Strona 19 z 38

: pt gru 18, 2009 22:15
autor: pawelC4
audi 100 93r 2,5TDI AAT seryjne 115PS wtryski 216 + chip wynik 172PS 373Nm i tu podziękowania dla cowboy-a za wtryski i Adamm-a za profesjonalną wymianę i regulacje
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35f ... 9be97.html

: pt gru 25, 2009 19:48
autor: niuuniek
motor AGR ,Turbo ARL, wtryski 0,216 ,sprzeglo od G60 ,FMIC by Senic ,dolot ASZ, strojenie Dynosoft Wroclaw...wyszlo 160km & 320 nm
Obrazek

: pt gru 25, 2009 19:56
autor: cowboy
pawelC4 pisze:audi 100 93r 2,5TDI AAT seryjne 115PS wtryski 216 + chip wynik 172PS 373Nm i tu podziękowania dla cowboy-a za wtryski i Adamm-a za profesjonalną wymianę i regulacje
no ładnie, jednak 5 cylindrów robi swoje

ja to bym jeszcze chciał zobaczyć AEL-a z 230-stkami

juz nie mówiąc co robi taki AHY/AXG z 230, po remapie to pewnie 230KM sie łapie :)

: pt gru 25, 2009 20:12
autor: krzys-jeruzal
Adrian1980 pisze:koledzy czy przy zmianie pompy z 10 na 11 bez korekt softu powinny być odczuwalne jakieś różnice ?? wtryski 216 oczywiście...
u mnie po zmianie pompy na 11 był mocny dym od 3.2 rpm do konica oczywiscie w całym zakresie poprawił sie moment i moc....

: sob sty 23, 2010 21:38
autor: neox
GOLF ALH 2000
1.Seria 98KM
2.Program 121KM 291NM
3.Stary Program + Wtryski 216 134KM 364NM = DYM :/ Sprzęgło też nie wyrabiało co nie dziwi
4.Nowy Program 1,1 BAR + Wtryski 216 + Wybity KAT + EGR OFF 146KM 320NM - :D OK Lekki dymek

: sob sty 23, 2010 22:03
autor: glus
galaxy 1Z
1-seria 90
2-wirus 115km
3-stary wirus+wtryski 216 (po korekcie dawki lekko dymi) na 3-jce piszcza kapcie(sprzeglo zaczelo sie slizgac po 2-och paleniach kapci )
zabraklo czasu zeby schamowac.

: pt kwie 16, 2010 11:07
autor: dario30
witam.

czy moze ktos mi wyjasnic dlaczego po zmianie wtryskow na 216+zmiana softu pompa wtryskowa zaczelo glosniej chodzic? na wolnych obrotach slychac taki klekot

: pt kwie 16, 2010 12:30
autor: grzegorzp
bo tuner przyspieszył kąt wtrysku i wtedy twardziej pracuje

: pt kwie 16, 2010 13:49
autor: jacekPlacekkk
dario30, napisz jak tam sie auto zachowuje, bo widzę że masz AHu + czipa :chytry:


jak to śmiga?

robiłeś od razu Czipa? czy najpierw 216 a potem wrum? :grin:

: sob kwie 17, 2010 20:00
autor: Leon013
Dzisiaj założyłem 0.216 mocy przybyło odczuwalnie nie puszcza dyma co dziwne program na 7 maja wtedy powiem więcej ile km\nm

: sob kwie 17, 2010 21:14
autor: qligowski
ALH + SOFT -> 122PS

ALH + 216 + SOFT - > 149/ 300NM :pub:

: sob kwie 17, 2010 22:35
autor: Leon013
ALH + 216 + SOFT - > 149/ 300NM
A jeszcze do tego dolot z awx i duży icek to coś da czy tylko nie bedzie puchną????

: wt kwie 20, 2010 15:49
autor: Robertoo88
mam pytanie czy po zmianie wtryskow na 216 jest koniecznosc zmiany opragramowania ??
bo ja mam zmianione opragramowanie z 90KM na 110-120KM w golfie IV
pomoze ktos :)

: wt kwie 20, 2010 16:38
autor: Castillo
Plus dla ciebie że przynajmniej skończyłeś zakładać nowe tematy, ale szukajki to ty dalej nie opanowałeś :) Więc tak ja też mam ALH 90 koni i też miałem wcześniej chiptuning przed wtryskami i nadal tak jeżdżę bez korekty już prawie rok. W ALH nie trzeba koniecznie robić tej korekty bo kąt wtrysku wybitnie się nie zmienia więc możesz jeździć są jednak minusy takiej jady bez korekty. Po pierwsze przy pełnym bucie dymi, ale to akurat różnie bywa w każdym aucie inaczej. Po drugie możliwe, że moment obrotowy będzie tak ustawiony że padnie ci szybko sprzęgło tak jak u mnie :) Po trzecie jak zrobisz korektę to zapewne jeszcze trochę koni ci przybędzie. Daję ręke obciąć że byłeś u jakieś tunera co robi gotowce a więc jak zawitasz do jakiegoś poważnego zakładu to niestety korekty tańszej ci nie zrobią tylko od początku cały program czyli drożej wyjdzie no chyba że chcesz wracać do tego mega tunera z allegro to szybko auto ci padnie.