wtryskiwacze?????jakie???

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

adrian25wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw sty 08, 2009 19:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: adrian25wawa » czw sty 29, 2009 17:18

szczerze to jak was czytam to mam :kac: ale nie w oczach a w glowie.........przypominam ze mam 110ps serujnie w mk4 i chce tylko softa zrobic i mozeeee te 216...chce miec maks 155 koni..............wiecej napewno nie bo mama dziecko i wole nie miec wiecej.............a pozatym musze z hamowac mojego 110ps bo cos mi sie wydaje ze ma troche wiecej albo mam zludzenie bo brealem sie wczoraj z 2,5 tdi a6 quattro i tak powiem ze na starcie wyszedlem szybciej i potem odeszlem na 1,5 długosci i tak przez 3 swiatla sie trzymalo.....40km roznicy ale ja mam 15 zimowe a on na 17 conajmniej wiec moze przez to.............ale nie o tym ten post

[ Dodano: 29 Sty 2009 16:20 ]
a i chce wybrac te ktore sa lepsze dla mojego samochodu a fetelli nap na vw zone mowia ze sa takie sobie i ze bosch jest wiekszym koncernem i napewno sie nie zawiode-------------------ile kopsztuja noweeee nie uzywane zadne zrobione itd a ile urzywane dobre



johnson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:11
Lokalizacja: Wroclaw/Wawa

Post autor: johnson » czw sty 29, 2009 17:32

adrian25wawa pisze:szczerze to jak was czytam to mam :kac: ale nie w oczach a w glowie.........przypominam ze mam 110ps serujnie w mk4 i chce tylko softa zrobic i mozeeee te 216...chce miec maks 155 koni..............wiecej napewno nie bo mama dziecko i wole nie miec wiecej.............a pozatym musze z hamowac mojego 110ps bo cos mi sie wydaje ze ma troche wiecej albo mam zludzenie bo brealem sie wczoraj z 2,5 tdi a6 quattro i tak powiem ze na starcie wyszedlem szybciej i potem odeszlem na 1,5 długosci i tak przez 3 swiatla sie trzymalo.....40km roznicy ale ja mam 15 zimowe a on na 17 conajmniej wiec moze przez to.............ale nie o tym ten post

[ Dodano: 29 Sty 2009 16:20 ]
a i chce wybrac te ktore sa lepsze dla mojego samochodu a fetelli nap na vw zone mowia ze sa takie sobie i ze bosch jest wiekszym koncernem i napewno sie nie zawiode-------------------ile kopsztuja noweeee nie uzywane zadne zrobione itd a ile urzywane dobre
prosze Cie kolego, ogarnij sie troche, poczytaj, uruchom troche szarych komorek, zadzwon do 2-3 tunerow i bedziesz wszystko wiedzial, a jak nie chcesz dzwonic to poczytaj po prostu ten temat od poczatku, moze 4-5 razy i cos wywnioskujesz



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw sty 29, 2009 19:45

słyszeliście o końcówkach 240?



adrian25wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw sty 08, 2009 19:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: adrian25wawa » czw sty 29, 2009 19:46

johnson, lol2 po to zakladalem ten post zeby sie dowiedziec z tad ! bo po opcji szukaj mozna do usranej smierci czytac i miec metlik w glowie.......



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 29, 2009 20:22

słyszeliście o końcówkach 240?
ja gdzieś słyszałem, prawdopodobnie włoska robota albo chińskie małe rączki wydłubały :)

popularne 230 to w Bosio

Powerplus 764 - 0,226 mm
http://www.kermatdi.com/servlet/-strse- ... 764/Detail

Powerplus 502 - 0,2325 mm

http://www.kermatdi.com/servlet/-strse- ... 502/Detail

BTW macałem dzisiaj te pierwsze PP764 i rzeczywiście Bosio nie daje przekładki i kołeczka

czyli nie ma tego w czerwonym kółeczku - jest sama końcówka z iglicą - zielony prostokąt

Obrazek

no i zapakowana jest w papierek :)

no ale to nie ma być ładnie konfekcjonowane tylko zapierdzielać :)

a wychodzi na to że jedynie BOSIO robi tuningowe końcówki, tylko szkoda że dostępność mała tego towaru..

[ Dodano: Czw Sty 29, 2009 19:24 ]
adrian25wawa pisze:bo po opcji szukaj mozna do usranej smierci czytac i miec metlik w glowie.......
adrian25wawa, jeśli planujesz:
adrian25wawa pisze:chce miec maks 155 koni..............wiecej napewno nie
to BOSCH na pewno Cie zadowoli :)

jeśli więcej to czeka Cię pompa 11mm oraz wtryski 230 BOSIO

chyba już jasniej nie można tego wytłumaczyć :)



adrian25wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw sty 08, 2009 19:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: adrian25wawa » czw sty 29, 2009 22:52

no 3 strony byly potrzebne zeby to mi napisac........dzieki cowboy
a mam pytanie za ile najtaniej mozna te 216 wyrwac od kogos z was i ile kosztuje pompa 11mm ???? bo 18'czekaja wirus tuz tuz odnowienie lakieru tez no i zastanawiam sie nad pokrowcami skorzanymi na miare bo skory w h...... kasy



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 30, 2009 10:20

adrian25wawa pisze:za ile najtaniej mozna te 216 wyrwac od kogos z was
w dziale sprzedam - kolega sprzedaje FIRAD-y 216 za 550 PLN z wysyłką

kupujesz, potem zawozisz to do Nadarzyna i masz za 750 PLN gotowe 216-tki na twoich wtryskach :)
adrian25wawa pisze:ile kosztuje pompa 11mm
uzywki chodzą po 1500-1700, nowe chyba koło 2000 PLN i więcej

ale do pompy 11 to juz trzeba raczej zakupić wtrsyki 230 (koszt 1500 PLN na Twoich wtryskach), ale wtedy juz tez raczej turbo męskie (1500), sprzęgło (700), hamulce (700), jakieś wskażniki boost, cisnenie oleju, moze nawet EGT (700) trzeba zakupić - wiec lepiej zainwestuj w te pokrowce :)



adrian25wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw sty 08, 2009 19:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: adrian25wawa » pt sty 30, 2009 11:09

a czy te firad to nie wytwor chinskich raczek???? bo wole dolozyc 400 i kupic boscha.....no chyba ze te sa tez dobre i pare osob z was ma je.....ale najlepiej bede wiedzsial jak pojade do rogala na diagnoze mojego mk4 to mi powie co lepsze dla mojego golfa



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt sty 30, 2009 11:15

morfeusz86r pisze:słyszeliście o końcówkach 240?
to jest chińszczyzna, jakość nieznana


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 30, 2009 11:15

adrian25wawa pisze:czy te firad to nie wytwor chinskich raczek???? bo wole dolozyc 400 i kupic boscha....
firad jest włoski i jest OK

750 (BOSCH)-550(FIRAD) = 200 a nie 400

a mozna Boscha kupic jeszcze taniej
adrian25wawa pisze:najlepiej bede wiedzsial jak pojade do rogala na diagnoze mojego mk4 to mi powie co lepsze dla mojego golfa
tak zrób :bigok:



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » sob sty 31, 2009 17:17

Hmm tak sobie poczytałem i posumuje krótko - zapytajcie się najpierw sami siebie w jaką moc celujecie i w jakim stanie macie auto. Jeśli mają być to okolice 130-160 KM to czy to będą wtryski Boscha czy Fratelli nie ma większego znaczenia. Wybierzecie więc zapewne te tańsze...
Powyżej tej granicy, kiedy zaczyna się walka o każdy KM osobiście wybrałbym FB PP764 z dziurą 0.230 mm. Tylko ilu z Was potrzebuje realnie takie wtryski? Mało kto ma przygotowane auto pod takie moce...

Osobiście zrobiłem wiele kompletów 216 Boscha i chodzą one jak złoto. Większość z nich ma moce ok. 140-150 KM. W swoim Leonie miałem też PP764 i też byłem bardzo zadowolony( 192 KM 380 Nm). Więc wybór należy do Was...

P.S. Wiem, że zaczyna w Polsce przybywać porządnych zakładów potrafiących robić wtryski dwuspreżynowe, ja jednak korzystałem z usług Bogdana z Nadarzyna, bo po prostu mam do niego blisko i mogę go polecić. Nie świadczy to jednak o tym, że inni są gorsi.


Dodam też swoje 3 grosze - czasem od wtrysków ważniejsza jest pompa. Jak nie doregulowuje kąta wtrysku, ma słabą wydajniość to i 260 Race nie pomogą... :chytry:
Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2009 17:19 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 02, 2009 10:42

jaro4444 pisze:Hmm tak sobie poczytałem i posumuje krótko - zapytajcie się najpierw sami siebie w jaką moc celujecie i w jakim stanie macie auto. Jeśli mają być to okolice 130-160 KM to czy to będą wtryski Boscha czy Fratelli nie ma większego znaczenia. Wybierzecie więc zapewne te tańsze...
to jest właśnie to co próbuje właśnie przekazać... to że na FB 216 bywało że udało się uzyskać 165 czy 170KM (zresztą na BOSCHu tez słyszałem o takich przypadkach) to tylko trafił sie dobry egzemplarz z idealną pompą ...
jaro4444 pisze:Wiem, że zaczyna w Polsce przybywać porządnych zakładów potrafiących robić wtryski dwuspreżynowe, ja jednak korzystałem z usług Bogdana z Nadarzyna, bo po prostu mam do niego blisko i mogę go polecić
ktoś napisał tu że okoliczne zakłady co robią pompy tak naprawde zawożą do Bogdana :)

podsumowując temat robiąc 230 trzeba jednak postarać się o zdrowe korpusy z niewylataną przekładką i trzpieniem oraz polecić to renomowanemu pompiarzowi bo z tego co sie dowiadywałem regulacja jest bardziej pracochłonna, a przy mocach osiąganych z 230 tym bardziej ważne jest żeby wszystkie wtryski pracowały na idealnie takim samych cisnieniach



marcin100111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: marcin100111 » śr kwie 29, 2009 09:33

przeczytałem już dużo wypowiedzi na temat hybryd 0.216, 0.230 ( jeżeli już to u Cowboy-a) ale ciekawi mnie jedna rzecz - czy oryginalne wtryskiwacze ( kompletne wraz ze sterującym i jego wtyczką ) od silnika AHY 2.5 TDI będą bez problemowo pasowały do silnika 1.9 tdi AFN.

jeżeli ktoś już przerabiał ten temat ( szczerze powiem że się nie doszukałem od kilku tygodni konkretnej wypowiedzi ) będę bardzo wdzięczny za pomoc
Ostatnio zmieniony śr kwie 29, 2009 09:34 przez marcin100111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 29, 2009 09:43

marcin100111 pisze:czy oryginalne wtryskiwacze ( kompletne wraz ze sterującym i jego wtyczką ) od silnika AHY 2.5 TDI będą bez problemowo pasowały do silnika 1.9 tdi AFN.
będą pasować z AHY, AXG, przelewy mają pod innym kątem ale to nie ma znaczenia

tak samo można kupować wtryski z silników 2.5 TDI 140KM czyli AEL oraz AAT - one mają dziurki 0,210 i stosowac w 1,9 TDI

odnośnie FB to dodam że na 40 koncówek 230 zdarzyła się jedna, która lała i nie dało się na niej ustawić cisnienia - oczywiście reklamacja została uwzględniona bo końcówka nie była założona w aucie
to oczywiście nic nie znaczy ale na Boschu zrobiłem juz około 70 kompletów - czyli prawie 300 koncówek i nie było takiego zdarzenia
ZTCW to żaden producent nie ma takiej kontroli jakości żeby sprawdzać rozpylanie..



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości