Strona 3 z 15
: śr kwie 01, 2009 18:51
autor: cowboy
Adamm pisze:jesli ktos chcialby byc krolikiem doswiadczalnym (jest z wawy i ma czas) to mozemy sie pobawic za niewielkie $$
hehe ja bede zmieniał swojego
jak chcesz moge Cie nauczyć co nieco
mam juz wszystko przygotowane więc to kwestia paru godzin
tylko trzeba umieć na kwasiaku zgrubienia naspawac
temat w mk3 bedziesz miał rozpykany
: śr kwie 01, 2009 19:09
autor: Szumal
Cowboy to Adamm na Twoim golfie przyswoi wiedze o składaniu FMICów w mkIII a potem można porzeźbić trochę w moim
na forum znalazłem gościa ktory sprzedaje przydatne graty do zrobienia orurowania:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=229477
Pytanie tylko czy rurki 48mm nie są zbyt małe?
A tu jest bardzo tani i chyba dosyć uniwersalny FMIC - gadałem z gościem od Octavii który napisał w podwieszonym temacie o FMICach że ma u siebie taki cooler. Powiedział mi ze do Octavii wszedł bez bólu:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=344
Ja chętnie podjąłbym sie roli królika doświadczalnego tylko u mnie jedynym problemem jest czas. No nic pomyśle a jak nie to może ktoś inny się znajdzie.
: śr kwie 01, 2009 19:53
autor: cowboy
Szumal pisze:Cowboy to Adamm na Twoim golfie przyswoi wiedze o składaniu FMICów w mkIII a potem można porzeźbić trochę w moim
nie ja raczej sam bede przerabiał swojego FMIC-a ale jak zwykle przekażę relację - przy okazji zderzak z VENTO zakładam, który ma pare cm więcej miejsca
Szumal pisze:A tu jest bardzo tani i chyba dosyć uniwersalny FMIC - gadałem z gościem od Octavii który napisał w podwieszonym temacie o FMICach że ma u siebie taki cooler. Powiedział mi ze do Octavii wszedł bez bólu:
http://www.re5pect.pl/ind...uct&prod_id=344
dosyć tani to jest FMIC z Megane o wymiarach bardzo podobnych 590x200x50mm - ja kupiłem za 120 PLN
: śr kwie 01, 2009 20:36
autor: sagon
cowboy, jak Ty go tam upchniesz?
[ Dodano: 01 Kwi 2009 20:52 ]
Szumal pisze:Pytanie tylko czy rurki 48mm nie są zbyt małe?
Będą w sam raz.Za duże też nie są dobre.
Ja mam na 50tce i spisuje się znakomicie.
: śr kwie 01, 2009 21:34
autor: cowboy
sagon pisze:cowboy, jak Ty go tam upchniesz?
nie ma problemu, temat rozkminiłem juz dawno, zresztą zrobiło juz kilku kolegów taki FMIC w mk3 (pierwszy kolega Mekto za moją namową) i chowa się bez klimy za seryjny zderzak, ja mam klime ale zderzak z VENTO wystaje podobno ze 4cm wiec damy rade
: śr kwie 01, 2009 22:55
autor: MZiobro
Cowboy..ale to już nie Mekta VW
a klima w nim jest i też chowa się bez problemu i jeszcze miejsca full( wczesniej jak Mekto to składał ic był praktycznie na chlodnicy klimy....ja wystawiłem go do przodu-nie dotyka teraz chlodnicy klimy-jest luz ok.4-6cm)....fakt na dole zderzak trzeba ciut przyszlifować ale moim zdaniem to najlepsza i najtansza opcja na duze IC...Za takim zderzakiem z Vento to z dwa sie takie IC da upchnąć
: czw kwie 02, 2009 07:49
autor: Dario84
Matijas pisze:Mysle ze robiac samemu, nawet wliczajac spawacza + wszystkie materialy to max 500-700 zl za zrobiony juz profi fmic z kwasiaka wypolerowanego;)
Matijas Ty chyba zartujesz
Sam Fmic kosztuje ok 500zl (mowie o customie) do tego materialy min 400zl, spawacz ok 15zl za spaw TIGiem (ja tak placilem jak korzystalem z uslug spawacza) x 20-30 spawow = 300-450zl
: czw kwie 02, 2009 15:13
autor: jaro4444
Cowboj nie chcę pisać kto pierwszy "wynalazł" ten IC od Megany II
: czw kwie 02, 2009 15:18
autor: cowboy
jaro4444 pisze:Cowboj nie chcę pisać kto pierwszy "wynalazł" ten IC od Megany II
moze wpadłeś na to wczesniej , nie wiem
ja wydumałem go jak juz przerobiłem rdzeń od Sharana w ten sposób:
bo okazało się że jest seryjny FMIC z wlotami w odpowiednim układzie, czyli wlot z góry, wylot z boku i ponieważ Mekto miał również z Sharana ale mu spawacz spartolił spawy to mo powiedziałem że z Meganki podejdzie
nieważne kto pierwszy, ważne że rdzeń ma niezły przepływ, FMIC jest cały z alu i nie jest tak drogi i poszukiwany jak np ten z IVECO
: pt kwie 03, 2009 09:44
autor: jaro4444
Cowboy to podpowiem Ci coś jeszcze - zobacz sobie na IC z Megane II 2.0 DCI
: pt kwie 03, 2009 10:57
autor: MZiobro
chyba Megane III ??
: pt kwie 03, 2009 12:53
autor: cowboy
Cowboy to podpowiem Ci coś jeszcze - zobacz sobie na IC z Megane II 2.0 DCI
taki ?
widze ze jest bardzo podobny
: pt kwie 03, 2009 13:49
autor: Matijas
cowboy pisze:Cowboy to podpowiem Ci coś jeszcze - zobacz sobie na IC z Megane II 2.0 DCI
jakie moce maja te dizle i czemu seryjnie maja takie wydajne fmice, a golfy takie malenstwa?
: pt kwie 03, 2009 19:07
autor: jaro4444
Cowboy taki. Podobny nie znaczy taki sam. Lepsze wyjście do góry (pod kątem prostym), z tego co wiem nieco grubszy rdzeń i lepszy przepływ.