Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn lis 21, 2011 21:20

Walek synchronizacja na biegu jalowym +/-0.3
walek seria, silnik po lekkim remoncie glowicy bez portingu kolektor zeliwo
Walka nie ruszalem bo mocy max juz bym nie podniosl, mozna bylo starac sie przekroczyc ruszajac to i owo 200 ps przy 2600..2800 rpm ale momentu wyszloby pod 500 niuta , jednak zyczeniem klienta bylo wykonanie max ~400 , co nie zmienia faktu ze zdrowa jednostka pozwolila wyjsc z momentem 390+ w zakresie 2krpm...
matgym pisze:evolution, A wałek? :kac: Bo chyba nie kreci sie tak na seryjnym :P

I czy ktos dalby mi jasna odpowiedz jaki kolektor zaadoptowac? Albo kto bylby w stanie sie tym zajac i za jaka kase? :) Nie mowie tu o jakims zmyslnym customie :)
Kolektor adaptuj wedle uznania, kazdy ma swoje predyspozycje, jedni montuja 1,6 td gdzie osobiscie uwazam ze to kupa, inni montuja inne.
Ja mam swoje zeliwo ktore uwazam za doskonale polaczenie z gtb i tak bedzie poki nie znajde sam lub ktos inny lepszego polaczenia. najlepszy wlasnie jest rurkowy,a le podnosi to koszta o 1xxx pln a daje tylko lub az mniejsze egt i mniejszy dym w tej samej mocy i doladowaniu.
Wałek rozrzadu jest seryjny.
bvw08 pisze:evolution daj więcej info na temat tego arl'a co zrobione oprócz gtb
Tak jak pisalem nic poza wydechem malym remontem glowicy i gtb oraz smialym podejsciu do oprogramowania, wbrew logice pewnych osob :los2:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: hugo00 » wt lis 22, 2011 21:41

No to ja jestem chetny na eksperymenty z jakims duzym gtb :p


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: czajaa22 » czw lis 24, 2011 21:56

A co z 2.0 tdi 8v na gtb jakieś doświadczenia? Warto czy slaby motor? Ile bezpiecznej mocy można wycisnąć na takim setupie? Taki pomysł na przyszłość mi siedzi aby upchnąć to w budzie mk4 :kac:


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » czw lis 24, 2011 22:00

zalezy z jakimi pompkami. z najmocniejszymi przekroczysz 270 na gtb :P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: czajaa22 » czw lis 24, 2011 23:40

evolution pisze:zalezy z jakimi pompkami. z najmocniejszymi przekroczysz 270 na gtb :P
No to ładnie jakie te pompki, czy dużo by było roboty przy swapie z vp? Z opinii jakie słyszałem o tobie chyba w przyszłości wybiorę się do ciebie na takowy swap jeśli będzie moneta :grin: Napisz mi na priv jak możesz co bym potrzebował do takowej przemiany.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » sob lis 26, 2011 17:53

evolution pisze:zalezy z jakimi pompkami. z najmocniejszymi przekroczysz 270 na gtb :P
A co do bkd ??? lepiej bedzie z rekcja turbiny na niskich obrotach i jak z mocą???



arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » sob lis 26, 2011 20:16

krzys-jeruzal, napewno będzie przyjemnie skoro z ATD można wycisnąc sporo ponad 200KKM



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: czajaa22 » ndz lis 27, 2011 00:59

krzys-jeruzal pisze:
evolution pisze:zalezy z jakimi pompkami. z najmocniejszymi przekroczysz 270 na gtb :P
A co do bkd ??? lepiej bedzie z rekcja turbiny na niskich obrotach i jak z mocą???
ale bkd to raczej kupa za bardzo awaryjny sadzę tak piszą przynajmniej, jedyny 2.0 tdi do modów to 8v czyli bmm i ten z paska nie pamiętam kodu zgadza się?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » ndz lis 27, 2011 09:42

krzys-jeruzal pisze:A co do bkd ??? lepiej bedzie z rekcja turbiny na niskich obrotach i jak z mocą???
jesli chodzi ci o turbo z niego to jest to samo co w awx.
jesli o silnik reakcja turbo lepsza, moc max w seryjnym z samych pompek mniejsza niz w arl


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » ndz lis 27, 2011 10:32

evolution pisze:
krzys-jeruzal pisze:A co do bkd ??? lepiej bedzie z rekcja turbiny na niskich obrotach i jak z mocą???
jesli chodzi ci o turbo z niego to jest to samo co w awx.
jesli o silnik reakcja turbo lepsza, moc max w seryjnym z samych pompek mniejsza niz w arl

Nie dopisałem ze chodziło mi o turbinie gtb 22 , dokładniej o to czy reakcja turbiny na niskich obrotach była by wyczuwalnie lepsza niż w 1.9 moc max podejrzewam ze pewnie 230-240 . w tej chwili jeżdżę na 2,0 CBBB 170ps . nie strojone jeszcze , wiem ze można sie spodziewać do 210ps , mam włożę wzmocnione sprzęgło wiec momentem pod 460n będę chciał mieć, ale kusi mnie o gtb 22 , tylko mam 4 motion i nie bardzo wiem jak z miejscem będzie . przez jakiś czasz jeszcze rozważałem turbo z volvo 2,4 gtb 2056 tylko nie mogłem znalesc żadnych danych jaką ono ma wydajność...
A po zapodaniu gtb 22 pomógł by podwójny ic tak jak robią nieraz przy 2.0 tsi ...

Auto Golf 5 BKD 4Motion



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » ndz lis 27, 2011 20:42

czajaa22 pisze:
krzys-jeruzal pisze:
evolution pisze:zalezy z jakimi pompkami. z najmocniejszymi przekroczysz 270 na gtb :P
A co do bkd ??? lepiej bedzie z rekcja turbiny na niskich obrotach i jak z mocą???
ale bkd to raczej kupa za bardzo awaryjny sadzę tak piszą przynajmniej, jedyny 2.0 tdi do modów to 8v czyli bmm i ten z paska nie pamiętam kodu zgadza się?
ja swoim zrobiłem 30 ts km i nic sie nie stało oliwy nic nie pochłania z płynem sie nic nie dziej , z wieloma mechanikami gadałem i spotkałem sie z opiniami ze w 1.9 tez głowice pękały... mam wielu znajomych co pokupowali paski golfy oktavie nowe i mają po ponad 200ts km i nie mieli problemów , zawsze może sie zdarzyć cos ale to nie przekreśla wszystkich samochodów z tym silnikiem... a tak z ciekawości jak szukałem info na temat tych silników to spojrzałem na alledrogo czy na rynku wtórnym są głowice , bo skoro sie tak sypią to ich nie będzie a tu są i w normalnych cenach

zabba88, zapodaj mi na mail kilka fotek to mój mail krzys-jeruzal@wp.pl.
zapodam link do tematu gdzie ja wkłądałem cbb do siebie.... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=358875" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » ndz lis 27, 2011 21:06

zabba88, rzuc i m i fotexa lookne


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości