Strona 19 z 22
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: wt lis 05, 2013 21:45
autor: Shmatan
Dopytaj jakie są rozstawy śrub, i czy na pewno spasuje się to do Twojego kolektora. Bo rozstawy są conajmniej 3 - axr, arl/asz i alh/agr/ahf/asv, a nie wykluczone że w mk5 na tym samym kolektorze były jeszcze inne. Plus inny rozstaw między klapą gaszącą a egr'em w axr...
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: wt lis 05, 2013 22:06
autor: tomek08
Witam, ja sobie sam wykonałem coś takiego, co prawda nie tak profesjonalnie jak, tu
http://www.aditech.net.pl/index.php/pro ... c-axr-kpl-" onclick="window.open(this.href);return false; , ale swoje zadanie spełnia w 100%.
Wygląd to mniej, więcej tak Link do Twojego zdjęcia:
![Obrazek](http://images61.fotosik.pl/349/eb5916ea7728db6dm.jpg)
Pozdrawiam.
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: wt lis 05, 2013 22:15
autor: l_witek
Bardzo ładne
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
i widziałem na innych forach.
Jak wygląda różnica średnic?? I koszta??
Bo z tego co widzę nic nowego nie wymyślę tylko pozostaje kolektor ASZ klapa ASZ i przejściówka lub rura ASZ. Można się zamknąć w kwocie 160zł przy obecnych cenach z Alledrogo.
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: wt lis 05, 2013 22:38
autor: tomek08
Koszta są śmieszne, bo sam wszystko robiłem, kawałek blachy, jaki znalazłem 2 lub 3mm, teraz nie pamiętam, kawałek rurki, dość grubościennej i tokarka i spawarka w ruch. Średnicę muszę pomierzyć, bo już dziś nie pamiętam.
Przejściówka na samochodzie już przeszło dwa lata, lata.
Pozdrawiam.
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: pt gru 27, 2013 01:25
autor: xCinek
Kolektor z BLS jest podobny jeśli chodzi o wydajność do tego ASZ/ARL? BLS można dostać za grosze (30zł) a ASZ/ARL ok 100zł, jest sens dopłacać?
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: pt gru 27, 2013 23:54
autor: tomek08
Witam, na fotach wygląda tak samo, nie wiem jakie średnice kanałów? Jeśli takie same to nie warto przepłacać.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: sob gru 28, 2013 00:35
autor: l_witek
takie same nie sa maja rożne oznaczenia...
![Obrazek](http://www.iv.pl/images/16166429771595463184.jpg)
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: ndz gru 29, 2013 15:05
autor: tomek08
Witam, że oznaczenia są różne to wiem, ale chodzi mi o wygląd, wyglądają praktycznie tak samo, pisze praktycznie, bo mogą być jakieś nie wielkie zmiany. W rękach tego BLS nie miałem.
Pozdrawiam.
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: ndz gru 29, 2013 17:48
autor: arwam
z technicznego punktu widzenia( możliwości przepływu) są identyczne
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: pn gru 30, 2013 08:54
autor: l_witek
Oki ale jeszcze jest kwestia klapy gaszącej chcąc ja zachować to podejdzie ta od ASZta czy trzeba kombinować
edit:
Jeżeli kogoś interesuje klapa gasząca od ASZ nie pasuje do BLSa i odwrotnie.
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: wt gru 31, 2013 11:06
autor: p14c3k
BLS ma trochę mniejsze średnicę, nawet po fotkach widać ze po zewnątrz jest inny,,
co do flansz z
http://www.aditech.net.pl/, to bylem jedna z pierwszych osob ktore u nich dorabialy ta flansze, mozna napisac ze z klubu golfa, od
p14c3k, powinien byc delikatny rabat,,
Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: czw sty 16, 2014 17:26
autor: xCinek
p14c3k pisze:BLS ma trochę mniejsze średnicę, nawet po fotkach widać ze po zewnątrz jest inny,,
co do flansz z
http://www.aditech.net.pl/, to bylem jedna z pierwszych osob ktore u nich dorabialy ta flansze, mozna napisac ze z klubu golfa, od
p14c3k, powinien byc delikatny rabat,,
Ty masz u siebie BLS? Dorobili Ci bez problemu flanszę pod BLS? Bo w ofercie nie mają.
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: sob sty 18, 2014 16:37
autor: p14c3k
xCinek pisze:
Ty masz u siebie BLS? Dorobili Ci bez problemu flanszę pod BLS? Bo w ofercie nie mają.
ja mam z tego co widze chyba z BKC, numer 03G129713, z BLS wlasnie mial troche mnieje kanaly jak porownywalem,
zobacz u mnie w watku:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=516648
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
: śr kwie 16, 2014 12:47
autor: kot743
Ze względu na zamontowanie kolektora ssącego od AWX i rur do FIMC również wymiany turbo na BRD przerobiłem dolot miedzy filtrem powietrza a turbiną.
Rzeczy które były potrzebne to:
- Kolanko gumowe od Passata AWX
- Rurka aluminiowa o średnicy 70mm i długości 25cm
- 2 opaski zaciskowe
A wszystko wygląda tak:
![Obrazek](http://images61.fotosik.pl/884/88acd1e2c75a3abam.jpg)