Strona 20 z 52
Garrett GTB do TDI PD
: ndz lis 27, 2011 23:38
autor: arwam
zabba88, podpinam się do prośby Fahoo bo mnie też czeka małą przebudowa auta a chę tam turbo dość nisko powiesić bo będę chciał duży dolot założyć
Re: Garrett GTB do TDI PD
: pn lis 28, 2011 11:50
autor: evolution
zabba88 pisze:krzys-jeruzal, przed wczoraj oddalem mk4 4 motion na gtb 2260vk+ DP 3" Jest wh... ciasno zeby upchnac DP 3" i seryjny TIP+ inaczej trzeba przerobic turbo jak i sterowanie geometria aby nie opierala sie gruszka o poloske. W 4motion trzeba to madrze zrobic bo splyw jest doslownie 1cm od przegubu wew. i przekladni katowej:)
Na PW moge ci podeslac kilka fotek z prac jak wroce do domu. Ale powiem tak. GTB2260VK +DP 3" w soce to pikus w porownaniu do takiego zestawienia w 4 motion. trzeba sie nizle nagimnastykowac i ruszyc szarymi komorkami aby to wszystko mialo rece i nogi. 2 kwestia to, aby umiescic tak turbo zeby przypadkiem nie przeszkadzalo przy wyciaganiu skrzyni badz przekladni katowej w celu wymiany np. sprzegla. Ech... duzo by mowic
ja mam troszeczke inne doswiadczenia co do oski z gtb 22 w osce bez klopotu przepchne dp 4 cale.
w 4x4 mozna zapomniec o 76 mm jesli nie zrobi sie ostrych zgiec wiec lepiej juz wsadzic 70 mm z lagodnymi lukami. jedyna opcja na sensowne zasadzenie z dp 3' to rurkowy kolektor i turbo wysoko.
W zwiazku z tymi klopotami nastepna turbine wsadzam na odwrot... czyli wlotem w kierunku skrzyni biegow. dp powinno latwo przejsc w okolicach oski i przekladni nie przechadzac nad nia
Re: Garrett GTB do TDI PD
: pn lis 28, 2011 19:16
autor: krzys-jeruzal
krzys-jeruzal pisze:evolution pisze:krzys-jeruzal pisze:A co do bkd ??? lepiej bedzie z rekcja turbiny na niskich obrotach i jak z mocą???
jesli chodzi ci o turbo z niego to jest to samo co w awx.
jesli o silnik reakcja turbo lepsza, moc max w seryjnym z samych pompek mniejsza niz w arl
Nie dopisałem ze chodziło mi o turbinie gtb 22 , dokładniej o to czy reakcja turbiny na niskich obrotach była by wyczuwalnie lepsza niż w 1.9 moc max podejrzewam ze pewnie 230-240 . w tej chwili jeżdżę na 2,0 CBBB 170ps . nie strojone jeszcze , wiem ze można sie spodziewać do 210ps , mam włożę wzmocnione sprzęgło wiec momentem pod 460n będę chciał mieć, ale kusi mnie o gtb 22 , tylko mam 4 motion i nie bardzo wiem jak z miejscem będzie . przez jakiś czasz jeszcze rozważałem turbo z volvo 2,4 gtb 2056 tylko nie mogłem znalesc żadnych danych jaką ono ma wydajność...
A po zapodaniu gtb 22 pomógł by podwójny ic tak jak robią nieraz przy 2.0 tsi ...
Auto Golf 5 BKD 4Motion
Jak byscie mi odpowiedzieli co mysliccie na temat gtb 20
evolution,
zabba88, takie pytanko mam czy kolektor custom koniecznie musi byc z klasówki czy mogła by byc stal taka jak na tłumiki o odpowiedniej grubości ścianki np 3mm średnica 35-40mm ,
??? , głośno myślę mogą byc kolanka hamburskie 1" mam ich ze 40szt 45 i 90 st i rury ok 1m (nie pamiętam twardości ) na pewno są spawalne:) ???
niedługo zima będę musiał z dachu zejść a nie umiem na tyłku siedzieć... to w garażu bym działał... migomat mam to bym połapał coby sie kupy trzymało a do spawani bym zawiózł żeby mi tigiem po smarkał profesjonalnie...
cos na wzór tego tylko turbo w bkd może byc wyżej bo ssący jest od przodu
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=313001" onclick="window.open(this.href);return false;
Garrett GTB do TDI PD
: pn lis 28, 2011 19:20
autor: evolution
krzys-jeruzal, ze stali zwyklej popeka szybko
Garrett GTB do TDI PD
: pn lis 28, 2011 19:54
autor: czajaa22
Piękny ten kolektor....
Garrett GTB do TDI PD
: pn lis 28, 2011 20:02
autor: evolution
z zewnatrz moze i tak.. pytanie jak w srodku wyglada... dla mnie moze byuc pasztet z zewnatrz matowy z widocznymi spawami, byle w srodku byl gladki, ale mamy inne priorytety
Garrett GTB do TDI PD
: pn lis 28, 2011 22:58
autor: krzys-jeruzal
evolution,tylko sie nie śmiej .jak wkładałem turbo CBBB zależało mi zeby był EGR a turbinę dałem tak jak w bkd na dole i dorobiłem wyjście spalin na egr przyspawałem wyjście ( czesc zaworu EGR od 1Z ) do kolektora a później wywierciłem dziurę , pierw jeździłem po spawaczach żeby ktoś mi to zespawał chcieli 50zł i nie dawali gwarancji ze nie pęknie , to kupiłem elektrodę do spawania żeliwa i inwerterówką pospawałem . owinąłem wełną mineralną coby długo stygło i 9 miesięcy jest ok a pare razy rozgrzał sie mocno na pewno ...
Garrett GTB do TDI PD
: pn lis 28, 2011 23:15
autor: evolution
krzys-jeruzal, tylko sie nie smiej, ja po zaczerpnieciu wiedzy o spawaniu zeliwa na zimno spawam je testowo w swoich autach migomatem... nie peka
Garrett GTB do TDI PD
: pn lis 28, 2011 23:59
autor: Adamm
evolution, tigiem tez mozna
mozna potem palinikiem lekko podgrzewac
Garrett GTB do TDI PD
: czw gru 01, 2011 16:03
autor: evolution
Panie i Panowie.... Mamy 2 bar przy 2krpm z GTB2260.
wykres mocy wyszedł tak nieprawdopodobny iz zmusilem wlasciciela do natychmiastowego zwazenia auta, wiec wykres i film zrobiony po drodze na szybko niebawem
Dla podgrzania atmosfery moge powiedziec iz wszystko wskazuje ze 300 niutonometrow jest juz przy 1.6 krpm
Garrett GTB do TDI PD
: czw gru 01, 2011 20:53
autor: caro86wlkp
evolution, zdradzisz resztę konfiguracji? głowica po obróbce?
Garrett GTB do TDI PD
: czw gru 01, 2011 21:18
autor: evolution
Tak glowica po obrobce turbo i wydech 3 cale
koniec modyfikacji
Garrett GTB do TDI PD
: czw gru 01, 2011 21:43
autor: krzys-jeruzal
evolution, sprzegło radzikowski??? wykres wygląda praktycznie jak 3.0 tdi , , do 100km/h mierzyliscie auto ???
w swoim Bkd moge miec podobnie ....