Strona 3 z 3

: śr lut 11, 2009 15:21
autor: Matijas
miazga pisze:W tle nalozony wykres serii, jak widac autko dobrze zareagowalo na program:D
Teraz autko fajnie przyspiesza przy 4000obr i jest wyraznie szybsze.
No i elegancko, teraz mozesz pociskac konkretnie;)

: śr lut 11, 2009 17:52
autor: goodhope
cowboy pisze:
miazga pisze:Nie taki zly ten program, noi moment z tamtej hamowni mocno przesadzony...

Co nie znaczy, ze nie moze byc lepiej:D Korekta w dynosofcie u aligatora:
no faktycznie nie taki zły... dlatego zawsze powtarzam że trzeba odejmowac 30NM z inercji i bedzie to co na MAHA :)

a płaskość wykresu zależy też od skali dlatego trzeba patrzeć na cyferki a nie tylko na kształt krzywych
a to już zależy ...i to nie od inercji...ale intencji... hamującego.
Moja inercja zawsze była i jest postrzegana za pesymistyczną.
I słusznie, bo w stosunku do pomiarów na maha, zaniża o jakieś 3%.

Ale śpię spokojnie ;)


p.s. te 6 kobył nadały takiej wyraźnej szybkości ?

: śr lut 11, 2009 23:06
autor: miazga
goodhope pisze:p.s. te 6 kobył nadały takiej wyraźnej szybkości ?
No tak bo na wysokich obrotach to naprawde wciska w fotel i cos sie dzieje a na poprzednim programie fajnie bylo z dolu a u gory juz troszke gorzej. Teraz jest fajnie i z dolu nie ma takiego strzalu, bardziej plynnie rozwija moc i extra sie kreci coraz lepiej przyspieszajac do ok 4300obr...

: czw lut 12, 2009 01:20
autor: robert24
ale czy jest sens i jak to wpływa na żywotność silnika - kręcić do takich wysokich odr. ?
nie lepiej mieć mocnego kopa między 1,5-3tys. obr.?

: czw lut 12, 2009 08:26
autor: miazga
robert24 pisze:ale czy jest sens i jak to wpływa na żywotność silnika - kręcić do takich wysokich odr. ?
nie lepiej mieć mocnego kopa między 1,5-3tys. obr.?
no jest mocny kop w podanym zakresie ale jeszcze dodatkowo w gornym zakresie co moze byc dobre do sprintów :chytry:

[ Dodano: 12 Lut 2009 09:43 ]
a wogole jak masz mocengo kopa miedzy 1,5-3obr to sprzeglo i dwumas dostaja po dupie...

: czw lut 12, 2009 11:50
autor: cowboy
miazga pisze:z dolu nie ma takiego strzalu
jak dla mnie to obydwa wykresy praktycznie do 3 krpm są niemalże identyczne

taki sam strzał momentu 392NM przy 2500 rpm

: czw lut 12, 2009 13:16
autor: miazga
tylko ze wtedy turbo przeladowywalo do 1,9 bara a teraz nie wykracza poowyzej 1,7 w peaku... auto troche bardziej harmonijnie rozwija moc