2437010060 - 220 bar - VW Transporter AHY - 151KMmilord kg pisze:podaj mi symbol wtryskow 216
lub
2437010126 - 220 bar - VW Transporter AXG - 151 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Przy chłodnicach oleju od mocnych PD nie ma termostatu. Sprawuje się dobrze, szczególnie, że w serii ALH miałem poźniejszą wersje chłodnicy oleju czyli małą i cienką jak naleśnik. Objętościowo ta od ARL jest ponad 2x większa. Chłodnica oleju szczególnie potrzebna jest jak lecisz w trasie non stop z dużą prędkością. Wówczas można bardzo szybko ugotować olej na seryjnej chłodniczce. Ja jeżdząc tak w przedziale 150-170 km/h na 6 (ok 2800-3000 obr) nie stwierdziłem niedomagań chłodnicy oleju. Teraz to już nie mam Leona więc niech się martwi kolejny usherk-meal pisze:jaro, jak Ci sie sprawuje chlodnica oleju? jest wystarczajaco wydajna, czy lepiej inwestowac w cos innego, nieseryjnego?
masz tam termostat?
K-metal czasem zaskakujesz mnie swoją niewiedzą.k-meal pisze:a duzo wiecej czasu potrzeba, by olej osiagnal temperature robocza? tego sie obawiam wlasnie, jesli nie bedzie termostatu...
Aile będzie kosztował Cię SWAP + FMIC + większe turbo + mod? Profi zrobione wszystko to min 10-12 kzł.KonradzikIV pisze:jaro4444, przegladnalem caly ten temat i tak sie zastanawiam, mam mk4 ALH robiłem juz program i wtryski u Daniela, ale tak sie zastanawiam czy warto dalej sie bawic czy nie lepiej zebrac kase na jakiegos ASZ ?? i zrobić swapa ?? nie wiem ile wydales na te wszystkie graty ale czy nie byloby taniej ??
Kolego nie może być ok jak program napisany został na pałę i bez hamowni. Wybacz ale jeśli robił to Daniel to nie popisał się...KonradzikIV pisze:generalnie teraz mam program i 216 i jak dla mnie narazie jest ok,
ale caly czas sie ucze.jaro4444 pisze:K-metal czasem zaskakujesz mnie swoją niewiedzą.k-meal pisze:a duzo wiecej czasu potrzeba, by olej osiagnal temperature robocza? tego sie obawiam wlasnie, jesli nie bedzie termostatu...
"Chłodnica" od ARL to nic innego jak wymienik olej/woda. Kiedy któryś z czynników nagrzewa się prędzej to podgrzewa drugi. Poźniej płyn chłodzący pracuje w zakresie ca. 90-100C, a olej jest przeważnie gorętszy kiedy butujesz. Wówczas olej jest schładzany przez płyn, który ma np. "tylko" 90C.
narazie tak bedzie, czeka na wtryski. do zobaczenia na drodzek-meal pisze:a ta ibiza dymi masakrycznie.
A jeszcze taniej sprzedać tego i kupić PDjaro4444 pisze:Aile będzie kosztował Cię SWAP + FMIC + większe turbo + mod? Profi zrobione wszystko to min 10-12 kzł.KonradzikIV pisze:jaro4444, przegladnalem caly ten temat i tak sie zastanawiam, mam mk4 ALH robiłem juz program i wtryski u Daniela, ale tak sie zastanawiam czy warto dalej sie bawic czy nie lepiej zebrac kase na jakiegos ASZ ?? i zrobić swapa ?? nie wiem ile wydales na te wszystkie graty ale czy nie byloby taniej ??
Taniej wyjdzie podciągnąć VP na ok 180 KM.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości