: śr lut 11, 2009 15:21
No i elegancko, teraz mozesz pociskac konkretnie;)miazga pisze:W tle nalozony wykres serii, jak widac autko dobrze zareagowalo na program:D
Teraz autko fajnie przyspiesza przy 4000obr i jest wyraznie szybsze.
No i elegancko, teraz mozesz pociskac konkretnie;)miazga pisze:W tle nalozony wykres serii, jak widac autko dobrze zareagowalo na program:D
Teraz autko fajnie przyspiesza przy 4000obr i jest wyraznie szybsze.
a to już zależy ...i to nie od inercji...ale intencji... hamującego.cowboy pisze:no faktycznie nie taki zły... dlatego zawsze powtarzam że trzeba odejmowac 30NM z inercji i bedzie to co na MAHAmiazga pisze:Nie taki zly ten program, noi moment z tamtej hamowni mocno przesadzony...
Co nie znaczy, ze nie moze byc lepiej:D Korekta w dynosofcie u aligatora:
a płaskość wykresu zależy też od skali dlatego trzeba patrzeć na cyferki a nie tylko na kształt krzywych
No tak bo na wysokich obrotach to naprawde wciska w fotel i cos sie dzieje a na poprzednim programie fajnie bylo z dolu a u gory juz troszke gorzej. Teraz jest fajnie i z dolu nie ma takiego strzalu, bardziej plynnie rozwija moc i extra sie kreci coraz lepiej przyspieszajac do ok 4300obr...goodhope pisze:p.s. te 6 kobył nadały takiej wyraźnej szybkości ?
no jest mocny kop w podanym zakresie ale jeszcze dodatkowo w gornym zakresie co moze byc dobre do sprintówrobert24 pisze:ale czy jest sens i jak to wpływa na żywotność silnika - kręcić do takich wysokich odr. ?
nie lepiej mieć mocnego kopa między 1,5-3tys. obr.?
jak dla mnie to obydwa wykresy praktycznie do 3 krpm są niemalże identycznemiazga pisze:z dolu nie ma takiego strzalu