Wykres 188PS z AHF <<MR Motors>>

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw sie 07, 2008 00:04

Tez jestem ciekaw logow kanalu 11 :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » czw sie 07, 2008 00:50

pompa pompa i jeszcze raz pompa :) skad ja to znam jakbym swoje auto widzial 2 lata temu :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » pt sie 15, 2008 11:35

Panowie radzę zwrócić uwagę na pompę - ja miałem problemy ze swoją 11 (oryginalną 038 130 107 J). Powyżej 3800 nie było przyrostów mocy i dziwny hałas dochodził z pompy (nie doregulowywała jak trzeba kąta wtrysku).
Zrzucenie pompy, wizyta u speca, wymiana pompki podającej, sprawdzenie ciśnienia wewnętrznego, sprawdzenie reszty, poszerzenie zakresu regulacji kąta wtrysku o 4-5 stopni i co się okazuje. Zakładam pompe a z tylu w chu.... dymu bo wydajność o niebo lepsza, doregulowuje idelnie kąt wtrysku zgodnie z założonym i zdjęcie dawki powoduje liniowe narastanie mocy aż do 4500 obr.
Warto więc zwrócić uwage na pompę...


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
sebtdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sebtdi » pt sie 15, 2008 21:30

jaro4444 pisze:Panowie radzę zwrócić uwagę na pompę - ja miałem problemy ze swoją 11 (oryginalną 038 130 107 J). Powyżej 3800 nie było przyrostów mocy i dziwny hałas dochodził z pompy (nie doregulowywała jak trzeba kąta wtrysku).
Zrzucenie pompy, wizyta u speca, wymiana pompki podającej, sprawdzenie ciśnienia wewnętrznego, sprawdzenie reszty, poszerzenie zakresu regulacji kąta wtrysku o 4-5 stopni i co się okazuje. Zakładam pompe a z tylu w chu.... dymu bo wydajność o niebo lepsza, doregulowuje idelnie kąt wtrysku zgodnie z założonym i zdjęcie dawki powoduje liniowe narastanie mocy aż do 4500 obr.
Warto więc zwrócić uwage na pompę...

jaro4444 gdzie w wawie jest jakis dobr spec od pomp ???



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » pt sie 15, 2008 22:56

W Warszawie są dobrzy ale ja wysyłałem tam, gdzie AW69 podał mi namiar.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
Kaktus_dj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kaktus_dj » wt gru 02, 2008 22:41

i jak tam historia z mocą i pompą się skończyła?
u siebie planuje taki sam zestaw jaki posiadasz tyle że na ori pompie i nie nie wiem jaka moc wyskoczy z mojego AHF, skoro chip i 0,216 dały 150KM a tu zmiana FMIC/hybryda pompa ...i nie wiele więcej



Awatar użytkownika
sebtdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sebtdi » pt gru 19, 2008 08:53

Kaktus_dj pisze:i jak tam historia z mocą i pompą się skończyła?
u siebie planuje taki sam zestaw jaki posiadasz tyle że na ori pompie i nie nie wiem jaka moc wyskoczy z mojego AHF, skoro chip i 0,216 dały 150KM a tu zmiana FMIC/hybryda pompa ...i nie wiele więcej
we wtorek powinna byc juz u mnie oryginalna pompa 11mm. ta obecna to to juz calkiem sie posypala ciezko odpala na zimnym i nie czuc juz tych 164PS. pewnie po swietach wybiore sie do uysego na strojenie :D



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt gru 19, 2008 16:26

czym sie różni AHF od ASV?? czy to bliźniacze silniki



Awatar użytkownika
sebtdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sebtdi » pt gru 19, 2008 17:57

Krzylu pisze:czym sie różni AHF od ASV?? czy to bliźniacze silniki
jaro4444 napisal: ALH, AHF, ASV to fizycznie te same silniki. Mają tą samą turbinę GT1749V, te same tłoki, układ korbowo-tłokowy, głowicę, pompę wtryskową (VW 038 130 107 D).

Jedyne róznice to wtryski i sprzęgła. ALH ma wtryski o otworkach 0,184 mm i ciśnieniach otwarcia 220/300 barów.
AHF ma końcówki 0.205 mm i ciśnienia otwarcia 190/220 barów, ASV 0,205 mm i ciśnienia otwarcia 220/300 barów.
Przy silnikach ALH były mocowane seryjnie kijowe sprzęgła i przenoszą max do 290-300 Nm. Przy AHF i ASV lepsze i przenoszą do ok. 330 Nm. Po wymianie sprzęgła na np komplet Sachsa giną różnice pomiędzy tymi motorami.
Skrzynia biegów przy silniku ALH miała oznaczenie EGR i miała minimalnie dłuższe przelożenia jak EGS montowane przy ASV.
Podsumowując - najlepszy motor pod mody to ASV (moc do ok 140-145 KM, moment do ok 320-330 Nm). Ale jak wymienisz w AHF wtryski, albo dasz je do przestawienia u Bogdana Podkowińskiego w Nadarzynie na ciśnienie 220/300 bar (koszt 200-250 zł) i wyregulujesz początek wtrysku na wyższym ciśnieniu, masz to samo.
W ALH trzeba dać większe końcówki wtrysków lub całe wtryski i najlepiej mocniejsze sprzęgło i też masz to samo.
Ostatnio zmieniony pt gru 19, 2008 18:16 przez sebtdi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt gru 19, 2008 22:54

sebtdi, :pub: dzięki za wyczerpujące info



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » sob gru 20, 2008 00:29

Mała errata - AHF ma ciśnienia otwarcia 190/300 ;)


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob gru 20, 2008 09:46

Tak poprawnie to cisnienei otwarcia pierwszego to na nowych wtryskach od 190 do 200 a na uzywkach od 170 sie ustawia. 300 to druga faza wtryskowa jest i wszedzie jest taka sama- znaczy sie nie ustawia sie jej.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob gru 20, 2008 19:07

wesol pisze:300 to druga faza wtryskowa jest i wszedzie jest taka sama- znaczy sie nie ustawia sie jej.
Ustawia ustawia tylko nie kazdy to potrafi.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebtdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sebtdi » sob sty 10, 2009 23:34




ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości