Strona 18 z 93

: czw mar 15, 2007 15:54
autor: uysy
SouleR pisze:uysy a cos wiecej? :hmm: wtyczka taka sama jest jak w vp?
tam się daje na ECT opór no i dostęp do MAPa lepszy :)
Aha... w związku z falą pytań - uprzedzam, że nie mam najmniejszego zamiaru udzielać pomocy w opornikowym dziechciarstwie :) szczególnie na priv czy GG. Chyba, że ktoś coś popsuje - drzwi mojej firmy są otwarte :bigok:

: czw mar 15, 2007 16:04
autor: cowboy
uysy pisze:dostęp do MAPa lepszy
ano bo w kolektorze :) no i zakres większy...

jak to mówią masz głowę i ch.. to kombinuj... przydałby się jeszcze tylko miernik elektroniczny...
uysy pisze:opornikowym dziechciarstwie
to od Dziecha ? :P dawno go już tu nie było ...

: czw mar 15, 2007 16:21
autor: uysy
cowboy pisze:to od Dziecha ? :P dawno go już tu nie było ...
Zbieżność przypadkowa :) Mechanicy mnie zarażają tym łódzkim slangiem... falbanek, dziechciarz, i takie tam ;)

: czw mar 15, 2007 17:28
autor: twardy
cowboy pisze:Dziecha ? :P dawno go już tu nie było ...
fakt , szkoda ze nie zagląda na forum tymbardziej że w tym temacie to właśnie Dziechu był pionierem.

: czw mar 15, 2007 21:00
autor: dziechu
Czasem zagląda, tylko ostatnio rzadziej, ale moze znowu troche tu posiedzi i sie powymądrza;)

: pt mar 16, 2007 12:48
autor: twardy
dziechu pisze:Czasem zagląda, tylko ostatnio rzadziej, ale moze znowu troche tu posiedzi i sie powymądrza;)
:) :okej:
Dziechu co myslisz o tym , kolega jak odpala z załączonym opornikiem (pasek b5 AFN) to na wyświetlaczu od razu pokazuje się komunikat że ma awarie silnika (po niemiecku) i musi jechac do serwisu a jak w czasie jazdy uzywa opornika to komp nie wykrywa zmiany opornosci sygnału.

: pt mar 16, 2007 12:55
autor: cowboy
twardy pisze:Dziechu co myslisz o tym , kolega jak odpala z załączonym opornikiem (pasek b5 AFN) to na wyświetlaczu od razu pokazuje się komunikat że ma awarie silnika (po niemiecku) i musi jechac do serwisu a jak w czasie jazdy uzywa opornika to komp nie wykrywa zmiany opornosci sygnału
widocznie podczas startu coś tam nie wyrabia w pompie, może nastawnik ? i ECU dostaje info o przekroczonym paramatrze - niech odpala bez rezystora i po problemie ;)

: pt mar 16, 2007 13:12
autor: twardy
odpala bez opornika ale czasem się zapomniał , najlepiej miec podświetlony włacznik
Dzisiaj sie dowiedziałem.
Ja mam włącznik 1 0 2 , i opornik mam podpiety na 1 a moja zona cały czas włanczała 2 :rotfl: zapomniałem jej powiedziec :) ale najlepsze jest to że mówiła mi że czuć te dodatkowe niutki :)

: pt mar 16, 2007 13:15
autor: dziechu
Prawdopodobnie w Pasku w sofcie jest test podzespolow w czasie startu komputera. Sprawdza wtedy dawke paliwa biegu jalowego i wykrywa zbyt maly sygnal zwrotny (bo oszukany), wiec wywala blad. Opornik mozna wlaczyc przez przekaznik a ten wlaczany z opoznieniem np. 10sek. Mozna tez np. zamontowac wylacznik opornika pod pedalem gazu (w okolicy potencjometru) tak ze normalnie opornik jest wylaczony a wlacza sie np. po przekroczeniu ok. 70% zakresu pedalu. Wtedy przy 'delikatnym' jezdzeniu opornik jest wylaczony a wlacza sie tylko jak gaz do dechy:)

: pt mar 16, 2007 13:21
autor: twardy
dziechu pisze:. Mozna tez np. zamontowac wylacznik opornika pod pedalem gazu (w okolicy potencjometru) tak ze normalnie opornik jest wylaczony a wlacza sie np. po przekroczeniu ok. 70% zakresu pedalu. Wtedy przy 'delikatnym' jezdzeniu opornik jest wylaczony a wlacza sie tylko jak gaz do dechy:)
własnie dobry pomysł ,
troche rozprasza włanczanie i wyłanczanie szczególnie w duzym ruchu i przy wyprzedzaniu na lusterka

: ndz mar 18, 2007 00:59
autor: Ars
ma ktoś na stałe zamontowane ?? bo mi się nie chce bawić z włączaniem i wyłączaniem a teraz se pojeździłbym kilka miechów... i na stałe chcem zrobić :P mam nadzieję że pierwszy nie będę a jeśli tak too zobaczymy co będzie :D

: ndz mar 18, 2007 01:16
autor: twardy
Ars, bądz pierwszy , zrób tak jak Dziechu napisał właczanie opornika pod pedałem gazu , a może zrobisz kilka fotek :bajer:

: ndz mar 18, 2007 01:19
autor: Ars
twardy, no to raczej będę 1 ale na stałe ... nie będę kombinował z pedałem gazu bo rzadko kiedy lekko go wciskam :P:P jutro zmontuje i polatam trochę a to na boku te numeru czy od góry patrzac na kable ?? bo od boku na wtyczce albo źle widziałem albo 2 nad 3 odrazu jest jeden obok drugiego pod sobą ....

: ndz mar 18, 2007 01:54
autor: wosiek
na wtyczce są cyferki więc problemu nie będziesz raczej miał,a na stałe to ja miałem zamontowane przez ok pół roku ale teraz sobie zrobiłem na włącznik koło włącznika podgrzewania szyb,i gdy chce oszczędzić na paliwku to wyłączam a jak nie to włączony cały czas i tyle:)