evolution pisze:guluwroc pisze:evolution pisze:wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy
Z auta nic nie było wyciągane od 2006 roku aż do hamowania na 273 KM,Moc uciekła bo hardcore który zrobileś razem ze mna w głowicy pewnie dał o sobie znać po czasie( min wycięte prowadnice zaworowe)Moc ucieka z czasem i znam to na wielu autach na big Turbo i nic w tym dziwnego.
wiesz... ja na przedmiejskiej bylem rok temu i wkladalem twojemu bratu do leona walek z twojego cora bo kopia u niego nie dzialala (chodz mialem go tylko ustawic ale to szczegol) i to bylo juz pol roki po tym jak corrado zrobilo zyciowke w skarbim wiec wyciagales graty po tym i to nie raz... a co do hardcoru ktory robilem ja z twoja pomoca ( bo tak to wygladalo) to ty sie nie martw on sie nie zespul...
Corrado było hamowane we wrzesniu 2007 roku i moc wyszła 273 KM,po tym sezonie były dopiero rozbierane,czyli w 2008 r. wkładaliśy wałek do leona Patryka,i mało wiesz jeśli uważasz że głowice są pancerne!!Przez rok narozbierałem sie wiele silników PD i w każdym widzialem jak wyglądają prowadnice zaworowe i jak zawory!!Więc jak mówie ze w corrado głowica nie istnieje to tak jest.Ale zrobie to dla Ciebie drogi Jacku i w niedługim czasie rozbieram silnik z corrado bo będzie tam nowy(wtedy zawioze głowice do spr. i przywioze Ci rozpiske co było do wymiany).
Zresztą na chłopski rozum pomyśł,ile mogą wytrzymać ścięte prowadnice zaworowe?Sam wiesz że takie setupy nie robi sie na ulice.Podjąłem z Tobą wtedy decyzje że ucinamy je bo chcieliśmy moc,