Strona 3 z 5

: pn lut 23, 2009 13:41
autor: cowboy
SToRM pisze:Pierwszy lepszy: http://www.dragtimes.com/...raphs-9282.html
ale to chyba moc na kołach ?

dobra wklejam moje wykresy serii obydwa z korekcją DIN - poznęcajcie się :)

1. Inercja VTECH

Obrazek

2. Obciązeniowa MAHA - ale juz zrobiłem FMIC

Obrazek

Pomiar na inercji zrobiony w upalny dzień (30 st w cieniu - bez korekcji było chyba 117 KM)

[ Dodano: Pon Lut 23, 2009 12:42 ]
SToRM pisze:Next: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1239963 - tylko 176 KM na nasze. Ale to ewidentnie popsuty ;)
Next: http://media5.dropshots.c...0226/183311.jpg
Next: http://mysite.verizon.net...no_20070120.jpg
to chyba moc na kołach, tak mi się wydaje :)

: pn lut 23, 2009 13:45
autor: homsky
cowboy pisze:to chyba moc na kołach, tak mi się wydaje
Mi tez to bardziej wygląda na WHP niz PS

: pn lut 23, 2009 13:48
autor: SToRM
cowboy pisze:ale to chyba moc na kołach ?
Dyno Dynamometer - wiec chyba nie. Ale nie znam sie :D Znawcy spzretu niech sie wypowiedza ;)

[ Dodano: Pon Lut 23, 2009 12:49 pm ]
cowboy pisze:to chyba moc na kołach, tak mi się wydaje :)
W tym temacie, ktory ma 176 sami pisza ze ma straty do serii o 27%. Wiec chyba nie. No ale mowie - nie bede sie upierac, bo nie wiem jak hamerykanie zwykle podawaja. Wiem ze 1HP to 1,01 KM

: pn lut 23, 2009 13:53
autor: cowboy
SToRM pisze:nie wiem jak hamerykanie zwykle podawaja
w hameryce przewaznie podaje sie moc na kołach... to w sumie lepsze porównanie, bo straty w napędach są rózne dla róznych aut

WHP - Wheel Horse Power

: pn lut 23, 2009 13:56
autor: SToRM
cowboy pisze:w hameryce przewaznie podaje sie moc na kołach... to w sumie lepsze porównanie, bo straty w napędach są rózne dla róznych aut

WHP - Wheel Horse Power
No to ostatnie wykresy sa typowo w HP.

Wczesniejsze rzeczywiscie w WHP - przyjmujac strate okolo 50 KM na kolach, to wychodzi w miare seryjnie jednak. No moze poza pierwszym gdzie dalej jest 30 KM brakow ;)

: pn lut 23, 2009 13:58
autor: cowboy
SToRM pisze:Wiem ze 1HP to 1,01 KM
???? jakże to, przeca horse power to to samo co nasz poczciwy kuń mechaniczny ... ino że sie nazywa po angielsku :) ?

: pn lut 23, 2009 14:00
autor: SToRM
cowboy pisze:???? jakże to, przeca horse power to to samo co nasz poczciwy kuń mechaniczny ... ino że sie nazywa po angielsku :) ?
Anglosaski koń mechaniczny (horse power, HP, BHP) równy jest 550 funtów razy stopa na sekundę = 745,699 W = 1,0139 KM

polski 1 KM = 75 kGm/s = 735,498 W = 1PS (niemiecki) = 1CV (francuski)

: pn lut 23, 2009 14:01
autor: Rafalek114
nie wazne , prawda jest taka ze wolnossaki maja problem z moca... a zaturbione przewaznie maja gify, oczywiscie to nie jest regola ,ale tak jest przewaznie

: pn lut 23, 2009 14:17
autor: cowboy
SToRM pisze:Anglosaski koń mechaniczny (horse power, HP, BHP) równy jest 550 funtów razy stopa na sekundę = 745,699 W = 1,0139 KM
no tak wychodzi że 550 pound-feet / second to = 1 HP

1KW = 1,341022 HP

1 KM = 75 kGm/s = 735,498 W = 0,9863 HP

1 HP = 0.7456999 KW

100KM = 98, 63 HP

czyli dla takiego R32 do mocy w HP nalezy dodać około 4 i bedzie KM (PS)

: pn lut 23, 2009 14:21
autor: jaro4444
Rafalek114 pisze:a zaturbione przewaznie maja gify, oczywiscie to nie jest regola ,ale tak jest przewaznie
Tak szczególnie Mini Coopery R - zamiast 210 KM miały poniżej 180 :chytry:

Hamowane między innymi na Mineralnej. Skończyło się wielką awanturą z BMW i upgrade oprogramowania. :grin:

: pn lut 23, 2009 16:47
autor: adrian25wawa
ja tylko napisze ze bylem ostatnio u rogala na virusowaniu i mam katalogowo 110ps 235Nm po zalozeni pasow zostal zhamowany i wyskoczylo 115.9km i 247.9 nm wiec sie ucieszylem ze mam tematowego gifta od fabryki na co rogal sie usmial i powiedzial ze wynik taki jest ale trzeba te 4km odjac i 10nm......bo tak mniej wiecej przeklamuje hamowniaaaa....a jak spytalem o gifty to powiedzial ze takie prawdziwe prawdziwe to jeden na 100000tys egzemplazy :bigok:

: pn lut 23, 2009 19:25
autor: rob555
Kazda hamownia jest tylko urzadzeniem pomiarowym ktore mozna przypadkowo lub celowo zle skalibrowac. Prawdziwa moc to silnik na stół i tyle....
Jesli chodzi Ci goodhope ze sie zawyza celowo to generalnie bajdy piszesz. Celowo to zanizac serie (by miec lepsze przyrosty) i w ta strone jak cos bym szukal problemu.
Co ciekawe na mojej hamowni (byla Rogala) wiekszosc 1.9 TDI ma bonusy natomiast mialem pare 2.0 TDI ktore nawet serii nie trzymaly nie mowiac o V6 TDI.
Moja audica 1.8 turbo AJQ na seryjnym IC dawala ok 177KM. Po zalozeniu FMICa i regulacjach 190KM (program seria - narazie)

: pn lut 23, 2009 22:18
autor: goodhope
serii nikt celowo nie zaniży.
Nie tędy droga. Bo po co ?
Jeśli fryzjer widzi że klientka łysieje, i tak powie że ma najpiękniejsze włosy pod słońcem. Bo inaczej z obawy przed wypadnięciem reszty włosów ta się może czasem więcej u fryzjera na trwałą nie zjawić ;)

Ma rozumieć u ciebie 105tka PD na poziomie 118/285 to również standard na skalę codzienną ?

: pn lut 23, 2009 22:31
autor: rob555
goodhope pisze: Ma rozumieć u ciebie 105tka PD na poziomie 118/285 to również standard na skalę codzienną ?
Nie...generalnie jakis lepszy egz ale okolice 110KM to wiekszosc trzyma. A ja i tak z duza rezerwa podchodze do wynikow z jakiejkolwiek hamowni