Strona 3 z 3

: ndz mar 15, 2009 16:57
autor: guluwroc
grzegorzp pisze:273 a 280 to różnica,
Corrado jak widac na wykresie jest niedohamowane!!max pr. obrotowa i max. moc pokrywa sie prawie w 100% stąd nasze twierdzenie. po drugie ciekawe jest to że stosunek KM z litra pojemności wyszedł prawie identyczny jak w naszym Corrado, bo passat Rogala ma 3.3% większą pojemność i uzyskał 2.7% większą moc.

Wiem że z 1,9 da sie uzyskać 280KM napewno bez nitra, bo corrado jak miało 273 KM za zdrowe juz nie było bo przez 3 miesiace uciekło gdzies 15 KM.

: ndz mar 15, 2009 17:20
autor: evolution
wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy :bajer:

: ndz mar 15, 2009 17:32
autor: guluwroc
evolution pisze:wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy :bajer:
Z auta nic nie było wyciągane od 2006 roku aż do hamowania na 273 KM,Moc uciekła bo hardcore który zrobileś razem ze mna w głowicy pewnie dał o sobie znać po czasie( min wycięte prowadnice zaworowe)Moc ucieka z czasem i znam to na wielu autach na big Turbo i nic w tym dziwnego.

: ndz mar 15, 2009 18:04
autor: cowboy
zaprzal pisze:Dbilas ma w ofercie wałki do 16v?
dobre pytanie, m. in. dlatego chyba grube mody to 2.0 8v...

no ale czy 260 czy 280 to i tak rzeźba która sie nie specjalnie opłaca poza ładnymi wykresami na forach

: ndz mar 15, 2009 19:50
autor: uysy
cowboy pisze: poza ładnymi wykresami na forach
A to istnieją jeszcze jakieś inne wyznaczniki dobrego moda? :helm:

: ndz mar 15, 2009 21:56
autor: cowboy
A to istnieją jeszcze jakieś inne wyznaczniki dobrego moda? :helm:
heh, a Hemp ma jakis wykres ? on ma 2.0 16V :)

: ndz mar 15, 2009 23:09
autor: uysy
cowboy pisze:heh, a Hemp ma jakis wykres ? on ma 2.0 16V :)
Hemp ma.... wiecznie popękany kolektor i mimo tego fajne filmy ze streetlegalu ;)
Dario mu wyliczy moc ;) z pamięci :P
Jeździ ta szesnastka ale dla mnie wciąż za duże turbo. Jeździ identyczne na prostej jak mój AWX z 49V i n2o

: pn mar 16, 2009 08:49
autor: Dario84
uysy pisze:Dario mu wyliczy moc z pamięci
Dario nie umie, tylko G-Lab tak moze :green_fuck:

: pn mar 16, 2009 14:45
autor: cowboy
Hemp ma.... wiecznie popękany kolektor i mimo tego fajne filmy ze streetlegalu ;)
uysy, niech hemp zrobi ten kolektor i kupi takie koncówki 220-stki do pedeka:

http://cgi.ebay.fr/4x-VW-AUDI-duesen-fu ... m153.l1262

ja załatwie wstawienie tych rozpylaczy w jego pompki :) Ty napiszesz soft i sie zrobi 300KM z 2.0 TDI 16V jak juz Hemp wstawił te kute tłoki i korby przy okazji remontu :P :green_fuck: :helm:

: pn mar 16, 2009 20:44
autor: evolution
guluwroc pisze:
evolution pisze:wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy :bajer:
Z auta nic nie było wyciągane od 2006 roku aż do hamowania na 273 KM,Moc uciekła bo hardcore który zrobileś razem ze mna w głowicy pewnie dał o sobie znać po czasie( min wycięte prowadnice zaworowe)Moc ucieka z czasem i znam to na wielu autach na big Turbo i nic w tym dziwnego.
wiesz... ja na przedmiejskiej bylem rok temu i wkladalem twojemu bratu do leona walek z twojego cora bo kopia u niego nie dzialala (chodz mialem go tylko ustawic ale to szczegol) i to bylo juz pol roki po tym jak corrado zrobilo zyciowke w skarbim wiec wyciagales graty po tym i to nie raz... a co do hardcoru ktory robilem ja z twoja pomoca ( bo tak to wygladalo) to ty sie nie martw on sie nie zespul...

: wt mar 17, 2009 10:27
autor: guluwroc
evolution pisze:
guluwroc pisze:
evolution pisze:wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy :bajer:
Z auta nic nie było wyciągane od 2006 roku aż do hamowania na 273 KM,Moc uciekła bo hardcore który zrobileś razem ze mna w głowicy pewnie dał o sobie znać po czasie( min wycięte prowadnice zaworowe)Moc ucieka z czasem i znam to na wielu autach na big Turbo i nic w tym dziwnego.
wiesz... ja na przedmiejskiej bylem rok temu i wkladalem twojemu bratu do leona walek z twojego cora bo kopia u niego nie dzialala (chodz mialem go tylko ustawic ale to szczegol) i to bylo juz pol roki po tym jak corrado zrobilo zyciowke w skarbim wiec wyciagales graty po tym i to nie raz... a co do hardcoru ktory robilem ja z twoja pomoca ( bo tak to wygladalo) to ty sie nie martw on sie nie zespul...
Corrado było hamowane we wrzesniu 2007 roku i moc wyszła 273 KM,po tym sezonie były dopiero rozbierane,czyli w 2008 r. wkładaliśy wałek do leona Patryka,i mało wiesz jeśli uważasz że głowice są pancerne!!Przez rok narozbierałem sie wiele silników PD i w każdym widzialem jak wyglądają prowadnice zaworowe i jak zawory!!Więc jak mówie ze w corrado głowica nie istnieje to tak jest.Ale zrobie to dla Ciebie drogi Jacku i w niedługim czasie rozbieram silnik z corrado bo będzie tam nowy(wtedy zawioze głowice do spr. i przywioze Ci rozpiske co było do wymiany).

Zresztą na chłopski rozum pomyśł,ile mogą wytrzymać ścięte prowadnice zaworowe?Sam wiesz że takie setupy nie robi sie na ulice.Podjąłem z Tobą wtedy decyzje że ucinamy je bo chcieliśmy moc,