Rapix pisze:do golfa III nie włożysz turbo od golfa octavii ani Leona..
Ne wiem kolego o jaki turbo mowisz ale do AFN-na ASZ(AWX) podchodzi plug&play
grzegorzp pisze:niech se kupi opornik, i będzie zadowolony,
opornik w afn no to juz przesada
CZYLI OGOLNIE TERAZ TEN PROGRAM CO ON MA PRZY WYMIANIE TURBA I WTRYSKOW W ZASADZIE BEDZIE DO NICZEGO I BEDZIE TRZEBA PISAC NOWY TA?
NIE,program to podstawa,potem przy zmianie podzespolow(turbo ,wtryski)najlepiej poprawic softa zeby najlepiej zpozytkowac potencjal drzemiacy w podzespolach
[ Dodano: 05 Gru 2008 21:00 ]
Powiedzcie mi teraz gdzie w 3city sie kierować z tdikiem? zeby to zrobil dobrze i pewnie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
zeby tam kumpla pokierować
Tune-Up jak kolega pisal juz ,na grupie pomorze masz dokladny adres i telefony w temacie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=172270
[ Dodano: 05 Gru 2008 21:20 ]
niewiem mysle gdzies w granicach 170-180 tak zeby z pod swiatel krawaciki w bmkach nie wisiowali i koledzy w dresikach
To i 150 ci wystarczy bo momentem ich rozjedziesz
To w sumie obojętnie jaki motor wtryski trzeba zmieniać, turbo do zmiany, intercooler do zmiany, sprzęgło raczej też i z pompą również całkiem możliwe że będzie trzeba zmieniać więc w sumie bez różnicy czy 90 czy 110....
Jest roznica w silniku ,afn ma mocniesze korby i tloki
i 110 na starcie to nie 90 bylo nie bylo 20 kucy wiecej
Widze ze zachorowales na chorobe zwano potocznie "wiecej mocy",powiem ci tak przechodze to od jakiegos czasu i jest tak...Jak zaczniesz to sie okaze ze w silniku musisz wymienic 3/4 podzespolow ,bo z moca jaka chcesz osiagnoc to inaczej sie nie da,a i tak na koncu albo cos ci bedzie ciagle nawalac albo znajdzie sie jakis gosciu w bmw"m-power" ktory i tak cie objedzie ,wiec lepiej nie zawracac sobie glowy moca powyzej 160 ,a i tak osiagniecie takiej bedzie cie drogo kosztowalo (program+turbo+fimc+wtryski+kolektor ssacy+sprzeglo)ceny zobacz sobie sam,mozesz jeszcze poszukac pompy z tloczkiem 11mm ,i jak twoj silnik to wszystko wytrzyma to super pamietaj ze te silniki maja przebiegi kolo 300tys. wiec juz troche sa nadszczerbniete czasem ,ja mam 135 kucy i 300nm i tak w gdansku to za duzo bo nie ma gdzie jezdzic ,teraz planuje tylko wtryski zmienic i tyle wystarczy (narazie),troszke sie rozpisalem ale mam nadzieje ze troszke ci pomoglem,pozdrawiam
PS.w TUNE-UP sa wpozadku goscie i wszystko ci wyjasnia jak czlowiekowi no i oni sie tym zajmuja ja po rozmowie z
Rob555 troche odposcilem,gra nie warta swieczki poprostu
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)