Strona 3 z 3

: śr mar 18, 2009 19:33
autor: krzys-jeruzal
ale ja jestem spokojny i wyluzowany ...

: wt mar 24, 2009 23:56
autor: cowboy
zabba88, pompe 11 nówke oryginał widziałem na Allegro za 1500 PLN
do tego 230, turbine kup hybryde GT18/20 (od Karambola), FMIC, kanalizacja, kolektor ssący z 130/150 PD i powinno 190-200KM sie pokazac :)

: śr mar 25, 2009 01:21
autor: Dario84
Na pompie 10 i 230 mozesz sie spdziewac ok 170KM.

: śr mar 25, 2009 09:11
autor: aw69
Na pompie 10 i 230 mozesz sie spdziewac ok 170KM.
Ta jasne zwłaszcza na tej od 1Z :green_fuck:

: śr mar 25, 2009 09:16
autor: Dario84
aw69 pisze:Ta jasne zwłaszcza na tej od 1Z
No tak moje niedpoatrzenie :)

: śr mar 25, 2009 10:19
autor: cowboy
zabba88 pisze:A pompa 10 do ilu powinna wytrzymac?
pompa 10 z 1Z zwykle daje 145KM z 216 a z 230 moze dobijesz do 150KM - niestety jest mniej wydajna od tej z AFN (daje mniejsze ciśnienie) ... tak więc mozesz kupić pompe 11 nówke za 1500, a wtryski zostaw 216 i bedziesz miał pod 175KM

jeśli bedzie CI mało to dołóż wtryski 230 i wtedy do 200 mozesz zrobić

czy bedzie bezpiecznie ? tuning to nie zabawa dla małych chłopców :) ale jeśli bedziesz miał dobrą turbinę, FMICa i soft dobrze napisany oraz bedziesz używał tej mocy z głową to pojeżdzisz nie 50 ale 100 tys km

: śr kwie 08, 2009 08:17
autor: jaaano

: śr kwie 08, 2009 09:26
autor: Dario84
Jak cos to zapraszamy :)

: śr kwie 08, 2009 12:33
autor: Rafalek114
polecam Dario i mumina :grin: ( napewno nie bedziesz zalowal )