Strona 3 z 10

: wt lut 12, 2008 08:32
autor: mirass
cowboy pisze:
Panowie gadajcie co chcecie, a ja pokaze wykres jak zaloze 216...
jak pokazesz wykres na 216 to bedzie o czym gadać, na razie nie ma o czym :)

a nawet jak moc wzrośnie o 10-15KM w wartości maksymalnej to nie ma porównania do ori AFN bo moment się podniesie, dzięki czemu moc będzie bardziej płasko od 3500rpm i auto zyska niesamowicie na dynamice
no i wklej wtedy logi

: czw cze 26, 2008 19:43
autor: gesiu 25
Dario84, Witam!tak widzę po postach,że masz warsztacik i mam pytanko...niedawno kupiłem mk3 z afn i szukam kogoś kto zrobiłby temu silniczkowi diagnostykę,bo chciałbym wiedzieć w jakiej jest kondycji.czy robisz takie coś i jak tak to ile by to kosztowało?jestem z cisku koło bierawy.

chip

: pn lip 28, 2008 22:40
autor: pasacik110
Ja również polecam Rob555 . Prawdziwy fachowiec i jak ostatnio z nim rozmawiałem to dowiedziałem sięże siedi już w tym co robi około 10-15 lat jużdokładnie nie pamiętam . Ale naprawde polecam.

: pt maja 07, 2010 01:48
autor: stach47
PYTANIE DO MĄDREJ GŁOWY:
1.9 TDI AHU WSADZIŁEM NOWE TURBO ASZ KONCÓWKI 230, KLEKTOR SSĄCY Z PASSATA 130 I DUUUUŻY COOLER NIBY DO 300kM,EGR zaślepiony , ECU Z A4 AFN i chwilowo wsadzony niemiecki chip box ....
Pytanie brzmi;
1 czy zrobinie softu na 150-160 koni bedzie w miare żywotne dla silnika ( silnik 230tyś jak dzwon)
2 mniej wiecej ile może mieć km obecnie ?? 130?? wiecej?? mniej??( od 1500obr. naprawdę zadziwia przyśpieszeniem)
3 czy bez robienia softu (chwilowo inne wydatki) nic silnikowi niebedzie??

: pt maja 07, 2010 10:20
autor: cowboy
stach47 pisze:1 czy zrobinie softu na 150-160 koni bedzie w miare żywotne dla silnika ( silnik 230tyś jak dzwon)
moze się okazać że pompa wtryskowa nie pozwoli na wiecej niz 145KM

: pt maja 07, 2010 13:07
autor: rob555
stach47 pisze:PYTANIE DO MĄDREJ GŁOWY:
1.9 TDI AHU WSADZIŁEM NOWE TURBO ASZ KONCÓWKI 230, KLEKTOR SSĄCY Z PASSATA 130 I DUUUUŻY COOLER NIBY DO 300kM,EGR zaślepiony , ECU Z A4 AFN i chwilowo wsadzony niemiecki chip box ....
Wywal tego BOXa...
Reszta moze smigac na seryjnym sofcie AFN czasem moze notlaufa zlapac ale to przez brak zestrojenia niz problem z za duzym doladowaniem (ta turbina wytrzyma wiecej)
A co do mozliwosci mocowych to naprawde zalezy to od konretnego egz
Tak jak Jaro444 napisal...lepiej sie milo zdziwic niz niemilo rozczarowac

: pt maja 07, 2010 13:48
autor: stach47
czyli wniosek tak że wywalam chip boxa i zakłdam pompę 11nastkę i dopiero soft???

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: śr sty 19, 2011 22:24
autor: pinio18
230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech przelot-65mm,suszara GT17 ile z tego wyszło???

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: czw sty 20, 2011 01:37
autor: BENITO
pinio18, nikt ci nie wywróży z fusów, wynik zależy od danego egzemplarza.

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: czw sty 20, 2011 07:36
autor: stach47
jeszcze latam na ori sofcie z afn poki co 200KM arl się przyznał ze niemoże wyprzedzić i kila nowych mocnych aut się zdziwiło min. touran 170KM z DSG. nowe A8 4.2...troche juz zostało z tyłu :satan: Ale przez rok znalazł się tylko jeden kierowca tuarega który schował dumę do kieszeni i na drugich światłach spytał z uśmiechem 'co ja mam pod maską' :bajer:

na tym co jest obecnie powinno się zakręcić w granicach 200koni i 400Nm będzie czas to zrobie soft ale przed chce doloty do fmica zrobić z nierdzewki ktora juz czeka wymienić szklanki i może wymienić koncówki wtryskiwaczy na większę bo pompa 11nastka z 100tyś kM ma wieksze ambicje :hehe:

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: czw sty 20, 2011 18:01
autor: kosmos5
a ja mam pytanie odnośnie wałka w turbinie GT1749va co znaczy "przewężany"? macie jakieś zdjęcie przewężanego i nie przewężanego? ja rozebrąłem swoją i na całej długości jest jedna grubośc taka jak na gwint pod zimną strone az po ciepłą, tylko w miejscach ślizgowych większa średnica zeby byla wieksza pow. łożyska. moja jest made in italy. były monenty ze zacięte kieri mialem i po 2 bary :kac: łądowałą i żyje dalej :chytry:

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: czw sty 20, 2011 19:56
autor: pinio18
BENITO pisze:pinio18, nikt ci nie wywróży z fusów, wynik zależy od danego egzemplarza.
nikt mi wróżyć nie musi, pytałem bo myslałem ze juz po sofcie i hamowni, zaniedługo ja będę latał na takim zestawie:)
stach 47 twoje wtryski będą na sprzedasz???

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: czw sty 20, 2011 22:10
autor: jaaano
stach47 czyli wszystkie te twoje kille to wynik zamontowania gratów które wymieniasz w podpisie bez strojenia? na ori sofcie AFN?

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: sob sty 22, 2011 03:04
autor: stach47
jaaano pisze:stach47 czyli wszystkie te twoje kille to wynik zamontowania gratów które wymieniasz w podpisie bez strojenia? na ori sofcie AFN?
tak właśnie wszystko zamontowane i ustawione jak ksiażka pisze ale na ori sofcie

pinio18, wtryski zostają do następnego hardProjektu tdi z pompką na linke bez elektroniki bez ograniczeń :satan:

P.S jest możliwośc obejścia oszukania czujnika doładowania w Ecu?? tak żeby dmuchnąć do 3-3,5Bara obecnie dmucha 2,2 -2,5 ale lubi rozłączyć...