SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 01, 2008 09:28

milord kg pisze:podaj mi symbol wtryskow 216
2437010060 - 220 bar - VW Transporter AHY - 151KM

lub

2437010126 - 220 bar - VW Transporter AXG - 151 KM



k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » wt paź 14, 2008 20:07

jaro, jak Ci sie sprawuje chlodnica oleju? jest wystarczajaco wydajna, czy lepiej inwestowac w cos innego, nieseryjnego?
masz tam termostat?
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 20:08 przez k-meal, łącznie zmieniany 1 raz.


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » wt paź 14, 2008 22:25

k-meal pisze:jaro, jak Ci sie sprawuje chlodnica oleju? jest wystarczajaco wydajna, czy lepiej inwestowac w cos innego, nieseryjnego?
masz tam termostat?
Przy chłodnicach oleju od mocnych PD nie ma termostatu. Sprawuje się dobrze, szczególnie, że w serii ALH miałem poźniejszą wersje chłodnicy oleju czyli małą i cienką jak naleśnik. Objętościowo ta od ARL jest ponad 2x większa. Chłodnica oleju szczególnie potrzebna jest jak lecisz w trasie non stop z dużą prędkością. Wówczas można bardzo szybko ugotować olej na seryjnej chłodniczce. Ja jeżdząc tak w przedziale 150-170 km/h na 6 (ok 2800-3000 obr) nie stwierdziłem niedomagań chłodnicy oleju. Teraz to już nie mam Leona więc niech się martwi kolejny usher ;)
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 22:30 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » śr paź 15, 2008 21:16

a duzo wiecej czasu potrzeba, by olej osiagnal temperature robocza? tego sie obawiam wlasnie, jesli nie bedzie termostatu...


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw paź 16, 2008 20:35

k-meal pisze:a duzo wiecej czasu potrzeba, by olej osiagnal temperature robocza? tego sie obawiam wlasnie, jesli nie bedzie termostatu...
K-metal czasem zaskakujesz mnie swoją niewiedzą.

"Chłodnica" od ARL to nic innego jak wymienik olej/woda. Kiedy któryś z czynników nagrzewa się prędzej to podgrzewa drugi. Poźniej płyn chłodzący pracuje w zakresie ca. 90-100C, a olej jest przeważnie gorętszy kiedy butujesz. Wówczas olej jest schładzany przez płyn, który ma np. "tylko" 90C.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » czw paź 16, 2008 21:37

jaro4444, przegladnalem caly ten temat i tak sie zastanawiam, mam mk4 ALH robiłem juz program i wtryski u Daniela, ale tak sie zastanawiam czy warto dalej sie bawic czy nie lepiej zebrac kase na jakiegos ASZ ?? i zrobić swapa ?? nie wiem ile wydales na te wszystkie graty ale czy nie byloby taniej ??

k-meal, widziałem Cię ostatnio na opolskiej... myslalem ze sie przyłączysz (testowaliśmy czarna ibizke świezo odebraną od Daniela)


Obrazek

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw paź 16, 2008 22:03

KonradzikIV pisze:jaro4444, przegladnalem caly ten temat i tak sie zastanawiam, mam mk4 ALH robiłem juz program i wtryski u Daniela, ale tak sie zastanawiam czy warto dalej sie bawic czy nie lepiej zebrac kase na jakiegos ASZ ?? i zrobić swapa ?? nie wiem ile wydales na te wszystkie graty ale czy nie byloby taniej ??
Aile będzie kosztował Cię SWAP + FMIC + większe turbo + mod? Profi zrobione wszystko to min 10-12 kzł.

Taniej wyjdzie podciągnąć VP na ok 180 KM.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » czw paź 16, 2008 22:07

jaro4444, nie wiem ile trzeba zaplacic za takiego asz'ta ?? z osprzetem ?? wiesz tak pytam bo nie wiem czy robic cos dalej czy narazie przystopowac :/

generalnie teraz mam program i 216 i jak dla mnie narazie jest ok, ale pewnie pojezdze chwile i trzeba bedzie cos myslec. jutro jade na chamownie zobaczyc ile wyszlo po tej zmianie
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 22:08 przez KonradzikIV, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw paź 16, 2008 22:36

KonradzikIV pisze:generalnie teraz mam program i 216 i jak dla mnie narazie jest ok,
Kolego nie może być ok jak program napisany został na pałę i bez hamowni. Wybacz ale jeśli robił to Daniel to nie popisał się...


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » czw paź 16, 2008 22:53

jaro4444, moze masz racje, jutro jade na hamownie to zobaczymy co tam wypluje


Obrazek

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » czw paź 16, 2008 22:53

jaro4444, moze masz racje, jutro jade na hamownie to zobaczymy co tam wypluje


Obrazek

k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » czw paź 16, 2008 23:43

jaro4444 pisze:
k-meal pisze:a duzo wiecej czasu potrzeba, by olej osiagnal temperature robocza? tego sie obawiam wlasnie, jesli nie bedzie termostatu...
K-metal czasem zaskakujesz mnie swoją niewiedzą.

"Chłodnica" od ARL to nic innego jak wymienik olej/woda. Kiedy któryś z czynników nagrzewa się prędzej to podgrzewa drugi. Poźniej płyn chłodzący pracuje w zakresie ca. 90-100C, a olej jest przeważnie gorętszy kiedy butujesz. Wówczas olej jest schładzany przez płyn, który ma np. "tylko" 90C.
ale caly czas sie ucze. :)
to moje pierwsze "powazne" auto, zaplecza nie mam, doswiadczenia zero. wiem tyle, ile przeczytam i przetestuje na sobie. a, ze sponsoruje siebie sam, to najpierw wole dowiedziec sie od innych maksymalnie duzo i dopiero przetestowac na sobie. :)
Ty wydajesz mi sie naprawde mega mozgiem i szanuje Cie za to bardzo.
na przyszlosc postaram sie zadawac mniej pytan...

KonradzikIV, widzialem Was, ale mialem zimny silnik. pozniej Was szukalem, ale nie znalazlem... a ta ibiza dymi masakrycznie.
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 23:44 przez k-meal, łącznie zmieniany 1 raz.


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » czw paź 16, 2008 23:49

k-meal pisze:a ta ibiza dymi masakrycznie.
narazie tak bedzie, czeka na wtryski. do zobaczenia na drodze :pub:
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 23:51 przez KonradzikIV, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt paź 17, 2008 09:18

jaro4444 pisze:
KonradzikIV pisze:jaro4444, przegladnalem caly ten temat i tak sie zastanawiam, mam mk4 ALH robiłem juz program i wtryski u Daniela, ale tak sie zastanawiam czy warto dalej sie bawic czy nie lepiej zebrac kase na jakiegos ASZ ?? i zrobić swapa ?? nie wiem ile wydales na te wszystkie graty ale czy nie byloby taniej ??
Aile będzie kosztował Cię SWAP + FMIC + większe turbo + mod? Profi zrobione wszystko to min 10-12 kzł.

Taniej wyjdzie podciągnąć VP na ok 180 KM.
A jeszcze taniej sprzedać tego i kupić PD ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości