Strona 3 z 8

: ndz lut 22, 2009 10:41
autor: Dario84
Ladnie wyszlo, gratulacje Adam :)

: ndz lut 22, 2009 11:40
autor: Ponior
Mega projekcik, wykres na pewno bedzie mocny :chytry:
Trzeba sie tylko zaopatrzyć w naprawde dobre opony i modlic sie, żeby w lato nie padało za dużo :grin:
Pozdro.

: ndz lut 22, 2009 17:40
autor: k-meal
no na suchym od trojki powinna byc trakcja na dobrych oponach. ;)

: ndz lut 22, 2009 21:51
autor: aw69
ładnie to wszystko wygląda, Tylko lader strasznie blisko dolotu i maski (pewnie to zabezpieczycie)
Ciekawi mnie tylko jedno - przy jakich obrotach i z jakim lagiem ta locha odpala na takim kolektorze (po wystrojeniu ofcoz bo teraz to mniej więcej wiem jak jest )
taaaak, to tak jeździ się miodnie do przodu
Kłopot się zaczyna przy ślizganiu albo nie daj Bóg zakrętach, temu zapytałem o lag
Caly ten zestaw był juz testowany w moim aucie w ciężkich warunkach przy upalnych dniach i niema to najmniejszego znaczenia ze lader jest tak blisko dolotu i maski....temp. panujca pod maska w okolicy turbo jest w sam raz, DP caly jest owinięty bandażem termicznym....a co do wstawania sprezarki to niema co sie oszukiwac ani mydlić oczu ze bedzie na niej 300 Nm przy 2 tys obr. Jak widac sprezarka jest wielka i odpowiednia do mocy jakie chce się z tego silnika osiągnąć, lag będzie i jest to rzecz oczywista i nie pomoże tutaj nawet jakis wydumkowy kolektor wydechowy - fizyki się nie oszuka. Owszem mozna byłoby to zniwelowac w jakis sposób ale koszta zrobienia takiego motoru przerosły by koszt zakupu silnika ASZ na rynku wtórnym.
A co do kwesti laga - moim zdaniem lag nie jest czymś strasznym poprostu jeździ sie takimi autami nieco innaczej, częsciej wachluje biegami i to wszystko, najgorsze wg mnie jest brak boostu po przepięciu biegu wtedy zgadzam sie ze jazda takim autem to porażka, ale to juz wszystko w rękach strojącego auto.
Moim autem jezdzilo kilka osob z forum ktorzy nigdy nie mieli do czynienia z tdi na bigT i moze najlepiej niech oni się wypowiedzą czy lag był az taki straszny i uciążliwy do jazdy.

A co do ślizgania sie auta na zakrętach no cóz.....taki urok mocnych FWD i w tym przypadku duża spreżara ma to g.... do rzeczy jak bedzie sie jezdzic tym autem na mokrym lub na zakrętach...jak wiadomo pedal gazu niema pozycji on/off.
Dodam tez ze wlasciciel auta nigdy nie mial do czynienia z tdi na duzej sprezarce, jest to jego pierwsze tdi (pierwotnie 1Z z małą piczka gt15).....Po swapie i pierwszych przejazdach na duzej turbinie powiedzial ze jest zadowolony i jakos strasznie nie daje sie we znaki ten lag i jego zdaniem jest calkiem przyzwoicie....dodam ze auto wogole nie bylo strojone i jezdzi na ori sofcie z ASZ....A wiec po strojeniu moze byc juz tylko lepiej.
Pozdr.

: ndz lut 22, 2009 22:54
autor: Rafalek114
a ja tam uwazam ze auto jest zajebiscie zrobione ,a jezeli chodzi o laga to w porownaniu np do 1,8t na GT2871r to tu napewno nie bedzie wogole laga :jezor: . Ja osobiscie chce miec ponad 300km w mk3 na 1,8t i jakos nie martwi mnie to czy bedzie padalo czy nie i jak sie bedzie jezdzilo w zakretac.. Zadanie jest jedno ma wysadzac z kapci i moze sie to uda :green_fuck:

: pn lut 23, 2009 12:43
autor: aw69
a tu kilka fotek auta z zewnatrz - taki sobie seryjny Golfik :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Do rzeczy waznych do zrobienia zostaly hamulce oraz przeróbka zderzaka na cieple dni zeby cooler mial lepszy flow. Zegarki EGT i Boost i temp. oleju juz na pokładzie.

: pn lut 23, 2009 12:50
autor: Rafalek114
icka fajnie upchales ,ale on pewnie niema klimy?? ja bym tam zderzaka nie ciol ,teraz fajnie niepozornie jest :jezor: Tylko w moim jest jeszcze na czarno psikniety

: pn lut 23, 2009 12:53
autor: aw69
Niestety jest to nieuniknione....bedzie gorąco latem, jest koncepcja na zrobienie zderzaka tak jak ma fido w swoim "kolorado" :D bardzo estetycznie i nie rzuca się w oczy

: pn lut 23, 2009 12:59
autor: Matijas
aw69, co to za Icek?

: pn lut 23, 2009 13:06
autor: aw69
popularny chinol tylko ten dość wysoki nawet nie pamietam ile ma wysokosci ale wiem ze pod zderzakiem jeszcze 60% powierzchni jest zasłonięta

: pn lut 23, 2009 13:10
autor: becior
Kurde jak się ogląda takie projekty, to aż chce się działać.
Zobaczył bym chętnie takiego TDi z takim turbo w akcji, bo jeszcze nie miałm okazji.
Jak się ogarne za jakiś czas z finansami też się pakuje w mk3 z turbo.

A jaki mniej więcej koszt silnik + komplet do turbo (czyli ogółem cały swap)?

Pozdrawiam

: pn lut 23, 2009 13:15
autor: jarol2002
No tak jak teraz do za dużo mocy nie zrobisz IC musi być bardziej odsłonięty.

: pn lut 23, 2009 13:21
autor: aw69
w taka pogode jak mamy to uwierz mi bez problemu bedzie tyle ile trzeba.....Dodam ze podczas logow kilka dni temu temp. w dolocie nie przekroczyla 8 stopni :)

: pn lut 23, 2009 13:28
autor: jarol2002
W taką pogode to jasne że tak ale mi chodziło bardziej o lato. A jaką docelowo moc ma miec auto??