Strona 3 z 3

: czw sty 15, 2009 15:27
autor: GsBeetle
wystarczy chyba wszystko jest jasne co do regulacji tych wtrysków....

Wracając do tematu chciał bym zatrzymać się gdzieś na 135 - 150 KM i około 330 NM Bardziej zależy mi na momencie obrotowym już od najniższych obrotów gdyż auto głównie po mieście lata a na trasie średnio podróżuje z prędkościami od 90 - 130

przeszukałem forum i znalazłem odpowiedni wykres który by mnie zadowolił

http://krzysztofp.internetdsl.pl/golf4/ ... _nr_sm.JPG (link do tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2287973#2287973) Jeszcze mam pytanie przy oszczednej jezdzie na trasie w granicach 100km/h ile jestem w stanie realnie osiagnac

: ndz sty 18, 2009 11:33
autor: Zoltar
Moment na przytoczonym wykresie jest trochę za duży, szybko pożegnasz się ze sprzęgłem
Alh to taka gadzina, która nie lubi dużego momentu z dołu

Ps.
Czasem wtryski ASV można znaleźć za 400-500 zł
Choć będą zawsze używane.

: pn sty 19, 2009 00:55
autor: _mumin_
Jeśli mogę się wypowiedzieć w kwestii wtrysków ...tylko i wyłącznie ustawiać u kogoś
z głową ... jedyny człowiek który przychodzi mi na myśl to gość w Nadarzynie.
Robiliśmy raz test w mojej Ibizie ... wtryski .216 wyregulowane w Piekarach Śląskich
gdzie niby powtarzam niby mają do tego sprzęt auto nie osiągało mocy stosownej do zamontowanych gratów ... następnie włożyliśmy wtryski na takich samych końcówkach
Boscha tylko po regulacji w Nadarzynie ... automatycznie bez korekty softu
pojawiło sie +10KM. Więc decyzja należy do Ciebie.

: pn sty 19, 2009 10:20
autor: cowboy
_mumin_ pisze:Jeśli mogę się wypowiedzieć w kwestii wtrysków ...tylko i wyłącznie ustawiać u kogoś
z głową ... jedyny człowiek który przychodzi mi na myśl to gość w Nadarzynie.
Robiliśmy raz test w mojej Ibizie ... wtryski .216 wyregulowane w Piekarach Śląskich
gdzie niby powtarzam niby mają do tego sprzęt auto nie osiągało mocy stosownej do zamontowanych gratów ... następnie włożyliśmy wtryski na takich samych końcówkach
Boscha tylko po regulacji w Nadarzynie ... automatycznie bez korekty softu
pojawiło sie +10KM. Więc decyzja należy do Ciebie.
:bigok:

a nie mówiłem, to juz drugi przyapdek o którym słyszałem, ze po ustawieniu wtrysków u Bogdana jest moc :)

[ Dodano: Pon Sty 19, 2009 12:12 ]
ale jak widać niektórzy dalej piszą, że ustawianie obydwu cisnień to bzdura :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198671&start=90

po czym trafiam na taki temat

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=209987

i widać że rzeczywiście ustawianie obydwu ciśnien to bzdura :)

: sob mar 28, 2009 13:35
autor: tomek08
Witam, przejrzałem temat wtrysków imam pytanie, mam okazje wejść w posiadanie wtrysków z silnika 2,5 TDI 150 KM,czy te wtryski podejdą w ogóle do 1,9, a dokładnie jest to ASV. Jeśli się ktoś orientuje to prosił bym o podpowiedź, jakie ciśnienie może być w owych wtryskach (domyślam się, że to zależy od modelu silnika) i jakie tam są otworki. Wiem, że wtryski z carawelii 2,5 podchodź, tylko tam jest 5 cylindrów, a mnie interesuje V6 TDI. Z góry dzięki za jakieś sugestie. Pozdrawiam.

: sob mar 28, 2009 15:44
autor: cowboy
tomek08 pisze:tylko tam jest 5 cylindrów
z 2,5 TDI R5 podchodza wtryski - słynne 216 to własnie z silnika 151KM w serii AHY lub AXG
tomek08 pisze:mnie interesuje V6 TDI.
z V6 2,5 TDI wtryski nie podchodzą do 1,9 TDI

: sob mar 28, 2009 21:01
autor: tomek08
Dzięki bardzo, już wiem od czego szukać, o jakim kodzie.

: ndz mar 29, 2009 08:53
autor: cowboy
tomek08 pisze:Dzięki bardzo, już wiem od czego szukać, o jakim kodzie.
nie musisz szukac daleko, mam do sprzedaży wtryski z R5 2.5 TDI otworki 0,210mm - link w moim podpisie :)

216 również mozesz u mnie kupić :)

: ndz mar 29, 2009 12:47
autor: rob555
Ja wtryski biore albo od Cowboya albo Aligatora. Na pomorzu NIKT nie umie poprawnie tego ustawic a Ci partacze co twierdza inaczej to tylko na w miare swierzych korpusach cos potrafia zrobic z glowa.
A co do korekty w sofcie po kims to generalnie oprocz paru kolegow z branzy po ktorych podial bym sie poprawiania za sensowne pieniadze nie ruszam tematu. Wole na org od razu zrobic nowego moda pod dane graty niz grzebac w g.... i edytowac 2 x dluzej i poprawiac to co ktos spieprzyl albo po prostu zrobil na inna modle niz ja.
Wczoraj mialem ibize AFN na pompie 11 turbo hybrydzie karambolowej i sofcie znanej polskiej firmy. Podobno kilka dni walczyli. Efekt pod wgledem mocy nie jest zly (148KM) ale...(od razu mowie ze softa nie edytowalem tylko logi z VAGa zrobilem) :
- WYMAGANE turbo 1999bar. (turbo spokojnie 1.4 moze dmuchac)
- Mapa przeplywki seria tak samo zyczenie kierowcy, ruszona mapa momentu wysoko ale i tak jest cieta przez ww mapy. Nastawnik na mocno.
Czlowiek sie mnie pyta ile korekta....kurde tam caly soft by trzeba bylo od nowa postawic nie mowiac niz ze ktos limitery temp od IC ruszal bo instalacja zwalona i ECU widzi 136C w IC...masakra jakas. Turbo pewnie w mapach dzwigniete ale limiter trzyma. Podejrzewam ze mapa od N75 seria bo turbo pracuje jak sinusoida....ehh.

: ndz mar 29, 2009 13:41
autor: Dario84
No niestety tak to jest, a pozniej zdziwienie jak mowisz cene za "korekte" taka jak za nowy soft.

: ndz mar 29, 2009 17:00
autor: MAPI
korekte to ja robie ...dawki startowej :grin:
soft pisze od podstaw....szybciej to zrobić niż poprawiać po kimś i zachodzić w głowe co twórca miał na myśli