: wt lut 03, 2009 22:02
Zgadzam się kolego.Wszystko to może się zdarzyć,ale czy koniecznie musi?Chyba każda z tych usterek była by do wykrycia bez wskaznika.Choć z nim bez wątpienia udało by się to zrobić szybciej.
Ja żałuje tylko,że nie sprawdziłem ciśnienia doładowania na 15-tce.Ale cóż,nigdy nie sądziłem,że będę musiał toczyć o to taką batalie,więc tego nie zrobiłem.
Sprawdzałem ciśnienie wskaznikiem,ale na obecnej i przy bucie przeładowuje.Ale przy tak wydajnej turbinie,to akurat mnie nie dziwi.
Jak jadę sam,to nic sie złego nie dzieje,zdąży zrzucic ciśnienie i złapie not laufa.
Jednak z dwoma dodatkowymi osobami na pokładzie,przy większym obciążeniu ładuje nawet 1.4,a zażyło się raz,czy dwa,że i 1.5 przy już przy około 3500 rpm i tutaj już niestety trzeba było się zatrzymać,bo dalsza jazda była by już uciążliwa.
Na całe szczęście nie butuje za często,można powiedzieć,że nawet rzadko więc nie jest to jakiś wielki problem.
Trzeba czym prędzej zakładać FMICa i strojić.
A wskaznik będzie,a raczej dwa i tylko dwa.
Pozdrawiam.
Ja żałuje tylko,że nie sprawdziłem ciśnienia doładowania na 15-tce.Ale cóż,nigdy nie sądziłem,że będę musiał toczyć o to taką batalie,więc tego nie zrobiłem.
Sprawdzałem ciśnienie wskaznikiem,ale na obecnej i przy bucie przeładowuje.Ale przy tak wydajnej turbinie,to akurat mnie nie dziwi.
Jak jadę sam,to nic sie złego nie dzieje,zdąży zrzucic ciśnienie i złapie not laufa.
Jednak z dwoma dodatkowymi osobami na pokładzie,przy większym obciążeniu ładuje nawet 1.4,a zażyło się raz,czy dwa,że i 1.5 przy już przy około 3500 rpm i tutaj już niestety trzeba było się zatrzymać,bo dalsza jazda była by już uciążliwa.
Na całe szczęście nie butuje za często,można powiedzieć,że nawet rzadko więc nie jest to jakiś wielki problem.
Trzeba czym prędzej zakładać FMICa i strojić.
A wskaznik będzie,a raczej dwa i tylko dwa.
Pozdrawiam.