Strona 19 z 93

: ndz mar 18, 2007 01:56
autor: Ars
wosiek, a dużo mocniej łyka paliwka ??

: ndz mar 18, 2007 02:06
autor: wosiek
trudno powiedzieć bo nie mam komputera mfa,ale przy ostrzejszej jeździe myśle że litr więcej jest chociaż zależy jak kto tam jeździ,ojciec ma multivana 150km z softem na 180 no i jak on jedzie to spali mu 6,8-7 tak 120-130 a jak ja jade to 8,5-10 więc trudno mi powiedzieć,ale wiadomo coś za coś,nie ma nic za darmo;)

[ Dodano: Nie Mar 18, 2007 01:10 ]
ostatnio byłem na hamowni w gts tuning (czy jakoś tak) koło gdyni ale okazało się że zamknięte bo szef u lekarza<szok> myślałem że to jakoś cały czas otwarte a tam widocznie chyba na telefon trzeba się umawiać..... ale jeszcze zawitam;) serią nie będe się chwalił napewno bo jak będzie 90ps to będzie cud ale zawsze moge powiedzieć jaka była różnica:P heheh

: ndz mar 18, 2007 03:11
autor: twardy
Ars, zrób jako 1 a ja bedę 2 :) dzisiaj jeżdziłem z rezystorkiem który sie ustawia wkretakiem , trudno powiedziec kiedy było najlepiej. Chyba wtedy kiedy z tyłu był lekki batory :P ale to troche nieeleganckie zeby tak puszczać bąki hehe

: ndz mar 18, 2007 11:09
autor: Ars
twardy pisze:Ars, zrób jako 1 a ja bedę 2 :) dzisiaj jeżdziłem z rezystorkiem który sie ustawia wkretakiem , trudno powiedziec kiedy było najlepiej. Chyba wtedy kiedy z tyłu był lekki batory :P ale to troche nieeleganckie zeby tak puszczać bąki hehe

a tam odrazu nie eleganckie batory był po wciśnięciu gazu ??? byle nie dymił jak stary jelcz jak będzie trochę słabiej to mi odpowiada :D:D dziś zamontuję pojeżdżę i powiem co i jak

[ Dodano: 18 Mar 2007 12:49 ]
n owięc podłączyłem 430 ohm... ii zonk auto nie dało rady odpalić...... jak jest na stałe to nie da rady ciekawe jak jest na włącznik

: ndz mar 18, 2007 14:42
autor: Gitner
Ars pisze:n owięc podłączyłem 430 ohm... ii zonk auto nie dało rady odpalić...... jak jest na stałe to nie da rady ciekawe jak jest na włącznik
Ars moze cos zle podlaczyles i pompa jest odcieta ;) Dziwie sie ze nie chce sie co niektorym przeciagnac parki kabli do wnetrza auta. Godzina pracy a i komfort lepszy. Ja mam u siebie wlacznik a obok regulacje oporu...

Pozdro
Gitner

: ndz mar 18, 2007 14:58
autor: Ars
Gitner, ale ja chciałem zrobić na stałe. więc tak złączyłem drugi z 3 rezystorem 430 ohm i nic...... moze pokombinuje jeszcze raz jutroo bo dziś już czasu nie mam.. albo gdzies moze niechacyc sie te kabelki zetknely.... patrzył ktoś da rade na wlaczonym odpalic ??

[ Dodano: 18 Mar 2007 14:06 ]
wiem już co jest ja mam na nastawniku dawkę 3,0 i poprostu dawka sie zrobila 0 i nie dal rady odpalic

: ndz mar 18, 2007 17:04
autor: damcio151
Ars pisze:0
to bardzo duża dawka , więc co najwyżej by kopcił

: ndz mar 18, 2007 21:09
autor: Ars
no ale nie dał rady odpalić może za duża dawka żeby odpalić i zalewa goo ?? nie znam się na tym.. a jak wrzuće 600 ohm lbo 500 cos to z 3 do 1 zbije dawka bo im wiekszy opor tym slabsze dzialanie tak ?? bo 430 to za mocno dziala hehe

: ndz mar 18, 2007 21:47
autor: damcio151
Ars pisze:im wiekszy opor tym slabsze dzialanie tak ??
Dokładnie . Nie chce odpalić bo komputer wariuje jak załączasz opornik.

pozdrawiam
damcio151

: ndz mar 18, 2007 21:57
autor: Ars
aha czyli dopiero po odpaleniu zalaczac ?? to jak mam dawke 3 mg przy 90 stopniach to jaki gdzieś dać opornik ?? 500 cos ?? czy 600 cos ?? jakis jest przelicznik bo chyba ten 430 nie bo mi moze i zbijac ponizej zera ciekawe czy to mozliwe

: ndz mar 18, 2007 22:02
autor: damcio151
Ja mam 470 załączany w kabinie i jest ok.

pozdrawiam
damcio151

: ndz mar 18, 2007 22:05
autor: Ars
sprawdzę kilka

: ndz mar 18, 2007 23:36
autor: Gitner
Ars pisze:sprawdzę kilka
Kup opornik regulowany 1 Ohm - 1 kOhm, regulacja jest co 1 Ohm.. wlutujesz raz i mozesz testowac.

Pozdro
Gitner

: ndz mar 18, 2007 23:52
autor: Ars
Gitner pisze:
Ars pisze:sprawdzę kilka
Kup opornik regulowany 1 Ohm - 1 kOhm, regulacja jest co 1 Ohm.. wlutujesz raz i mozesz testowac.

Pozdro
Gitner
ale to już miernik trzeba mieć co ?