: czw sie 07, 2008 00:04
Tez jestem ciekaw logow kanalu 11 ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
jaro4444 pisze:Panowie radzę zwrócić uwagę na pompę - ja miałem problemy ze swoją 11 (oryginalną 038 130 107 J). Powyżej 3800 nie było przyrostów mocy i dziwny hałas dochodził z pompy (nie doregulowywała jak trzeba kąta wtrysku).
Zrzucenie pompy, wizyta u speca, wymiana pompki podającej, sprawdzenie ciśnienia wewnętrznego, sprawdzenie reszty, poszerzenie zakresu regulacji kąta wtrysku o 4-5 stopni i co się okazuje. Zakładam pompe a z tylu w chu.... dymu bo wydajność o niebo lepsza, doregulowuje idelnie kąt wtrysku zgodnie z założonym i zdjęcie dawki powoduje liniowe narastanie mocy aż do 4500 obr.
Warto więc zwrócić uwage na pompę...
we wtorek powinna byc juz u mnie oryginalna pompa 11mm. ta obecna to to juz calkiem sie posypala ciezko odpala na zimnym i nie czuc juz tych 164PS. pewnie po swietach wybiore sie do uysego na strojenieKaktus_dj pisze:i jak tam historia z mocą i pompą się skończyła?
u siebie planuje taki sam zestaw jaki posiadasz tyle że na ori pompie i nie nie wiem jaka moc wyskoczy z mojego AHF, skoro chip i 0,216 dały 150KM a tu zmiana FMIC/hybryda pompa ...i nie wiele więcej
jaro4444 napisal: ALH, AHF, ASV to fizycznie te same silniki. Mają tą samą turbinę GT1749V, te same tłoki, układ korbowo-tłokowy, głowicę, pompę wtryskową (VW 038 130 107 D).Krzylu pisze:czym sie różni AHF od ASV?? czy to bliźniacze silniki
Ustawia ustawia tylko nie kazdy to potrafi.wesol pisze:300 to druga faza wtryskowa jest i wszedzie jest taka sama- znaczy sie nie ustawia sie jej.