Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » ndz mar 18, 2007 01:56

wosiek, a dużo mocniej łyka paliwka ??


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

Awatar użytkownika
wosiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 11, 2005 00:18
Lokalizacja: tczew

Post autor: wosiek » ndz mar 18, 2007 02:06

trudno powiedzieć bo nie mam komputera mfa,ale przy ostrzejszej jeździe myśle że litr więcej jest chociaż zależy jak kto tam jeździ,ojciec ma multivana 150km z softem na 180 no i jak on jedzie to spali mu 6,8-7 tak 120-130 a jak ja jade to 8,5-10 więc trudno mi powiedzieć,ale wiadomo coś za coś,nie ma nic za darmo;)

[ Dodano: Nie Mar 18, 2007 01:10 ]
ostatnio byłem na hamowni w gts tuning (czy jakoś tak) koło gdyni ale okazało się że zamknięte bo szef u lekarza<szok> myślałem że to jakoś cały czas otwarte a tam widocznie chyba na telefon trzeba się umawiać..... ale jeszcze zawitam;) serią nie będe się chwalił napewno bo jak będzie 90ps to będzie cud ale zawsze moge powiedzieć jaka była różnica:P heheh


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz mar 18, 2007 03:11

Ars, zrób jako 1 a ja bedę 2 :) dzisiaj jeżdziłem z rezystorkiem który sie ustawia wkretakiem , trudno powiedziec kiedy było najlepiej. Chyba wtedy kiedy z tyłu był lekki batory :P ale to troche nieeleganckie zeby tak puszczać bąki hehe


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » ndz mar 18, 2007 11:09

twardy pisze:Ars, zrób jako 1 a ja bedę 2 :) dzisiaj jeżdziłem z rezystorkiem który sie ustawia wkretakiem , trudno powiedziec kiedy było najlepiej. Chyba wtedy kiedy z tyłu był lekki batory :P ale to troche nieeleganckie zeby tak puszczać bąki hehe

a tam odrazu nie eleganckie batory był po wciśnięciu gazu ??? byle nie dymił jak stary jelcz jak będzie trochę słabiej to mi odpowiada :D:D dziś zamontuję pojeżdżę i powiem co i jak

[ Dodano: 18 Mar 2007 12:49 ]
n owięc podłączyłem 430 ohm... ii zonk auto nie dało rady odpalić...... jak jest na stałe to nie da rady ciekawe jak jest na włącznik


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz mar 18, 2007 14:42

Ars pisze:n owięc podłączyłem 430 ohm... ii zonk auto nie dało rady odpalić...... jak jest na stałe to nie da rady ciekawe jak jest na włącznik
Ars moze cos zle podlaczyles i pompa jest odcieta ;) Dziwie sie ze nie chce sie co niektorym przeciagnac parki kabli do wnetrza auta. Godzina pracy a i komfort lepszy. Ja mam u siebie wlacznik a obok regulacje oporu...

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » ndz mar 18, 2007 14:58

Gitner, ale ja chciałem zrobić na stałe. więc tak złączyłem drugi z 3 rezystorem 430 ohm i nic...... moze pokombinuje jeszcze raz jutroo bo dziś już czasu nie mam.. albo gdzies moze niechacyc sie te kabelki zetknely.... patrzył ktoś da rade na wlaczonym odpalic ??

[ Dodano: 18 Mar 2007 14:06 ]
wiem już co jest ja mam na nastawniku dawkę 3,0 i poprostu dawka sie zrobila 0 i nie dal rady odpalic


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 18, 2007 17:04

Ars pisze:0
to bardzo duża dawka , więc co najwyżej by kopcił



Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » ndz mar 18, 2007 21:09

no ale nie dał rady odpalić może za duża dawka żeby odpalić i zalewa goo ?? nie znam się na tym.. a jak wrzuće 600 ohm lbo 500 cos to z 3 do 1 zbije dawka bo im wiekszy opor tym slabsze dzialanie tak ?? bo 430 to za mocno dziala hehe


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 18, 2007 21:47

Ars pisze:im wiekszy opor tym slabsze dzialanie tak ??
Dokładnie . Nie chce odpalić bo komputer wariuje jak załączasz opornik.

pozdrawiam
damcio151



Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » ndz mar 18, 2007 21:57

aha czyli dopiero po odpaleniu zalaczac ?? to jak mam dawke 3 mg przy 90 stopniach to jaki gdzieś dać opornik ?? 500 cos ?? czy 600 cos ?? jakis jest przelicznik bo chyba ten 430 nie bo mi moze i zbijac ponizej zera ciekawe czy to mozliwe


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 18, 2007 22:02

Ja mam 470 załączany w kabinie i jest ok.

pozdrawiam
damcio151



Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » ndz mar 18, 2007 22:05

sprawdzę kilka


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz mar 18, 2007 23:36

Ars pisze:sprawdzę kilka
Kup opornik regulowany 1 Ohm - 1 kOhm, regulacja jest co 1 Ohm.. wlutujesz raz i mozesz testowac.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » ndz mar 18, 2007 23:52

Gitner pisze:
Ars pisze:sprawdzę kilka
Kup opornik regulowany 1 Ohm - 1 kOhm, regulacja jest co 1 Ohm.. wlutujesz raz i mozesz testowac.

Pozdro
Gitner
ale to już miernik trzeba mieć co ?


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości