencjał :)

: pn kwie 20, 2009 09:23
autor: SToRM
GMS pisze:musi albo nie musi wszystko przez pompe vp44
krzywo na nia spojrzysz i sie zapowietrza :D

: pn kwie 20, 2009 09:59
autor: zaprzal
cowboy pisze:ja bym wolał dłubać jakieś AEL-a starego kupić po taniości i zobaczyć ile to wytrzyma..
na tdiclub gosciu ma cos ponad 300km i placze, ze nie ma wlasnie glowicy 24v. Kolega Trochim teraz planuje cos podobnego: stare r5 tdi plus coupe quattro :helm:

V6 to nie jest projekt dla zjadacza chleba co najwyzej jako drogi democar do firmy aczkolwiek da sie z niego zrobic potwora
SToRM pisze:krzywo na nia spojrzysz i sie zapowietrza :D
trzeba dbac o pompke podajaca zeby byla zawsze sprawna :bigok:

: wt kwie 21, 2009 18:49
autor: jaroo1985
a jesli mam dobre wałki wszystko jest w nienagannej formie
to jak z moim planem mozna sie pobawic w tym kierunku???? czy dac spokój
bo widze ze wszyscy jedziecie na te silniki to prawda ze ciekną zawsze wyciek jest miedzy przejsciem z korpusu w mise to jest taka kryza
ale jesli sie dba to wdzieczne sa ja nienazekam co prawda rozzrzad drogi duzo pracy
ale co zrobic

: wt kwie 21, 2009 21:23
autor: GMS
zrób program i lataj na spokojnie z pewnym zapasem gotówki w portfelu bo cos napewno wyskoczy z nienacka

: sob kwie 25, 2009 13:44
autor: tomasz25
GMS pisze:zrób program i lataj na spokojnie z pewnym zapasem gotówki w portfelu bo cos napewno wyskoczy z nienacka
miałem A4 2,5 tdi AFB po chipku na 180 ps i wszystko zalezy od przebiegu i serwisowania,jak sie dba o odme i odpowiednia obsługe to motor smiga,no i dzwiek V6 jest klasa,szkoda ze wydech nie zrobiłem na przelocie.Ja przy przebiegu 200 tys miałem wałki nie zjechane ,sprawdzałem je przy uszczelnianiu motoru bo troszke sie lało z niego :)

: ndz kwie 26, 2009 20:47
autor: GMS
tomasz25 pisze:
GMS pisze:zrób program i lataj na spokojnie z pewnym zapasem gotówki w portfelu bo cos napewno wyskoczy z nienacka
miałem A4 2,5 tdi AFB po chipku na 180 ps i wszystko zalezy od przebiegu i serwisowania,jak sie dba o odme i odpowiednia obsługe to motor smiga,no i dzwiek V6 jest klasa,szkoda ze wydech nie zrobiłem na przelocie.Ja przy przebiegu 200 tys miałem wałki nie zjechane ,sprawdzałem je przy uszczelnianiu motoru bo troszke sie lało z niego :)
to masz farta że nic nie padło daj księdzu na tacę w niedziele zazwyczaj coś pada , zresztą to opinia nie tylko moja
pozdrawiam

: ndz kwie 26, 2009 23:44
autor: tomasz25
wszystko zalezy od stanu i przebiegu,jezdziłem ostatnio Skodą Superb 1.9 130 ps po przebiegu 150 tys i była tak zaj...ze szok.

: pn kwie 27, 2009 00:31
autor: GMS
150 to niezle a czy to aby orginalny przebieg bo coś w to wątpię , dobry mistrz i tyle nie zrobi...powodzenia

: pn kwie 27, 2009 16:21
autor: tomasz25
GMS pisze:150 to niezle a czy to aby orginalny przebieg bo coś w to wątpię , dobry mistrz i tyle nie zrobi...powodzenia
ogrginał przebieg bo auto w polsce kupione jeden własciciel to wiem,ale nie ważne,pozdro