Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
fabrycznie jest ona montowana w silnikach o oznaczeniu ALH z automatyczną skrzynią
po wymianie może być zasłona dymna z wydechu
może mi ktoś to wytłumaczyć dlaczego bedzie zasłona dymna jeśli przerzuce pompe z ALH(aut) do ALH?? inne sa wtryski??
Ostatnio zmieniony ndz gru 14, 2008 15:34 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Program jest bardziej obciety, jesli przerzucisz pompe 11 do alh to bedzie dymmmKrzylu pisze:może mi ktoś to wytłumaczyć dlaczego bedzie zasłona dymna jeśli przerzuce pompe z ALH(aut) do ALH?? inne sa wtryski??
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
turbo ARL (1,6 Bara ma dmuchac no problem)Panowie krótko i na temat do (zakładajac ze to zdrowe ALH)
180km z vp potrzebne jest:
i wypisywac
wtryski 216 lub 230 (230 mają potencjał na dalsze mody )
pompa 11 (moze być przerobiona na 11 z 10tki)
FMIC
sprzegło na pewno predzej czy później powie papa czyli zestaw jednomasowy
fajnie zeby miec wskaźnik doładowania i temp oleju
generalnie żeby przeskoczyc 170KM trezba juz troche zainwestować, praktycznie albo poprzestac na 160KM albo juz iśc raczej w moce ~200KM
[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 18:01 ]
o faktycznie, przydałoby sie założyć jeszcze kolektor ssący z wersji9 130/150 PD i wywalić katalizator - na pewno lepiej odetchnie silniczek po tych operacjach
[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 18:02 ]
no i polepszyć spowalniacze, czyli jakieś 312/25 na przodzie by się przydało
czyli główna przeszkodą w przeskoczeniu 160km jest pompa i turbo bo wtryski odrazu trzeba założyć większe dobrze kminie??
Ostatnio zmieniony pn gru 15, 2008 19:10 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
do 160-175 nie trzeba pompy11mm
dajesz
kolektor ssący od 130/150 jest bardzo pomocny, ale dodaj jeszcze cały układ powietrza od filtra powietrza do turbiny z 130/150, dzięki większym średnicą naprawdę daje rezultaty
ps, wtryski 216 spokojnie do 170-180 dadzą radę (to już max)
a pompa jak zdrowa to do 165-175 też da radę
tylko musi być poprawiona sprawność dolotu (patrz wyżej)
dajesz
kolektor ssący od 130/150 jest bardzo pomocny, ale dodaj jeszcze cały układ powietrza od filtra powietrza do turbiny z 130/150, dzięki większym średnicą naprawdę daje rezultaty
ps, wtryski 216 spokojnie do 170-180 dadzą radę (to już max)
a pompa jak zdrowa to do 165-175 też da radę
tylko musi być poprawiona sprawność dolotu (patrz wyżej)
Ostatnio zmieniony pn gru 15, 2008 19:27 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.
to już kosmetyka bardziej chodzi mi o mechaniczne aspekty,wiadomo trzeba to brać pod uwage ale
na 160km dużo nie trzeba i dużo osób na tym przestaje w związku z tym mało osób modzi powyżej tej mocy a mnie interesuje właśnie "co dalej" żeby było np. 180KM
[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 6:33 pm ]
w garaży leży 2m rury alu 53mm srednicy chyba starczy
na 160km dużo nie trzeba i dużo osób na tym przestaje w związku z tym mało osób modzi powyżej tej mocy a mnie interesuje właśnie "co dalej" żeby było np. 180KM
[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 6:33 pm ]
w garaży leży 2m rury alu 53mm srednicy chyba starczy
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Miałem w afn-ie 141@314 po sofcie(u Daniela) po 216-tkach wypluło 160@345 na seryjnej turbinie i kolektorze ssącym.Załozyłem kolektor od awx-a i od razu poczułem,ze autko o niebo lepiej wkrecało sie z dołu. Na drugi rzut poszła suszara.Zdecydowałem sie na sprawdzony patent.Hybryda awx arl.I zdziwko.golf zapierniczał jak pocisk mimo,że turbinka cały czas dmuchała 1.2,ale odczucie było takie jakby sadziła o wiele wiecej.Jak przerobiłem dolot do suszarki(wieksza potrzebuje wiecej) to kolega stwierdził,że jedzie lepiej niz arl po sofcie 185@380(jechał moim i tamtym).Ponoć różnica mas i przełożeń potrafi zrobić swoje.Osobiśćie podchodze do tego z dystansem choc autko zasuwa całkiem niezle.Ciekaw jestem co wypluje hamownia jak zarzucę icka(zapożyczony z Renault Premium) i pojadę to dograć.Tu moje pytanko.Na ile moge liczyć?
AFN 165,5@380,8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości