Strona 178 z 184

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: śr sty 20, 2016 19:55
autor: Dansli
PiterMK95, jak utniesz tą blachę to będziesz miał problem z domykaniem maski.
Bo ta blacha podtrzymuje pas na którym zamocowane są lampy. Podczas trzaśnięcia maską pas się ugnie w dół i maska się nie zamknie.
Najlepiej trochę to wygiąć, lub wyciąć i zrobić inne podtrzymanie tego pasa (wygiąć tak by ominąć IC.)
Ja miałem bez blachy i był problem z maską właśnie. Często się nie domykała i było to irytujące, a jak będziesz miał tam IC to łatwo go będzie uszkodzić jak będzie uderzać po nim maska..

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: śr sty 20, 2016 20:39
autor: PiterMK95
Aha chyba ze tak.
Yhhh to nwm jutro jak pogoda dopisze bo niestety robię to na dworze i jak zaczyna padać śnieg to da się wkurzyć ;/ To spróbuje to jakoś właśnie wygiąć albo coś dorobić do tego, albo bardziej wyprostować a ten dół bym pogrubił bardziej.
Jak co to bd pisał :) Dzięki, pozdrawiam,.

Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd

: czw sty 21, 2016 14:44
autor: PiterMK95
Wpadłem na takie coś, coś uciąć musiałem bo nie chciało mi się w to bawić bardziej ale myślę, że jest git ^^ i wszystko idealnie pasuje. Tylko muszę gdzieś klakson przestawić. Obrazek

Jeszcze coś pmiedzy tymi przyspawam dla wzmocnienia.

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: wt sty 26, 2016 12:05
autor: PietrekSCI
Witajcie, trochę tych stron tu jest, zdjęcia niektóre wygasły.
Może ktoś coś takiego już robił? Mianowicie AFN w Jettce mk2, szerokie zderzaki, swap cały z Toledo 1L łącznie z klimą, chłodnicami itd. chcę założyć FMIC ale nie mam pomysłu jak poprowadzić rury i tym bardziej jaki wybrać wymiarowo tak by wystarczał i żeby znajdował się za zderzakiem, wlot w zderzaku myślę że wystarczy. AFN ma docelowo mieć ok 160km.

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: wt sty 26, 2016 23:51
autor: PiterMK95
Siemka, już prawie skończyłem montaż ale mam pytanko, czy wystarczyło podłączyć rury do turba i do króćca i tyle? czy jeszcze coś muszę zrobić czy nie? jakoś docierać ten intercooler mam czy nie trzeba?

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: wt sty 26, 2016 23:58
autor: zielu
nie no, nic docierać nie trzeba... :)
przecież to tylko zmieniasz trochę przepływ powietrza by lepiej się chłodziło :)

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: śr sty 27, 2016 23:32
autor: trzeci5
przywieś auto do mnie to ci zrobię orurowanie,jak coś to na PW pisz

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: czw sty 28, 2016 15:36
autor: PiterMK95
Zrobione ^^ może nie wygląda aż tak pięknie ale samemu i koszt wyniósł mnie jedyne 80zł :)Obrazek

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: pt sty 29, 2016 14:41
autor: Michał_1977
Skoro jest coś o rurach,FMIC'ach,to i ja swoje dzieło wkleję.
Co prawda jest to A3,ale prawie bliźniak Golfa mk4 :bajer:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: sob lut 06, 2016 15:07
autor: kret077744
Udało mi sie upchać duży cooler od vectry C, niestety przy wąskim zderzaku bez cięcia, spawania sie nie obędzie. Coller jest zamocowany na dole za pomocą gumowych stabilizatorów, do góry za pomocą gumowych tulejek obustronnie gwintowanych. Dolną blachę nalezy wyciąć kawałek, żeby cooler spokojnie wisiał, o przednim pasie nie wspomne, prawa strona wylatuje wraz z przednim żebrem. Dolne mocowanie należy zejść jak najniżej. Sam cooler ogołociłem z mocowań, oraz na środku wyciałem fragment na zamek maski, należało także jedno żebro zaklepać niestety żeby zamykająca maska nie zrobiła szkody. Także cooler o sporych gabaratach jest możliwy do wciśniecia przy wąskim zderzaku, zaznacze że mam chłodniće z passata b3 oraz chłodnicę klimy z mk4. Wszystko sie spokojnie mieści, nic nie trze o siebie a to chodziło. Cooler na gumach jest sztywny, i "odseparowany". Orurowania narazie nie rozimniałem, bo wszystko poszło do piaskowania i malowania.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: sob lut 06, 2016 15:36
autor: Skrzak
Michał_1977 pisze:Skoro jest coś o rurach,FMIC'ach,to i ja swoje dzieło wkleję.
Co prawda jest to A3,ale prawie bliźniak Golfa mk4
Chyba nie po tej stronie masz map sensor...
A ta sprężynka kawałek dalej, to się domyślam jaka ma funkcję. Jak ten gadżet się sprawuje? Rozumiem, że nie zakładasz bocznej osłony po tej stronie?

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: sob lut 06, 2016 17:47
autor: wesol
Tak raczje powinien byc MAP za ICkiem. Ja mam inne pytanie. Odnosnie spawów miedyz rurkami, kolankami itd. Czy wkolo tego nie trzeba obspawywać i tak jest dobrana srednica i nabite to ze nie ma tam nieszczlenosci bo sam tez chyba cos bede rzeźbił podobnego w golfiaku żony.

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: ndz lut 07, 2016 21:43
autor: cieszyn
Witam.

Kurde czytam i czytam, sporo, ale dalej sie zastanawiam nad wszystkim...

Posiadam Bore 1.8T AUM .

Chcę założyć fmic, tylko nie mam pojęcia czy jednostronny czy dwu ?

Jaką wielkość ?

Wystarczy mi moc. ~200km...

Fmic + program + ewentualnie usunięcie kata...

Wiem tyle, że taniej wyjdzie u " TOMAS - MIKOŁÓW " niż na " FMIC.PL " nie umiem skompletować sobie zestawu... proszę o pomoc ;)

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

: ndz lut 07, 2016 21:56
autor: Skrzak
FMIC bym leciał w chińczyka(fmic.pl), dwustronnego i to 550x230x65mm, co prawda jest to bardzo duży zapas jeżeli chodzi o moc, ale ten rozmiar idealnie pasuje do mk4, jak cofniesz chłodnicę to bez kombinacji podczepiasz pod górną część belki zdesia przez jakieś płaskowniki. W przypadku niższych intercoolerów to już chyba trzeba kombinować, żeby to dobrze przymocować. Dodatkowo jak porządnie wykastrujesz osłonę chłodnic to nie musisz rezygnować z dolnej osłony silnika bo możesz przedni pasek, który zostaje luźny po takiej kastracji, podczepić pod intercooler i wtedy dolna osłona ma z przodu oparcie.