nikt nie mowil ze bedzietanio;p tuning to nie jest tania zabawa i trzeba sobie zdac sprawe Dobrze mysliszkupuj ARL`a i jego tuningujKarQ pisze:Po przeliczeniu kosztów modyfikacji z zakupem auta wyszła dość pokaźna sumka jak na golfa III. Pojeżdżę tak jak jest, sprzedam i dołożę do PDeka (IV, Passat B5FL) może trafi się IV z ARLem, a w tych przypadkach po programie najmarniej 170KM i 360Nm będzie i do jazdy na co dzień w zupełności wystarczy
Grzebanie - AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Jakbym miał w obecnej chwili wydać 20tysia na auto - zabawkę, to bardzo możliwę, że przeznaczyłbym 10tysia (bo auto już mam) na zrobienie +- 200Km i 2xtyle Nm, wyciągnął kompletnie wnętrze, wstawił klatkę i kubły. Ale autem jeżdżę dzień w dzień.
Leon FR bardzo mi się podoba, ale cena już mniej
Leon FR bardzo mi się podoba, ale cena już mniej
92' MK3 GT SPECIAL (ABS)
93' VA GT 16V (C20XE)
94' MK3 Variant (ABS)
96' KM3 GTI TDI 20 JAHRE (AFN+)
93' VA GT 16V (C20XE)
94' MK3 Variant (ABS)
96' KM3 GTI TDI 20 JAHRE (AFN+)
zmiana będzie własnie po wymianie wtrysków na 2162 pytanko...co się zmieni jak wymienię wtryski na 216?...czy będzie odczuwalna zmiana?...czy dopiero po zmianie turbo i założeniu fmci będzie coś czuć?
około 15-20KM i 25-30NM
allegromally pisze:3 gdzie kupie turbo awx lub chybryde awx/arl? jaki koszt:)?
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=672700
lub
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=5463665
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 19:29
- Lokalizacja: Gdańsk
na to pytanie powinienes sobie odpowiedziec sam.... czy warto, czy warto dla ciebie w sensie wydawanie kasy (tuning nie jest oplacalny - NIE WARTO!! ) , czy warto zeby auto mniej dymilo, czy warto zeby turbo bylo mocne i nie wykorzystywane...paweloli007 pisze:czy warto mi dopłacać i kupować hybryde ARL/AWX
ludzie!! szlak pt "wiecej mocy z tdi" jest przetarty!! czy to VP czy PD w roznych wariantach mocy !!! . Nie ma sensu zadawanie pytan i powtarzanie tego samego non stop !!, w kolko to samo!! i nie myślcie, ze kazdy przypadek jest odosobniony i kazdemu trzeba doradzac...z osobna.
WYSTARCZY POSZUKAĆ i samemu wyciągnąć wnioski
Ostatnio zmieniony pt lis 14, 2008 21:44 przez masakra, łącznie zmieniany 1 raz.
Czołem kolego, widze że jestes z Gdańska, ja także, jak byś miał ochotę na 216-ki wtryski, daj znak na priv, mam nowe nierozpakowane jeszcze od Grzegorza (Cowboya), sprzedaje auto w związku z tym nie będzie już modyfikacji, nie będą mi potrzebne..paweloli007 pisze:podczepiam sie pod temat ale z konkretnym pytaniem. Celuje w moc 160-170 km. Planuje 216, większy cooler i turbo tylko teraz moje pytanie czy warto mi dopłacać i kupować hybryde ARL/AWX czy na tą moc nie poczuje różnicy jeżeli wstawię turbo od AWX, tańsze i bardziej dostępne...
Nawiasem jeśli już chcesz zmieniać turbo i wyjmować oryginalną całkeim przyzwoitą suszarkę, to idź w hybrydę, turbawka od AWXa to chyba nie jest rewelacyjne rozwiązanie.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 17:30 przez kkk13, łącznie zmieniany 1 raz.
- karol_zary
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:56
- Lokalizacja: Żary
- Kontakt:
witam . mam do was następujące pytanka. Mianowicie zamierzam kupić Golfa III TDI z silnikiem AFN . Mam właśnie takiego na oku. Mianowicie jest to wersja GT z 96 roku z klimą w świetnym kolorze , którym ja nazywam perłowym nie srebrnym lekko wpadającym w niebieski.Ale do rzeczy . Jest właśnie taki Golfik do sprzedania . Jest on lekko zmodyfikowany: posiada większe turbo-robiła to firma digi-tec z Recklinghausen, niestety nie mogę powiedzieć jakie bo nie chce kłamać , ma wirusa od firmy ABT. Poza tym bardzo delikatnie upiększony. Wtryski wg właściciela są oryginalne.Tak samo intercooler. Twierdzi on ,że auto ma ok. 160 KM, choć nie ma żadnych wykresów z hamowni. Autko ma przejechane - buda ok.280 tyś , a silnik ok.220.Książka serwisowa do ok.240 tyś km . 20 tyś km temu nowe paki , rozrząd , itd. Poza tym ma hamulce od G60-2 miesięczne oraz dystanse z tyłu itd. Gość twierdzi ,że autko świetnie jeździ-mówi ,że każdy zwykły AFN + wirus się chowa i tak samo dla porównania np. Vectra 2.0 16V. Zaznaczam , że podaje V max na poziomie 230 km/h! ! !Na pytanie czy dymi odpowiada ,że jak każdy diesel przy pedale w lampie tak lub np.170 autostrada + lampa , to wtedy tak.Papierów na to że był tuningowany w digi-tec nie ma , a to dlatego ,że było to auto pracownika , który je sobie tam zrobił , ale jest jedna pieczątka z digi-teca w książce. Jeśli mogę to doradźcie mi czy koleś jest wiarygodny , czy te autko będzie jeszcze jeździć przy tym przebiegu i tymi modami. I ile takie autko jest teraz warte?? Dodam ,że cena oscyluje ok. 2500 Euro
Z tego co zrozumiałem,to ten afn ma tylko większa turbinke i softa.Moim skromnym zdaniem na seryjnych wtryskach i smic-u 160 koni jest mało realne.W tdi moc to głównie paliwo.Z tego silnika na tych pompkach 145 kucy to max,bez względu na wielkość tubinyPiszę,bo też mam afn-a 160-cio konnego,i u mnie żeby uzyskać taki wynik trzeba było zainwestować miedzy innymi w większe wtryski.Powiem Ci tak.Jeżeli masz możliwość,to przed zakupem podłącz go po vag coma.Wtedy gość ci powie co tak na prawdę było tam dłubnięte.Ja osobiśćie w to nie wierzę
AFN 165,5@380,8
zdrowe AFNy pare lat temu tez potrafiły po wirusie mieć pod 150KMSzumal pisze:ASV + turbo awx + fmic + pompa 11.
Wtryski nie ruszane.
mało kto wstawia pompe 11 a zostawia seryjne wtryski
wygląda to jak w AHH albo ALH w automacie, wydajna pompa wtryskowa i wtryski z małymi dziurami, przez które i tak nie da się wtłoczyć wystarczająco dużo paliwa w krótkim czasioe żeby osiągnąc wiekszą moc i nie mieć batorego
podjedź w takim razie na hamownie, jeśli bedzie miał 160KM to pokryjesz koszty (100 PLN) i bedziesz wiedział co kupujesz, jeśli bedzie miał np 145KM to właściciel bedzie miał ładny wykreskarol_zary pisze:Twierdzi on ,że auto ma ok. 160 KM, choć nie ma żadnych wykresów z hamowni.
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
u mnie bylo po wirusie na serii wtryskach 150km, jedyne co to turbo zmienione na AWX, ale to nie zmienia za wiele, bo chodzi tu o podlanie gnojowkicowboy pisze:zdrowe AFNy pare lat temu tez potrafiły po wirusie mieć pod 150KM
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Czyli praktycznie grzebnał wszysyko za wyjątkiem wtrysków.Dalece odbiega to od bezpiecznej mocy jaką można uzyskać z serii w afn-ie.
Ja mówiłem o mocy uzyskanej z kompletnej serii.Co do tego wykresu.Dla mnie na ori wtryskach nie realne.Pompa może byc nawet 12-tka.Nic to nie da,bo wtryski nie są w stanie wlać. tego,co poda pompa
Slyszałem to i owo o mykach jakie stosuja na hamowniach,żeby tylko wykres był jak najlepszy.Wiele programów robionych jest tylko pod cyferki.Dmuchaja i leją na maksa,żeby tylko gość po shamowaniu miał banana na twarzy.Moim zdaniem,nie ma to nic wspólnego z bezpiecznym czip tuningiem.Takie jest moje zdanie.
Ja mówiłem o mocy uzyskanej z kompletnej serii.Co do tego wykresu.Dla mnie na ori wtryskach nie realne.Pompa może byc nawet 12-tka.Nic to nie da,bo wtryski nie są w stanie wlać. tego,co poda pompa
Slyszałem to i owo o mykach jakie stosuja na hamowniach,żeby tylko wykres był jak najlepszy.Wiele programów robionych jest tylko pod cyferki.Dmuchaja i leją na maksa,żeby tylko gość po shamowaniu miał banana na twarzy.Moim zdaniem,nie ma to nic wspólnego z bezpiecznym czip tuningiem.Takie jest moje zdanie.
AFN 165,5@380,8
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Troche sie mylisz kolego bo pompa ma bardzo duzo do rzeczy jesli chodzi o moc, u mnie na ori wtryskach bylo pod 150KM.sagon pisze:Pompa może byc nawet 12-tka.Nic to nie da,bo wtryski nie są w stanie wlać. tego,co poda pompa
Ale fakt faktem, AFNy wychodza po wirusie ok 140KM.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości