Od 170 KM BRD PD czy CR?cowboy pisze: ile to jest dobra cena za nowexy te ze 170tki (czyli potencjał do 210KM) ?
Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
od CR - domyslam się że jest lepsza ?jaro4444 pisze:Od 170 KM BRD PD czy CR?
jaro4444, przy okazji znajomy chce kupić 2.0 TDI 130 w AUDI A4 kombi w automacie z 2006r
to bedzie tiptronik nie DSG i pytanko tam napęd pompy oleju jest bez słynnego imbusa ? w ogóle to gdzie ten imbus występuje w poprzecznych czy wzdłużnych ?
napęd wałków chyba nie jest juz taki istotny jesli chodzi o bezawaryjność ?
Nie ma silnika 2,0 TDI 130km. Jak co to 140km. Imbus wystepowal w silnikach wzdłużnych np silnik BLBcowboy pisze:od CR - domyslam się że jest lepsza ?jaro4444 pisze:Od 170 KM BRD PD czy CR?
jaro4444, przy okazji znajomy chce kupić 2.0 TDI 130 w AUDI A4 kombi w automacie z 2006r
to bedzie tiptronik nie DSG i pytanko tam napęd pompy oleju jest bez słynnego imbusa ? w ogóle to gdzie ten imbus występuje w poprzecznych czy wzdłużnych ?
napęd wałków chyba nie jest juz taki istotny jesli chodzi o bezawaryjność ?
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Byly 2,0 tdi 136KM 8V
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
W A4 B7 bo o takim mówimy wszystkie silnik 2.0 czy to 8 czy 16V mają wałki wyrównioważające i zabierak. Zabieraka nie ma w silnikach poprzecznych z Golfa V i pochodznych, np. BKD, ale są już w Passatach B6 np. silnik BKP.
Do silnika PD 2.0 nie ząłożysz P&P turbiny od CR.
Potrzebujesz kolektor wydechowy od CR (pasuje do głowicy PD sam osobiście spradzałem), przerobić flanszę od wydechu, przerobić wąż po stronie zimnej ze sprzeżonym powietrzem.
Turbina od CR 170 KM jest bardziej wydajna od BRD. Jednak koledzie do 2006r. polecam turbo BRD - jest P&P.
Silniki 140 KM 8V są nagminnie stosowane i mają oznaczenie BPW. Jak zorientowali się, że 140 KM 16V mają kijowe głowice i nie wytrzymują z DPF, to przeprosili starą głowicę i powstał 2.0 8V BPW
Do silnika PD 2.0 nie ząłożysz P&P turbiny od CR.
Potrzebujesz kolektor wydechowy od CR (pasuje do głowicy PD sam osobiście spradzałem), przerobić flanszę od wydechu, przerobić wąż po stronie zimnej ze sprzeżonym powietrzem.
Turbina od CR 170 KM jest bardziej wydajna od BRD. Jednak koledzie do 2006r. polecam turbo BRD - jest P&P.
Silniki 140 KM 8V są nagminnie stosowane i mają oznaczenie BPW. Jak zorientowali się, że 140 KM 16V mają kijowe głowice i nie wytrzymują z DPF, to przeprosili starą głowicę i powstał 2.0 8V BPW
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 14:57 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
czyli co mam powiedzieć koledze ? bo upatrzył sobie B7 z 2006 roku (pierwsza rejestracja chyba 2007) autko z Francji ale ma juz nalatane 170 tys. km, trzeba sie przejmować tym zabierakiem po 200 tys km ?jaro4444 pisze:W A4 B7 bo o takim mówimy wszystkie silnik 2.0 czy to 8 czy 16V mają wałki wyrównioważające i zabierak
kolega tam modów nie bedzie robił wielkich, no może wirusa kiedyś... czy we wzdłużnych 140 tez turbiny były na styk jak w BKD ?
sorki za OT w temacie turbin do nowych silników CR
Cowboy niech kupuje jak fajny egzemplarz i w dobrej cenie. Co najwyżej powiem mu dokładnie co trzeba przy SWAP-ie na BKD pozmieniać
Właśnie kolega z forum A4 robi coś takiego, oczywiście w skutek zatarcia silnika po awarii zabieraka pompy oleju.
Turbiny w 2.0 TDI są dokładnie te same co w AWX czyli GT1749VA (znasz je poniekąd doskonale ) i są oczywiście "Made in Romania".
Właśnie kolega z forum A4 robi coś takiego, oczywiście w skutek zatarcia silnika po awarii zabieraka pompy oleju.
Turbiny w 2.0 TDI są dokładnie te same co w AWX czyli GT1749VA (znasz je poniekąd doskonale ) i są oczywiście "Made in Romania".
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 18:28 przez jaro4444, łącznie zmieniany 2 razy.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
no nie wiem cos kole 60 tysi, auto ma nakulane 170 tysijaro4444 pisze:Cowboy niech kupuje jak fajny egzemplarz i w dobrej cenie.
czyli strach podnosić cisnienie w sofcie w 16 zaworowym dwulitrowym silnikujaro4444 pisze:Turbiny w 2.0 TDI są dokładnie te same co w AWX czyli GT11749VA
wielkie dzieki za info
Lubią odlecieć. Ale to oczywiście dotyczy silników 2.0 PD o niższej mocy w modelu B7. 163 KM BVA i 170 BRD mają już KKK. W B8 wszędzie już idą KKK nowego typu, większe i mniejsze (opisałem je tu).cowboy pisze:czyli strach podnosić cisnienie w sofcie w 16 zaworowym dwulitrowym silniku
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
mamy w 2.0 TDI CR 110KM turbo o oznaczeniu KKK 03L233016F - warte to to jest coś wogóle?
I cóż dalej. Czy i do czego to wystarczy i na co ewentualnie zmienić. Czy podejdzie turbo od 170KM?
jak się wszystko ułoży z naszym autem jak trzeba, planujemy go porządnie pomodzić. zanim zrobimy mu program planujemy wymienić graty na większe czy tam wydajniejsze. zbieram na razie info co przypasuje...
I cóż dalej. Czy i do czego to wystarczy i na co ewentualnie zmienić. Czy podejdzie turbo od 170KM?
jak się wszystko ułoży z naszym autem jak trzeba, planujemy go porządnie pomodzić. zanim zrobimy mu program planujemy wymienić graty na większe czy tam wydajniejsze. zbieram na razie info co przypasuje...
Ostatnio zmieniony pn maja 25, 2009 12:27 przez Trynity, łącznie zmieniany 1 raz.
[url]http://obrazki.elektroda.pl/4669469100_1409159995.png[/url]
Widziałem obok siebie turbinę Twoją i tą od poprzecznej 170 KM CR. Różnica jest taka jak pomiędzy Garettami ze 110 a ARL. Ta od 170 ma zdecydowanie większą część zimną (wlot o 3 mm) i prawdopodobnie gorącą. Kolor plakietki z oznaczeniem producenta też jest inny - mniejsza ma niebieską, a większa złotą.Trynity pisze:mamy w 2.0 TDI CR 110KM turbo o oznaczeniu KKK 03L233016F - warte to to jest coś wogóle?
Pasować będą praktycznie P&P za siebie, jedynie chyba będzie do zmiany tłumik szmerów przepływu.
Kolego poza tym postawię 1l Jacka Danielsa, że masz nr turbiny 03L253016F. Podejmujesz zakład?
Większa suszarka od 170 ma oznaczenie 03L253016G
Ostatnio zmieniony pn maja 25, 2009 21:13 przez jaro4444, łącznie zmieniany 2 razy.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
znaczy ja?jaro4444 pisze:Kolego poza tym postawię 1l Jacka Danielsa, że masz nr turbiny 03L253016F. Podejmujesz zakład?
to możliwe, cięzko tam odczytać trochę...
[ Dodano: 25 Maj 2009 21:27 ]
plakietka jest faktycznie niebieska
[ Dodano: 25 Maj 2009 21:29 ]
dziękuję za pomoc i info
[url]http://obrazki.elektroda.pl/4669469100_1409159995.png[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości