Strona 3 z 7

: pt maja 09, 2008 08:49
autor: cowboy
trium pisze:Jest co mialo byc i max paliwa i wyszlo
no to teraz juz jest ostro, lepiej jak ARL po wirusie :bigok:
jaro4444 pisze:moja pompa właśnie dziś doszła do niego na przegląd
oj, są zawaleni robotą na maxa, mam nadzieje że byłes umówiony bo nie wyrabiają

: pt maja 09, 2008 09:07
autor: souler
cowboy, lepiej daj jakies namiary na tego pompiarza :bigok:

: pt maja 09, 2008 09:16
autor: cowboy
souler pisze:lepiej daj jakies namiary na tego pompiarza :bigok:
podawał juz jaro4444, na tym forum, w tym dziale :)

nie spamuj :grin:

: pt maja 09, 2008 10:31
autor: Bolekrsko
na trojeczce da sie jeszcze rozpedzac? przy tym momencie to ruszasz odrazu z trojki bo szkoda oponek:D mierzyles czas? pewnie na trakcji tracisz 3 sekundy :D. trium :D pieknyyy ten wykresik :bigok:

: pt maja 09, 2008 10:39
autor: cowboy
Bolekrsko pisze:na trojeczce da sie jeszcze rozpedzac? przy tym momencie to ruszasz odrazu z trojki bo szkoda oponek:D mierzyles czas? pewnie na trakcji tracisz 3 sekundy :D . trium :D pieknyyy ten wykresik :bigok:
ludzie, to że ktoś ma np 200KM i 400NM nie oznacza że sie nie da jeździć, bo do 3 biegu włacznie brak trakcji :) da się również jeździć zimą...

pedał gazu nie ma położenie 0 i 1, oraz podane wartości są maksymalnymi

auta o tej mocy zwykle mają duże koło 16, 17 albo nawet 18 cali oraz dobrą oponę o szerokość 205-225mm i jakoś się jeździ

: pt maja 09, 2008 11:59
autor: mirass
u triuma występuje też lekkie pływanie kąta powyżej 3800 obr/min i wynika to zapewne z tego samego powodu co u ciebie jaro444.Autko lata okrutnie i to najważniejsze

co do trakcji - obecnie na zmienionym silniku mam 228KM i 404Nm płasko i powiem że nie ma wielkich problemów z trakcją na 15" felach - siła to opona u mnie slick MAX SPORT :satan:

: pt maja 09, 2008 14:47
autor: trium
Mam 15'nastki i trakcja do ogarniecia , ostatnio w niedziele w skrabimierzu uczylem sie startowac przez 3h i juz nawet mi wychodzi start..czasami :grin:
pompe trzeba by bylo serwisowac ale narazie brak dolarow i jezdzimy jak jest
Mysle ze po Kamieniu Śląskim tez pojade na zdjecie troszku mocy , a narazie trzeba zobaczyc czy uda sie zlamac 15s ^^

: pt maja 09, 2008 14:52
autor: cowboy
trium pisze:trzeba zobaczyc czy uda sie zlamac 15s
z ciekawości ile waży Twoje mk4 ?

: pt maja 09, 2008 14:59
autor: trium
Pelna rezerwa i bez zapasowki 1210 , w dowodzie jest 1260 wiec jak by uzupelnic plyny i zapas wsadzic to by bylo

: pt maja 09, 2008 15:01
autor: cowboy
trium pisze:Pelna rezerwa i bez zapasowki 1210 , w dowodzie jest 1260 wiec jak by uzupelnic plyny i zapas wsadzic to by bylo
o kurdę !

to tak jak mój mk3 :goof:

czyli te mk4 faktycznie nie są takie ciężkie... :)

masz wersje 2 drzwiową rozumiem ?

: pt maja 09, 2008 15:03
autor: trium
Malo szpachli stad waga lekka z mojej strony ^^
wersja 2drzwi :)

: sob maja 10, 2008 08:40
autor: jaro4444
mirass pisze: U triuma występuje też lekkie pływanie kąta powyżej 3800 obr/min i wynika to zapewne z tego samego powodu co u ciebie jaro444.
Mirass więc będę królikiem doświadczalnym jak się to zmieni po przeglądzie pompy ;)
Dodatkowo zleciłem dwa małe "myki" w pompie - poszerzerzenie zakresu regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku (tak o 4-5*) i zwiększenie ciśnienia wewnętrznego w pompie by dobrze dosterowywało kąt wtrysku. Za tydzień zobaczymy co dałe te wszystkie zabiegi :chytry:

Cowboy nie u "naszego" speca to robiłem (zresztą bardzo dobrego) tylko tam gdzie wielu tunerów z Polski Południowej podsyła pompy do roboty - właśnie dlatego, że nasz jest zawalony robotą.

Co do trakcji - calą zimę przejeździłem na takich prametrach - 187 KM/391 Nm. Opony mam 205/55/16 i powiem, że jak głupa kleisz, szczególnie na mokrym to z samego gazu zerwiesz przyczepnosć nawet na 3,4 biegu. Ale jak potrafisz płynnie rozpędzać wóz to zapina jak wściekły, szczególnie 5 i 6 na obrotach tak od 2500 w górę.

Nie wiem jak Golf IV ale Leon ze skrzynią 6, kołami 16, heblami 312 i 256, 5 drzwi oczywiście i z klimą waży 1320 kg (pół baku paliwa, zapas duży (16") jest, jakaś skrzynka z narzędziami, pełno innych płynów)

: sob maja 10, 2008 10:51
autor: Andrej_2_0
cowboy pisze:
trium pisze:Pelna rezerwa i bez zapasowki 1210 , w dowodzie jest 1260 wiec jak by uzupelnic plyny i zapas wsadzic to by bylo
o kurdę !

to tak jak mój mk3 :goof:

czyli te mk4 faktycznie nie są takie ciężkie... :)

masz wersje 2 drzwiową rozumiem ?
Ja ważyłem swojego MK3 i ważył 1143kg z pełną rezerwą,klima,elektryczne szyby,3-dzwiowy, laki 16" no i oczywiście bez kierowcy :jezor:

: sob maja 10, 2008 11:01
autor: cowboy
Andrej_2_0 pisze:Ja ważyłem swojego MK3 i ważył 1143kg z pełną rezerwą,klima,elektryczne szyby,3-dzwiowy, laki 16" no i oczywiście bez kierowcy :jezor:
pomyliło mi się

mój mk3 waży 1120kg odliczając mase paliwa

poprzestawiały mi się cyferki 1120 z 1210 :)

100kg to jakieś pewnie 15-20KM trzeba dołożyć żeby mkIV jechało jak mkIII :)