Nie za daleko się kręci??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn mar 16, 2009 10:24

uysy pisze:
oczywiście ze sie da...
ale ja nie pytałem czy się da :)
napisz jak klient pojeździ na tym modzie 30 tys kilometrow
Ale na którym?? Bo są dwa. I w jakich proporcjach używania wybranego?
mirass pisze:z nowa głowica
Najważniejsze to wszystko wiedzieć mimo braku danych :)
niestety wiem co się dzieje z główką w PD jak zbyt wysoko się kręci, a jak to auto ma być do sportu to popracowałbym nad momentem obrotowym


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » pn mar 16, 2009 10:32

mirass pisze:niestety wiem co się dzieje z główką w PD jak zbyt wysoko się kręci

to co zrobic z nią by za szybko nie padła(jakas obróbk) ?


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » pn mar 16, 2009 12:02

Szumal pisze:W normalnie uzytkowanym 1.9 tdi przy 4500 rpm prędkość liniowa tłoka wynosi jakieś 7,12 m/s. W tym samym silniku przy 6 tys rpm tłok bedzie mial predkość liniowa ok 9,55 m/s
Kolego tłok robi dwa suwy w jednym obrocie więc przy 4000 obr min, średnia predkość tłoka wynosi 14.325 m/s dla TDI, a dla BMW M3 E46 skromne 25 m/s przy 8500 obr/min :helm:
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 12:04 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 16, 2009 14:51

tomasz25 pisze:za 30 tyś.będzie sportowy wałek :)
tomasz25, założ sobie lepiej wydajniejsze końcówki do tych pompek (seryjnie masz 185tki) np. jakies 0.220mm i nie bedziesz potrzebował kręcić do 6000 rpm :)



Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » wt mar 17, 2009 00:51

jaro4444 pisze:
Szumal pisze:W normalnie uzytkowanym 1.9 tdi przy 4500 rpm prędkość liniowa tłoka wynosi jakieś 7,12 m/s. W tym samym silniku przy 6 tys rpm tłok bedzie mial predkość liniowa ok 9,55 m/s
Kolego tłok robi dwa suwy w jednym obrocie więc przy 4000 obr min, średnia predkość tłoka wynosi 14.325 m/s dla TDI, a dla BMW M3 E46 skromne 25 m/s przy 8500 obr/min :helm:
Tak, moje niedopatrzenie zapomniałem ze skok tłoka razy dwa suwy dla jednego obrotu wału.- dzieki za interwencje



arwam

Post autor: arwam » pn cze 08, 2009 21:00

cowboy pisze:nie kłamie 1.6TD mozna spokojnie zakręcić do 5500 rpm
cowboy,

To ja Ci powiem że 1.6TD można zakręcić do 6500 i to z mocą
a 1.9 to z mocą jedzie tylko do około 5000-5200rpm i chyba tego nic nie zmieni chyba żeby skrócić skok tłoka a zwiększyć średnicę tłoka wtedy myślę że to by egzamin zdało



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn cze 08, 2009 23:11

No to pokaz jakis wykres na 6500 bez spadkow mocy


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » wt cze 09, 2009 09:50

Dario84 pisze:No to pokaz jakis wykres na 6500 bez spadkow mocy
wykresu nie mam ale daj mi 1.6 TD turbo GT2052V i ja się pompką wtryskową zajmę i wtedy chyba już wqogóle niespojrzysz w stronę benzyniaków :helm:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 09, 2009 12:12

wykresu nie mam ale daj mi 1.6 TD turbo GT2052V i ja się pompką wtryskową zajmę i wtedy chyba już wqogóle niespojrzysz w stronę benzyniaków :helm:
ale swojego kręcisz do 5000 rpm z tego co widac na filmiku :)

[youtube][/youtube]



arwam

Post autor: arwam » wt cze 09, 2009 16:22

cowboy pisze:ale swojego kręcisz do 5000 rpm z tego co widac na filmiku
cowboy, nie wiem czy pamiętasz ale to jest 1.9TD i one już sie tak nie kręcą.
sądzę że to jest głównie wina dłuższego skoku tłoka ale za to 1.9 ma większy moment obrotowy

[ Dodano: 09 Cze 2009 16:23 ]
P.S. cowboy, masz może jakiś filmik jak twój jeżdzi żeby jakieś porównanie mieć?



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt cze 09, 2009 18:17

arwam pisze:wykresu nie mam ale daj mi 1.6 TD turbo GT2052V
Sprawdzone i nie tędy droga...
Jak już koniecznie coś modzić to tak jak Zaprzal, czyli duże turbo na WG.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt cze 09, 2009 18:53

arwam pisze:P.S. cowboy, masz może jakiś filmik jak twój jeżdzi żeby jakieś porównanie mieć?
Ja mialem podobna moc i graty jak cowboy, a jezdzil tak:



MOznabylo lepiej, ale bylem operatorm i kierowca w jednym;)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

arwam

Post autor: arwam » wt cze 09, 2009 20:28

euglen pisze:Sprawdzone i nie tędy droga...
Jak już koniecznie coś modzić to tak jak Zaprzal, czyli duże turbo na WG.
nie sprawdzałem na dużej pompie ale myślę że jeśliby unikać dużego momentu obrotowego w dolnych obrotach to nie powinno nic się stać
u mnie kręcił się z mocą do 100km/h na drugim biegu i możesz nie wierzyż ale tak było zresztą poczytaj mój temat o moim aucie na początku.
w moje potrzeby lepiej trafiał 1.6 niż 1.9
ale to są tylko moje odczucia nie mówię że będzie górował parametrami tylko że dużo wyżej się kręcił co dawało przewagę w sprincie.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz cze 14, 2009 12:39

arwam pisze:cowboy, nie wiem czy pamiętasz ale to jest 1.9TD i one już sie tak nie kręcą.
sądzę że to jest głównie wina dłuższego skoku tłoka ale za to 1.9 ma większy moment obrotowy
pomysl o silniku 1.5D z mk1, mniejszy skok tłoka niż 1.6D



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości